Poll

Wie wint het?

Derek
0 (0%)
Kristina
1 (11.1%)
Olivier
8 (88.9%)
0
0 (0%)
0
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 13

Auteur Topic: Het Expeditie Robinson topic  (gelezen 75937 keer)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
LET OP: VERHUISD
« Reactie #380 Gepost op: 2-12-2002, 19:55:37 »
voor mij is noord toch wel door de mand gevallen. wat een stemmingmakerij. ik was inhet begin zwaar derek-fan(derekie perekie)maar ik ga me steeds meer irriteren aan dat dominante eigengereide gedoe.
"het gaat zoals wij noorders het doen, en anders niet"
die anderen hebben nooit kansen gehad, en die twee dames hebben het gewoon slim bekeken.
het had dus niet uitgemaakt hoeveel rode vruchten ze gesneden hadden, dat zag je maar aan jakobien.
die meiden hadden gewoon zoiets van, we worden er toch uitgestemd, dus bekijk het maar.

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
VERPLAATST: test
« Reactie #381 Gepost op: 2-12-2002, 20:00:08 »
Pfff, blijf ik het toch opnemen voor Noord :
Luister , ken je de uitdrukking nee heb je ja kun je krijgen ? Als ze gewoon vanaf het begin gevraagd hadden of ze wat konden doen, en zich hadden gedistancieerd hadden van nolleke, of beter nog zelf initiatief hadden getoond zou kamp Noord heus niet zo bitchy zijn geweest. Maar die 2 zijn gewoon van enkele invloed geweest, in een groffe manier kan je ook nog zeggen dat ze overbodige rijst hebben gekost, je verspild rijst aan die mensen die wel eten, maar waar je verder nix aan hebt... Wat voor andere redenden zou Noord nu nog moeten hebben om die 2 weg te stemmen ??

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline MarieJet

• Forumlid
« Reactie #382 Gepost op: 2-12-2002, 20:16:57 »
Ok ok ok, op verzoek doe ik ook een duit in het welbekende zakje...
Lydia en Deborah...tja.... ik heb heel erg hard om ze gelachen de afgelopen weken, maar dat die twee nou niet doorhebben hoe erg ze zijn. En paranoia! Elke keer zaten ze weer met zijn twee-en in de (Om BB termen te hanteren) Dagboekkamer te vertellen dat iedereen complotten tegen ze smeedde.... *proest* Oh oh oh, ik vind het wel jammer van Luc, die had van mij nog wel even mogen blijven. Had Loes er maar uitgegooid! En de winnaar, tja niet erg origineel als ik naar de stemming kijk, maar ik denk ook Olivier. Bikkel!

Damn was het al maar weer zondag....

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #383 Gepost op: 2-12-2002, 20:29:38 »
Als ze gewoon vanaf het begin gevraagd hadden of ze wat konden doen, en zich hadden gedistancieerd hadden van nolleke, of beter nog zelf initiatief hadden getoond zou kamp Noord heus niet zo bitchy zijn geweest. Maar die 2 zijn gewoon van enkele invloed geweest, in een groffe manier kan je ook nog zeggen dat ze overbodige rijst hebben gekost, je verspild rijst aan die mensen die wel eten, maar waar je verder nix aan hebt... Wat voor andere redenden zou Noord nu nog moeten hebben om die 2 weg te stemmen ??

dus jij denkt werkelijk dat ze die kans gekregen hadden??
net zoals jacobien, die nam afstand van zuid en nolleke, en was de godganze dag rode vruchten aan het snijden, nou en we weten allemaal hoe het met haar is afgelopen...............

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #384 Gepost op: 2-12-2002, 20:33:58 »
ik hoop dat loes immuniteit krijgt, en dat olivier nou eens eieren voor z'n geld kiest.

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #385 Gepost op: 2-12-2002, 20:34:05 »
Lees wat ik typ, ik bedoel dus vanaf het begin Jacobien heeft eerst een tijd bitchy met nolleke mee zitten doen... en toen ze zag dat dat niet werkte, is ze uiteindelijk bij olivier gaan slijmen....

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #386 Gepost op: 2-12-2002, 20:43:37 »
Ben ik nou echt de enige die me kapot gelachen heeft om die twee meiden?  :D ;D
nee hoor ik ook :D ik vond het echt zooooo grappig hahaha. die twee waren toch al mijn favorieten omdat zij tenminste genieten. ik heb gewoon keihard gelachen om die twee, en dan ook nog dat liedje enzo :) ik wou nog wat vertellen maar ik weet het niet meer... het was iig iets heel grappigs gister... maar weet het niet meer! njah ik vind ze iig echt koel en dat er verder niemand om die grap lacht snap ik best, maar ik vond het juist wel leuk dat zij dr zo'n lol om hadden. dat de rest nou zo zuur doet steeds, nja moeten zij weten, maar ik wordt daar niet vrolijk van hoor, en als ik die twee dan zie wordt ik wél vrolijk.
en of ze nou een kans hadden... njah weet ik niet precies, boeit me ook niet zo heel veel. ze zijn er nu eenmaal uit, en dat was ook heel erg te verwachten natuurlijk. wel leuk dat ze d'r met z'n tweeën uit zijn. en ik ben eigenlijk ook wel blij dat luc eruit is. als ik moest kiezen tussen luc en loes heb ik toch liever dat loes dr in blijft. en derek mag dr ook uit van mij want ik vind hem echt steeds irritanter worden. olivier mag winnen :)

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #387 Gepost op: 2-12-2002, 20:44:39 »
welnee, wat heeft jacobien dan voor bitchies(??) gedaan in het begin?
nolleke heeft het verkeerd aangepakt, maar ze had wel gelijk. ik weet nog toen noord onstond hoe kristina, annelies en loes over hun medevrouwen spraken.
verder is het fout gegaan doordat zuid perse mark weg wilden hebben. niet slim dus.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #388 Gepost op: 2-12-2002, 20:47:13 »
jah idd, loes immuniteit, en kristina of derek d'r uit.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #389 Gepost op: 2-12-2002, 20:48:00 »
ja... ik kan me ook niet psies herinneren wat jakobien dan fout deed... maar ja in t begin lette ik ook niet zo erg op dus daar zal t wel aan liggen denk k.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #390 Gepost op: 2-12-2002, 20:58:15 »
van mij mag olivier ook winnen.  

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #391 Gepost op: 2-12-2002, 22:48:06 »
welnee, wat heeft jacobien dan voor bitchies(??) gedaan in het begin?

Net na de samensmelting was Jacobien 'n echte Nolleke-aanhanger. Toen die moest vertrekken, merkte ze dat die tactiek niet werkte en dat ze aansluiting moest zoeken bij de groep.

En dat heeft ze dus geprobeerd door af en toe wat mee te helpen, want we hebben ook vaak zat momenten gezien dat ook Jacobien nog sliep toen de rest voor 't ontbijt aan 't zorgen was.

Bovendien heeft ze op 'n hele slijmerige manier proberen aan te pappen met Derek en vooral Olivier, in de hoop daardoor de sympathie van de hele groep te krijgen. 't lag er gewoon te dik bovenop allemaal en dan ben je exit.

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #392 Gepost op: 3-12-2002, 08:49:22 »
Volgens mij was Jakobien helemaal niet zo'n Nolleke aanhanger, want toen Nol in dat bed wilde gaan liggen heeft ze het haar ook al afgeraden.

Nee, echt dat hele Zuid heeft nooit een kans gehad bij Noord. Je ziet het al meteen aan de eerste beelden van de samensmelting in de boot: De twee boten komen bij elkaar in de buurt. Vanuit Zuid wordt er vrolijk gezwaaid (door Lydia) en in die boot van Noord zitten er alleen maar een stel ontzettend zuur te kijken.

Het is blijkbaar ook wel heel moeilijk om het goed te doen. Je mag niet voor je oud-kampgenoot opkomen, je moet precies genoeg doen, niet te weinig maar ook niet te veel, want anders loop je weer te slijmen, en té aardig doen is ook niet goed anders probeer je je in de groep te zuigen. Lol hebben mag niet, want het is een vreselijk serieus spel, en het gaat om overleven!  ::)
En je moet vragen "mag ik alstjeblieft iets doen" want "moet ik helpen?" (wat ieder normaal mens zou zeggen) is blijkbaar niet spontaan genoeg ofzo?
Pfff, kop op zeg, ik zou er niet eens bij wíllen horen!

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #393 Gepost op: 3-12-2002, 11:05:33 »
Kansloos inderdaad, want als ze wél keihard mee zouden gaan helpen zijn, zouden Kristina en Loes wel weer zeggen van 'Goh zo waren ze op dat andere eiland helemaal niet, ze doen het alleen om niet weggestemd te worden en om bij ons op een goed blaadje te staan.'

Zij hebben er tenminste van genoten. Ze zouden inderdaad wel eens wat meer hebben mogen meewerken, maar zij hielden zich niet bezig met nutteloze discussies en gingen samen plezier maken. Groot gelijk. En die grap met de rijst was super gewoon. Ik zou er eerlijk gezegd ook niet aan gedacht hebben dat die rijst slecht zou hebben kunnen worden omdat die doek eventueel vochtig geworden had kunnen zijn (jeezes wat een hoop werkwoorden achter elkaar).
En daar heeft de rest ook niet meteen bij stilgestaan. Ze kwamen eerst als groep naar Kwik en Kwek toe en hebben toen een eind weg zitten zeuren en pas een hele tijd later was het van "En de rijst wordt misschien wel slecht nu." Dus ze hebben er zelf ook pas nadien aan gedacht, allerlei redenen aan het zoeken om ze nog eens extra te bekutten.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #394 Gepost op: 3-12-2002, 12:05:11 »
precies ja kinderachtig gedoe van noord. mischien gaat de rijst nu wel bederven. derek als controlfreak.
persoonlijk had ik er alsnog in een onbewaakt ogenblik rijstepap van gemaakt. doei, als je als asociaal bestempeld wordt, dan maar echt aso. >:(

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #395 Gepost op: 3-12-2002, 16:55:11 »
tweety, mooi gezegd allemaal ben t himmel met je eens :)
best wel irri van noord om constant naar redenen te zoeken om de rest af te zeiken, maar ja... dat gebeurd nu eenmaal als je een groep mensen bij elkaar zet, en ik vind het wel goed van lydia en deborah dat ze er al redelijk snel achter kwamen dat zich de groep in te slijmen geen zin had en dat ze beter gewoon plezier konden hebben en genieten van de tijd die ze hadden.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #396 Gepost op: 3-12-2002, 19:45:41 »
Volgens mij was Jakobien helemaal niet zo'n Nolleke aanhanger, want toen Nol in dat bed wilde gaan liggen heeft ze het haar ook al afgeraden.

Dit deed ze pas nadat iedereen van Noord op Nolleke gestemd had. (ze hoefde er toen niet uit, omdat Keo weg was gegaan) Jacobien wist zodoende dat Nolleke eruit zou vliegen en dat ze nu niet meer met haar zou moeten overhouden.

Citaat
En je moet vragen "mag ik alstjeblieft iets doen" want "moet ik helpen?" (wat ieder normaal mens zou zeggen) is blijkbaar niet spontaan genoeg ofzo?

Sorry dat ik 't zeg, maar ik zelf zou NOOIT de zin 'moet ik helpen?' gebruiken. Dat komt echt zo over alsof je je verplicht voelt om iets te doen en er eigenlijk helemaal geen zin in hebt. Hier zeggen we altijd 'zal ik je helpen?', wat ik 'n stuk vriendelijker vind klinken.

Maar misschien heb ik 't weer mis en gebruikt de rest van Nederland 't woordje moet wat vaker dan wij hier in Limburg. Wat dus blijkbaar weer betekend dat Limburgers geen normale mensen zijn.  :-\

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #397 Gepost op: 3-12-2002, 20:20:32 »
Zucht, schiet niet op dit ... Noord gaat toch ook zelf een boom omhakken, ze gaan echt nie ff aan L en D vragen of ze dat moeten doen, Ja idd die 2 hebben lol gehad, maar zijn ze zo een echte robinson? In mijn mening niet. Zijn ze nuttig geweest voor de groep ? Wederom vind ik van niet.. Kortom : is het terecht dat ze weggestemd zijn ? ja!

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #398 Gepost op: 4-12-2002, 08:53:14 »
ja ff over dat bomen omhakken. dat is toch belachelijk om 2 hele bomen om te hakken voor 3 kokosnoten?  :'(of ben ik de enige die dat vind. vorig jaar deden ze dat ook niet. echte luie oplossing dus.

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #399 Gepost op: 4-12-2002, 08:59:37 »
Ja dat vond ik ook belachelijk. Als ze daar dan echt zouden moeten gaan overleven omdat ze niet meer van het eiland afgehaald zouden worden( ;D)....dan is over een klein jaar dat eiland nogal leeg..zand steentjes en bewoners.

Het lijkt me toch te doen zijn om gewoon in die boom te klimmen met een touw ofzo...iig raymond kon dat toch wel! :o

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks