Poll

Wie wint het?

Derek
0 (0%)
Kristina
1 (11.1%)
Olivier
8 (88.9%)
0
0 (0%)
0
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 13

Auteur Topic: Het Expeditie Robinson topic  (gelezen 75967 keer)

Offline jokivin

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
VERPLAATST: test
« Reactie #360 Gepost op: 1-12-2002, 21:36:54 »
zo dat was idd de domst grap ooit, kan me niet voorstellen dat ze echt t idee hadden dat ook maar 1 iemand buiten hunzelf het grappig zouden vinden. maarja je bent een beetje dom of je bent t niet he ;)
vond het wel een verassing dat luc eruit moest, had echt gedacht dat loes het zou worden, gok dus nu dat die er volgende week uit gaat, en oke ook ik begin te denken dat olivier het gaat winnen, hoewel derek toch wel mn favo eilandbewoner blijft :D

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
LET OP: VERHUISD
« Reactie #361 Gepost op: 1-12-2002, 21:40:27 »
Wat je zegt ja.
Een heeeeeeel klein stukje van die meiden van hun gedachten kan ik begrijpen..het lol hebben samen. Maarja dat weer niet in DIT spel! Ik bedoel daar is het erg associaal.
Maarja ze zijn er uit...vrolijk samen dus das weer goed dan voor ze.
Ik denk ook dat loes volgt, jammer maarja.

Olivier als winnaar lijkt me ook, dies nog steeds het neutraalste in de groep gebleven.
Die 4 nu op het eiland lijkt me trouwens wel gezellig!

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline de Huiskabouter

• Forumlid
« Reactie #362 Gepost op: 1-12-2002, 21:50:58 »
nu zit er geen enkele asociale eilander meer. dat wordt saai!!!
allemaal mensen die het met elkaar eens zijn.

't werd een beetje koud buiten...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #363 Gepost op: 1-12-2002, 22:00:03 »
Ik had eigenlijk wel gedacht dat Derek z'n witte stem zou inzetten en dan 't vertrek van Loes of Luc aan 't lot over te laten. Tenminste zoiets zei hij, dat hij hoopte dat ze allebei evenveel stemmen zouden hebben.

Toch ietwat vreemd dat hij z'n stem niet ingezet heeft. Nu heeft hij Luc natuurlijk teleurgesteld en die zal alvast niet meer op 'm gaan stemmen in de finale.

Maar van de andere kant, als hij 'm wel had ingezet, zou Loes dat niet zo leuk hebben gevonden.....

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
« Reactie #364 Gepost op: 1-12-2002, 22:02:02 »
Luc 0 stemmen  ::) :o

beetje onverwachts verlaat een ware 'Wie is de Mol' fan het toneel van ER

:'( * zet een triest vioolmuziekje op *  :'(

« Laatst bewerkt op: 1-12-2002, 22:02:25 door Compuart »
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #365 Gepost op: 1-12-2002, 23:48:50 »
Ik vraag me af of ie die "witte stem" ook mee kan nemen naar een volgende ronde...

Want dan zou het wel logisch zijn dat ie m bewaarde. Is niet echt gezegd volgens mij...

Gr. B.

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #366 Gepost op: 1-12-2002, 23:54:52 »
Ik vraag me af of ie die "witte stem" ook mee kan nemen naar een volgende ronde...
Ik denk dat de spelleiding wel oppast om de prijs zomaar ongeldig te verklaren voor volgende executies. Ik zie het al voor me: 'wat een kutprijs. Dikke vinger!'  ;D

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #367 Gepost op: 1-12-2002, 23:58:59 »
Ah! Ik kan weer stemmen!  8)

Ik op mezelf stemmen??!  :o Dat zou ik nooit doen...  ::)

Derek    0 (0%)
Kristina    0 (0%)
Loes    0 (0%)
Olivier    0 (0%)
Bertha531 (stem mij want ik heb jullie rijst gestolen)    1 (100%)

;D

Offline de Huiskabouter

• Forumlid
« Reactie #368 Gepost op: 2-12-2002, 00:07:24 »
ik denk dat olivier eruit gaat. hij zal door de anderen het meest als concurrent gezien worden, omdat hij zoveel proeven gewonnen heeft.

't werd een beetje koud buiten...

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #369 Gepost op: 2-12-2002, 09:01:11 »
Ben ik nou echt de enige die me kapot gelachen heeft om die twee meiden?  :D ;D
Ik vind het juist een wereldgrap om zoiets te doen omdat je toch al weet dat je weggestemd wordt.
Kom op zeg, die meiden hebben toch nooit een kans gehad, alleen al omdat ze van Zuid kwamen. Tja OK, ze deden nix, geef ze eens ongelijk. Degene die wel probeerde haar best te doen om in de Noord groep opgenomen te worden, en wel veel werk verzette werd er nog veel sneller uitgebonjourd (Jakobien dus). Ik vind het echt de ultieme 'dikke vinger' naar dat stelletje sjacherijnen dat nu over is gebleven, die zichzelf echt allemaal veeeeel te serieus nemen.

Blč, ik hoop dat er NIEMAND wint.... :P ;D

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #370 Gepost op: 2-12-2002, 15:30:25 »
* Kenner wil van deze gelegenheid gebruik maken Compuart te condoleren met het verlies van Luc  8)

Beetje saaie aflevering wel, soort Lydia en Deborah special. Enne, tsja over die rijs : ten 1e is het niet slim te rotzooien met het enige wat die mensen op de been houdt ( kans zat er idd in dat het zou bederven ) En als je toch al slecht ligt bij de groep de dag van de executie ook nog zo'n stunt uithalen terwijl niemand je al mag gooi je je eigen glazen in. Niet dat ze anders door waren gegaan, maar je kan wel op je vingers natellen dat als ze je al niet mogen, ze om zo'n 'grap'echt nie gaan lachen... Over de executie : zielig dat Luc het moest ontgelden, had persoonlijk voor Loes gekozen, maar smaken verschillen. Heel slim van Derek om dat verhaal op te hangen over 'de groep heeft gestemd' , een actie die hem later nog wel eens van pas kan komen, heeft ie wel wat symphatie mee gekweekt bij de rest geloof ik. Beloofd een spannende afl. te worden volgende week....

Owja, ik heb trouwens op Kristina gestemd als winnares ( kzal wel weer de enige zijn  8) )

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #371 Gepost op: 2-12-2002, 15:41:14 »
Kgeloof dat deze groep daarvoor te eerlijk is, zeker met Derek's extra stem hadden ze olivier allang weggestemd kunnen hebben deze week...

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #372 Gepost op: 2-12-2002, 17:46:56 »
Ik vond het een geweldige aflevering! Ik heb me helemaal suf gelachen om die twee. Volgens mij zijn het de enigen die nog een beetje lol hebben gehad op dat eiland. En ach die grap, als ze de rijst nou weg hadden gegooid ofzo...Nee, ik ben gisteren echt een fan geworden van Deborah en Lydia. Ik hoop dat de anderen erom kunnen lachen als ze zichzelf terug zien. Ik begrijp wel dat na zo'n tijd kleine dingen zwaar gaan wegen en relativeren moeilijk wordt, maar ik ben het met Tweety eens dat ze geen enkele kans hebben gekregen.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #373 Gepost op: 2-12-2002, 17:48:55 »
Ja zeg vind je ut gek, zou jij dan zo lief willen zijn ff het nuttigste te noemen wat die 2 gedaan hebben op dat eiland ??????????????????????????

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #374 Gepost op: 2-12-2002, 17:52:41 »
Wie zegt er dat nuttig het belangrijkste is? Ze hebben een mooie ervaring gehad en zich ook nog eens geamuseerd. Bovendien denk ik niet dat ze na de samenvoeging echt de kans hebben gekregen om ook maar uberhaupt iets te mogen doen (we zien natuurlijk niet alles, dus het is maar een idee...). Ik zeg niet dat een van die twee had moeten winnen, maar ze nemen zichzelf tenminste niet zo serieus als die andere chagerijnen  :P

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #375 Gepost op: 2-12-2002, 17:59:09 »
Stel je voor, jij bent keihard aant werken op dat eiland, maar er zijn er 2 die '' hele dag tanden poetsen haren kammen schelpen zoeken en spelen in zee '' als belangrijkste bezigheid hebben. Als de rest v/d mensen dan hard werkt is het niet meer dan logisch dat ze die 2 zweefteven wegstemmen... Ja kom zeg, ze hadden wel degelijk kansen, als ze gwoon bij die samenvoeging aan de gang waren gegaan had dat nog best goed gekomen, maar omdat noord iets tegen snolleke ( geheel terecht was dát niet ) zou hebben, hebben die 2 ook maar besloten nix te doen... Ze mogen blij zijn dat ze er zo lang ingezeten hebben !

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #376 Gepost op: 2-12-2002, 18:10:29 »
Ik ben 't volledig met Kenner eens. Ze hebben wel degelijk de kans gehad om te proberen aansluiting te zoeken. Oke, ze zullen misschien nooit zo goed in de groep hebben gepast als de leden van Noord, maar door 'ns mee te helpen met eten zoeken en klaarmaken, zouden ze iig wel aansluiting bij de groep hebben gevonden.

Deborah vertelde gisteren wel zo fijn dat ze vaak zat gevraagd had ' moet ik helpen bij 't eten klaar maken?'. Als ze 't iedere keer op deze manier heeft geformuleerd, had ik haar ook gewoon weggestuurd.....

« Laatst bewerkt op: 2-12-2002, 19:38:53 door Han13 »

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #377 Gepost op: 2-12-2002, 18:13:26 »
Ik ben 't volledig met Kenner eens...

Mijn dank is groot  :-*

En dan nog iets : Als je rode vruchten schoon gaat maken, betekent dat dus niet 1 voor de groep en 1 in je mond....

Offline Mahtob

• Forumlid
« Reactie #378 Gepost op: 2-12-2002, 18:40:31 »
Mag Derek eruit. Alsjeblieeeeeeft! :'( :'(

molzot

Offline Mahtob

• Forumlid
« Reactie #379 Gepost op: 2-12-2002, 18:46:52 »
hoewel derek toch wel mn favo eilandbewoner blijft :D

Neeeeeeeeeeeeee, hij mag niet winnen. Iedereen...behalve Derek!

molzot