Dit Belgje heeft het gisterenavond ook gezien.
Jeetje, vindt echt helemaal niemand het erg dat er volgende keer 3 uitgaan? Volgens mij heeft het er niks mee te maken dat ze dan iemand van Noord moeten wegstemmen om goede televisie op te leveren. Ok, het was te denken dat Kwik en Kwek eerst zouden gaan, MAAR daar zit em nou juist het leuke. Ze zijn zo'n goede vriendinnen en hebben een paar weken geleden al zitten zeggen van 'Oh ik zou het zo erg vinden als jij moest gaan.'
Nou konden we volgende week eens eindelijk zien wat voor drama het zou worden, lekkere leuke televisie. (klinkt mss hard, maar hey, het is een tv programma en ze hebben zich zelf ingeschreven en ze weten dat er met je gespeeld wordt). En nou beslissen ze om er ineens 3 te laten gaan. Niet leuk. Want nou zien we het verscheurde koppel Kwik en Kwek niet. Ik vond het leuker om te zien hoe de ene het zonder de andere zou stellen en er zou ook lekker gejankt worden op de eilandraad. Nou gaan ze samen vrolijk naar huis, niks aan.
Het zijn trouwens 13 afleveringen volgens de VT4 site
http://www.expeditierobinson.vt4.be/ (kijk bij 'programma') Andere jaren was er bij de finale 4 mensen over. Met 2 proeven strijden ze voor immuniteit en blijven er 2 mensen over. De weggestemde kandi's na de samensmelting mogen bepalen wie wint. Dus we gaan Nolleke nog terugzien!!
Maar nu is er dus in de eerste aflevering niemand weggestemd geweest omdat ze voor het vuur moesten stemmen toen. Dus leek het logischer dat er 2 weg moesten. Maar nu zijn het er dus 3 ineens. En dat vind ik kut, ik zag liever een verscheurd Kwik en/of Kwek.
Sexy Bitch van het jaar: