Poll

Wie wint het?

Derek
0 (0%)
Kristina
1 (11.1%)
Olivier
8 (88.9%)
0
0 (0%)
0
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 13

Auteur Topic: Het Expeditie Robinson topic  (gelezen 75962 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #320 Gepost op: 25-11-2002, 18:39:33 »
* houd er dan niemand meer rekening met een arme ouwe vrouw, ik kan zo al niet meer slapen s'nachts ;)

Och arme joki. Dan zal ik maar zeggen dat ik zeker weet dat Lydia en Deborah eruit gaan en dat iemand van Noord de Expeditie zal gaan winnen. Zo, nu kun je weer slapen (en lees beter niet 't volgende)  ;)

Helaas staat 't er niet zo rooskleurig voor als ik hier boven schrijf. D'r is echt wel 'n kans dat Kwik of Kwek immuniteit wint en vervolgens dus niet eruit gestemd kan worden. Maar 't is nog de vraag of er wel iemand immuniteit kan winnen volgende week. Zoals ik al eerder schreef, beperkt de immuniteit de keuzemogelijkheden namelijk enorm.

Ik denk wel dat er mensen al tactisch gaan stemmen, maar alleen bij de stem die ze over hebben. Ik denk namelijk dat iedereen van kamp Noord zowiezo op Kwik en Kwak zal stemmen en hun derde stem zullen ze dan misschien tactisch gaan doen. Ze willen hun laatste 2 weken (???) toch wel door brengen met mensen met wie ze 't kunnen vinden en daarom zullen ze toch denk ik over willen blijven met mensen van Noord. Maar dan wel met de zwakste van Noord.....

Wat me nog steeds dwars zit, is dat we niet weten hoeveel afleveringen er nog zullen komen. Ik ging er van uit dat er nog 3 afleveringen zouden komen als er volgende week 3 uit moeten. (zondag 3 eruit, die week erna weer 1 en dan zijn er nog 3 voor de finaleaflevering)  Maar 't kan net zo goed zo zijn dat ze nog twee afleveringen maken waarin er niemand uit moet......

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #321 Gepost op: 25-11-2002, 19:14:04 »
Wat me nog steeds dwars zit, is dat we niet weten hoeveel afleveringen er nog zullen komen. Ik ging er van uit dat er nog 3 afleveringen zouden komen als er volgende week 3 uit moeten. (zondag 3 eruit, die week erna weer 1 en dan zijn er nog 3 voor de finaleaflevering)  Maar 't kan net zo goed zo zijn dat ze nog twee afleveringen maken waarin er niemand uit moet......

Volgens mij zijn er 13 afleveringen. We hebben net afl. 10 gehad. Dus nog 3 te gaan en 7 kandidaten.
Na afl. 11 nog 4 kandidaten. Dan na afl. 12 nog 3 of misschien wel 2..... en dan de finale.....

When God created man, she was only joking!

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
LET OP: VERHUISD
« Reactie #322 Gepost op: 25-11-2002, 19:23:47 »
Oooooh ji bent gemeen zeg, Jacobien daar ook nog de schuld van geven  :P

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #323 Gepost op: 25-11-2002, 20:43:03 »
Maar als we van te voren wisten dat 't 13 afleveringen zoudenzijn en als de kandi's wisten hoeveel dagen 't zou duren, dan hadden we toch zelf al kunnen verwachten dat er in 1 keer zoveel uit zouden moeten?  ???

Trouwens als dit gepland was, moesten de programmamakers ook al van te voren besloten hebben, dat iedere keer als er iemand vrijwillig uitging, er niemand uitgestemd hoefde te worden. Anders zouden er nu niet nog zoveel kandi's over zijn.  :-\

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #324 Gepost op: 25-11-2002, 23:52:33 »
Ik denk dat gewoon niemand er aan gedacht heeft dat er nog zoveel kandi's waren en nog maar zo weinig afleveringen.... ik niet iig! En dat zal voor de deelnemers misschien wel hetzelfde zijn...

Ja ik weet het ook niet hoor, ik klets ook maar wat... :P

When God created man, she was only joking!

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #325 Gepost op: 25-11-2002, 23:57:31 »
Volgens mij zijn het gewoon allemaal flinke opportunistische programmamakers bij Exp. R. en hadden ze gewoon 2 extra kandidaten meegenomen om wat mee te goochelen, en tijdens de serie kijken ze gewoon wat vermoedelijk de interessantste afleveringen oplevert.

Blijkbaar dachten ze dat die vorige afleveringen waarbij Mark en Nolleke anders weggestemt zouden zijn, maar nu niet weggingen vanwege ziektes/vrijwillig opstappen, nog interessant genoeg zouden zijn, waarschijnlijk omdat zij spanningen in de groep veroorzaakten.

Zoiets denk ik...

Gr. B.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #326 Gepost op: 26-11-2002, 13:43:50 »
Dit Belgje heeft het gisterenavond ook gezien.

Jeetje, vindt echt helemaal niemand het erg dat er volgende keer 3 uitgaan? Volgens mij heeft het er niks mee te maken dat ze dan iemand van Noord moeten wegstemmen om goede televisie op te leveren. Ok, het was te denken dat Kwik en Kwek eerst zouden gaan, MAAR daar zit em nou juist het leuke. Ze zijn zo'n goede vriendinnen en hebben een paar weken geleden al zitten zeggen van 'Oh ik zou het zo erg vinden als jij moest gaan.'
Nou konden we volgende week eens eindelijk zien wat voor drama het zou worden, lekkere leuke televisie. (klinkt mss hard, maar hey, het is een tv programma en ze hebben zich zelf ingeschreven en ze weten dat er met je gespeeld wordt). En nou beslissen ze om er ineens 3 te laten gaan. Niet leuk. Want nou zien we het verscheurde koppel Kwik en Kwek niet. Ik vond het leuker om te zien hoe de ene het zonder de andere zou stellen en er zou ook lekker gejankt worden op de eilandraad. Nou gaan ze samen vrolijk naar huis, niks aan.

Het zijn trouwens 13 afleveringen volgens de VT4 site http://www.expeditierobinson.vt4.be/ (kijk bij 'programma') Andere jaren was er bij de finale 4 mensen over. Met 2 proeven strijden ze voor immuniteit en blijven er 2 mensen over. De weggestemde kandi's na de samensmelting mogen bepalen wie wint. Dus we gaan Nolleke nog terugzien!!  ;D
Maar nu is er dus in de eerste aflevering niemand weggestemd geweest omdat ze voor het vuur moesten stemmen toen. Dus leek het logischer dat er 2 weg moesten. Maar nu zijn het er dus 3 ineens. En dat vind ik kut, ik zag liever een verscheurd Kwik en/of Kwek.

Sexy Bitch van het jaar:

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #327 Gepost op: 26-11-2002, 16:23:42 »
ik ben het met je eens robbie, ik had ook wel graag een verscheurd kwik en kwek duo willen mee maken, maar die gasten hier pompen mn hoofd vol met de meest vrezelijke gedachtes dat ik daar niet eens meer aan heb gedacht ;)
maar wie weet lukt dat toch nog, ik heb een naar gevoel over dat gedoe volgende week, ik vrees t ergste. gaan belangrijke koppe rollen denk ik, en zoals kenner mij al peste krijgen we misschien wel een finale met kwik en kwek als hoofdgasten :\ ik moet er niet aan denken.

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #328 Gepost op: 26-11-2002, 17:24:24 »
Dat zou allemaal best eens kunnen gebeuren. Gelukkig hebben wij allen hier geduld (we wachten alweer dik een half jaar op wie is de mol  ;D)...dus we zien t zondag.
Maare deb en lydia vliegen er wel uit. Als derde gok ik op...loes  :-/

:-* :-* :-*

« Laatst bewerkt op: 26-11-2002, 17:27:01 door Fennie »
een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #329 Gepost op: 26-11-2002, 18:51:39 »
Oke, dus als ik nu resumeer wat RA zegt, is dat er:
  • nog drie afleveringen zullen komen;
  • dat 't bij de andere series waarschijnlijk ook 13 afleveringen waren;
  • we nu 1 extra bewoner over hebben doordat er in de eerste aflevering niemand weghoefde;
  • dat er waarschijnlijk nu nog maar 3 mensen over zijn bij de finale i.p.v. 4 bij de andere series.
De conclusie die ik hieruit trek is dat er gepland was om er nu 2 uit te sturen en dat er daarom de eerste aflevering niemand weghoefde. En dat er nu besloten is om er 3 weg te sturen, omdat 't niet interessant is in deze situatie om er 'maar' 2 weg te sturen. Dat zouden namelijk vanzelfsprekend Kwik en Kwek worden, terwijl 3 wegstemmen nu weer heel veel mogelijkheden geeft.  

Is dit nog te volgen?  :-\

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #330 Gepost op: 27-11-2002, 08:45:24 »
Is dit nog te volgen?  :-\

Eh, niet echt  :P
Maar ik laat me graag verassen, dus ik zie het wel.... :)

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #331 Gepost op: 27-11-2002, 10:00:07 »
volgens mij is dit allemaal vreselijk ingecalculeerd door de makers. leuk verrasingseffect heeft het wel bij de eilanders, zag je ze kijken. oeps! dit hadden we niet bedacht in het complot!
ik voorspel dus alsnog dat ze niet trouw aan hun kamp blijven, omdat er nog maar 4 overblijven. wie echt wil winnen, moet nu slim zijn. stemmen op de sterksten dus.
tevens benieuwd hoe ze gaan stemmen, worden ze 1 voor 1 weggestemd, of moet iedereen 3 namen opschrijven????

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #332 Gepost op: 27-11-2002, 10:42:30 »
voor mij is het niet zeker dat deborah en lydia al exit zijn.
mensen kunnen rare dingen gaan doen, als ze geld ruiken.
ik denk misschien dat eruit gaan:
derek
deborah
kristina

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #333 Gepost op: 27-11-2002, 11:42:20 »
Hé jongens en meisjes

Vanaf nu zijn we allemaal voor LUC !!! (Die heeft namelijk "De Mol" opgegeven als favoriete tv-programma!)

Go LUC !!!! :D ;D

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #334 Gepost op: 27-11-2002, 11:53:14 »
Vanaf nu zijn we allemaal voor LUC !!! (Die heeft namelijk "De Mol" opgegeven als favoriete tv-programma!)
Cooooooool. Ik ben altijd de eenzame ziel geweest die hem als winnaar had getipt, omdat hij naar mijn mening degene is met de minste weerstand, toch relatief goeie prestaties levert en dat zonder teveel op te vallen. Nu nog een goeie reden erbij dus :D

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #335 Gepost op: 27-11-2002, 12:25:31 »
Luc komt bijna nooit in beeld. Hij staat/zit er altijd maar wat bij (als hij niet hard aan het werken is natuurlijk). Jammer dat ie niet wat meer in de voorgrond is gekomen.

En ik hoor al weer helemaal hoe jullie zijn naam als luuuuk uitspreken  ::)  :P

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #336 Gepost op: 27-11-2002, 13:04:57 »
volgens mij is dit allemaal vreselijk ingecalculeerd door de makers. leuk verrasingseffect heeft het wel bij de eilanders, zag je ze kijken. oeps! dit hadden we niet bedacht in het complot!
ik voorspel dus alsnog dat ze niet trouw aan hun kamp blijven, omdat er nog maar 4 overblijven. wie echt wil winnen, moet nu slim zijn. stemmen op de sterksten dus.
tevens benieuwd hoe ze gaan stemmen, worden ze 1 voor 1 weggestemd, of moet iedereen 3 namen opschrijven????

Idd ja, als Derek echt voor het spel gaat zondag zou ie Olivier weg moeten stemmen ( waarom niet luc en kristina ook ( gaat  ie met loes, kwik en kwak ) Hij noemde zichzelf bij de eeuwige stwwede... met Olivier weg schuift oom Derek dus op naar plaats 1 en zou je zeggen dat ie zowieso die fysieke proef binnen moet halen en de finale bereiken moet ( en als ie daarin onverhoopt tegen 1 v/d 2 geiten komt , wint ie glansrijk bij het stemmen ) Enige nadeel lijkt me dan voor hem dat zijn kampleden het gaan zien als verraad ( wat het natuurlijk ook is ) om ollie weg te stemmen, mar dat is van later zorg ;)

Was dit ook nog een beetje te volgen ?  ;D

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #337 Gepost op: 28-11-2002, 00:48:06 »
volgens mij is dit allemaal vreselijk ingecalculeerd door de makers.

Ik denk niet dat ze van te voren wisten dat er 2 meiskes de rest van de groep zouden gaan irriteren waardoor er misschien 2 saaie afleveringen zouden komen, dat komt me allemaal net iets te mooi uit.
Volgens mij toveren ze onderweg vanalles uit de hoed. Netzoals een oud Sri-Lankees gezegde luidt: Ze gaan gewoon met de flow... :)

Heb gelijk Luc gestemd! Had nog nooit gestemt want de optie "Bertha531: (Kweet niet)" ontbrak ;)

Gr. B.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #338 Gepost op: 28-11-2002, 09:06:27 »

Ik denk niet dat ze van te voren wisten dat er 2 meiskes de rest van de groep zouden gaan irriteren waardoor er misschien 2 saaie afleveringen zouden komen, dat komt me allemaal net iets te mooi uit.
Volgens mij toveren ze onderweg vanalles uit de hoed. Netzoals een oud Sri-Lankees gezegde luidt: Ze gaan gewoon met de flow... :)

ik had het over de drie afvallers in de volgende ronden. ze weten toch hoeveel afleveringen er komen gaan, en hoeveel er weg moeten.

{edit: quote-jes op de goeie plaats gezet - Compuart}

« Laatst bewerkt op: 28-11-2002, 10:14:57 door Compuart »

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #339 Gepost op: 28-11-2002, 11:55:32 »
Ik heb trouwens "Twee meisjes" van Raymond van het Groenwoud gedownload. Je weet wel dat muziekje van Kwik en Kwek. Echt leuk. Anders zou ik geen r**t aan dat liedje gevonden hebben, maar nu dus wel. Alleen jammer dat er geen vioolversie opstaat, omdat die ook gebruikt werd in Exp R. Hier is het op het einde in elektrische gitaarversie. Die wordt misschien nog gebruikt als ze eruit liggen :)