Poll

Wie wint het?

Derek
0 (0%)
Kristina
1 (11.1%)
Olivier
8 (88.9%)
0
0 (0%)
0
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 13

Auteur Topic: Het Expeditie Robinson topic  (gelezen 75966 keer)

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
VERPLAATST: test
« Reactie #300 Gepost op: 24-11-2002, 22:01:11 »
Want (bijna) iedereen stemt op Jakobien terwijl we de hele aflevering anti-Kwik en Kwek verhalen hebben gehoord van alle eilandbewoners.
Volgens mij ook een beetje (stille) jaloersie. Jakobien die dochter en vriend terugziet onder het watertandende oog van de andere expeditieleden. Loes kan het niet aanzien, maar d'r zullen vast meer geweest zijn.

Citaat
Ook heel slim om nu 3 kandidaten weg te sturen, want de volgende 2 zijn wel duidelijk maar wie wordt die 3e.
Laat ik hier nou net een poll over gemaakt hebben 8)

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #301 Gepost op: 24-11-2002, 22:04:39 »
Dat is idd wel 'n goede reden om er nu ineens 3 uit te sturen. Maar zoals ik hierboven al schreef, kan 't bijna niet anders dan dat dit al van te voren zo bedacht was.

Ik weet het ook niet. Mischien stond van te voren al wel vast dat er 3 mensen extra uit zouden moeten, maar konden ze (de crew) wel zelf bepalen wanneer diegenen eruit zouden moeten en kozen ze voor dit moment.

Maar dan snap ik niet waarom er eerder dan niet iemand extra uitgestemd zou kunnen worden die keren dat er mensen vrijwillig uit de expeditie stapten...

Gr. B.

Offline jokivin

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
« Reactie #302 Gepost op: 24-11-2002, 22:05:03 »
trouwens hoe zullen ze die mensen gaan wegstemmen, zullen ze 3 keer stemmen???
want meeste stemmen in 1 keer zal niet op gaan denk ik of juist wel, dan zou t beteken dat kwik en kwek een belangrijke keus zouden gaan maken in de volgende elimenatie test. hmmm afwachten maar weer (ik hou helemaal niet van wachten)

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #303 Gepost op: 24-11-2002, 22:10:55 »
Maar dan snap ik niet waarom er eerder dan niet iemand extra uitgestemd zou kunnen worden die keren dat er mensen vrijwillig uit de expeditie stapten...

Nee precies, daar zat ik ook al aan te denken. Ik begrijp 't zo langzamerhand echt niet meer.

*Han is confused... :-[

Citaat
want meeste stemmen in 1 keer zal niet op gaan denk ik of juist wel, dan zou t beteken dat kwik en kwek een belangrijke keus zouden gaan maken in de volgende elimenatie test. hmmm afwachten maar weer (ik hou helemaal niet van wachten)

Dat wilde ik ook al net gaan vragen. Ik heb echt geen idee hoe ze 't zullen gaan doen. Gewoon iedereen 3 namen laten opschrijven en dan de drie met de meeste stemmen moeten weg?

En kan er gewoon weer 1tje immuniteit winnen? Dat beperkt namelijk de keuzemogelijkheden enorm. Dan heeft iedereen nog maar 5 mensen over (want je stemt niet op jezelf) waar ze er drie van moeten wegstemmen. En als nu net Kwik of Kwek immuniteit heeft, dan wordt 't voor kamp Noord nog moeilijker....

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #304 Gepost op: 24-11-2002, 22:14:25 »
En kan er gewoon weer 1tje immuniteit winnen? Dat beperkt namelijk de keuzemogelijkheden enorm. Dan heeft iedereen nog maar 5 mensen over (want je stemt niet op jezelf) waar ze er drie van moeten wegstemmen. En als nu net Kwik of Kwek immuniteit heeft, dan wordt 't voor kamp Noord nog moeilijker....
oooooooowwww daar had ik nog niet eens aan gedacht, jeetje han nu maak je me helemaal in de war  :o :-[

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
LET OP: VERHUISD
« Reactie #305 Gepost op: 24-11-2002, 22:17:03 »
Ik weet 't ook helemaal niet meer waar ik 't moet zoeken, jokivin.  :-[

Ik heb nog effe gekeken op 't ER forum op de officiele site of daar iets zinnigs gemeld werd over de hele situatie. Maar tevergeefs, 't forum was precies wat ik me er van verwacht had. 't heeft erg veel weg van 't WIDM.nl-forum.

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #306 Gepost op: 24-11-2002, 22:20:39 »
nou er staat wel veel en veel meer op de be. site, maar daar word ie morgen avond pas uitgezonden dus tot die tijd word ie niet bij gewerkt (ze houden ook helemaal geen rekening met de nederlandse kijkertjes daar he, typisch belgies :P;)) maar daar kun je dus ook netjes zien wie wie heeft gestemd enzo. maarja we zullen moeten wachten (alweer wachten) tot morgen of dinsdag voor t erop staat

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #307 Gepost op: 24-11-2002, 22:26:24 »
Op 't FOK!-forum schrijft men dat er nog 'n stuk of 5 afleveringen zullen komen.  ???

Dat zou dus betekenen dat er na volgende week 'n aantal afleveringen komt dat er niemand uit moet.

Ik vraag me af hoe ze aan deze informatie komen...

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #308 Gepost op: 24-11-2002, 22:58:09 »
wat een naar forum is dat zeg, heb maar een stukje gelezen maar ben blij dat we dit forum hebben ;D

Offline de Huiskabouter

• Forumlid
« Reactie #309 Gepost op: 24-11-2002, 23:20:11 »
volgens mij had de regie ook wel in de gaten dat kamp zuid wegstemmen dodelijk saai zou worden.
maar inderdaad: als kwik of kwek de immuniteit wint, moeten er 2 kamp noord leden uit en blijft de andere kwek zitten. die vervolgens tot de volgende stemming een leven in de hel krijgt, tenzij ze vrijwillig vertrekt...
want ik denk dat als er 1 kwek uit gaat, dat de 2e er vrijwillig achteraan gaat.
shit, nou moet ik een hele week wachten!

't werd een beetje koud buiten...

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #310 Gepost op: 25-11-2002, 00:03:15 »
Volgens mij ook een beetje (stille) jaloersie. Jakobien die dochter en vriend terugziet onder het watertandende oog van de andere expeditieleden. Loes kan het niet aanzien, maar d'r zullen vast meer geweest zijn.

Maar wat de motieven ook zijn geweest; de regie/crew heeft besloten om niemand (behalve 1'tje dacht ik) die motieven uit te laten spreken/uitzenden...

Je zag Derek al even voor volgende week zeggen: "Ik heb geen flauw idee oid..." En ze moeten in "eigen vlees" snijden...
Dus ik neem aan dat ze pp 3 stemmen uit moeten brengen...

volgens mij had de regie ook wel in de gaten dat kamp zuid wegstemmen dodelijk saai zou worden.
 ...

En het plan van de regie/crew (als dat het is) werkt dus ook nog! (Ze hebben mij ook te pakken: ik ga ook maar weer kijken volgende week...)

Maar kan iemand me ook vertellen hoe de finale-uitzending werkt? Hoeveel deelnemers zijn er dan nog en hoe kun je winnen?

Gr. B.

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #311 Gepost op: 25-11-2002, 00:22:35 »
als er ongeveer nog 3 mensen zijn dan kan er 1 tijdens een proef de immuniteid winnen, die gene gaat dan zoiezo naar de finale, die andere 2 moeten dan nog een proef doen (meestal kennis quis, en een doe proef) en wie wint gaat naar de finale. de laatste 2 mogen dan het kamp afbreken, en gaan dan naar de finale, daar zitten dan een X aantal afgevallen ex kandies en die gaan dan VOOR iemand stemmen, degene met meeste stemmen wint

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #312 Gepost op: 25-11-2002, 00:27:28 »

Maar wat de motieven ook zijn geweest; de regie/crew heeft besloten om niemand (behalve 1'tje dacht ik) die motieven uit te laten spreken/uitzenden...

Je zag Derek al even voor volgende week zeggen: "Ik heb geen flauw idee oid..." En ze moeten in "eigen vlees" snijden...
Dus ik neem aan dat ze pp 3 stemmen uit moeten brengen...

...

En het plan van de regie/crew (als dat het is) werkt dus ook nog! (Ze hebben mij ook te pakken: ik ga ook maar weer kijken volgende week...)

Maar kan iemand me ook vertellen hoe de finale-uitzending werkt? Hoeveel deelnemers zijn er dan nog en hoe kun je winnen?

Gr. B.

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #313 Gepost op: 25-11-2002, 09:33:48 »
Ik heb weer op Olivier gestemd als winnaar, want ook deze aflevering bleek wel weer hoe sterk hij er voor staat.  :)

Ik vraag me trouwens af of ze al van iedereen 'n dierbare ergens dicht in de buurt in 'n hotel klaar hadden staan, want ze konden natuurlijk van te voren niet weten wie er zouden winnen. En de dierbaren van Kristina, Loes, Luc, Derek, Lydia en Deborah zijn dan dus voor niks overgevlogen en kunnen gewoon weer terug huiswaarts met 't vliegtuig.

De betreffende proef was een dag van tevoren al gedaan. Alle in aanmerking komende dierbaren zullen wel seintje hebben gehad van de crew om hun koffers te pakken en klaar te maken voor een eventueel bezoek. Olivier en Jacobien winnen, dus papa, mama en dochtertje als een speer naar het vliegveld...

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #314 Gepost op: 25-11-2002, 09:37:52 »
waar je nu volgens mij grote kans op hebt is dat ze tactisch gaan stemmen. ze voelen nu dus echt de eindstreep naderen, en het heeft niet veel zin meer om iemand weg te stemmen omdat hij/zij steentje niet bijdraagt.
nee je zal zien dat de volgende stemronde, heel anders zal uitpakken dan wij verwachten.
derek kan bv best op olivier stemmen en andersom.
daardoor maken deborah en lydia nog best een kansje.

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #315 Gepost op: 25-11-2002, 09:41:52 »
Lieve Olivier: WIL JE MET ME TROUWEN??
Wat een lieve poepeschatje is dat zeg  :-*
Hij verdient het om te winnen. Hij is gewoon Mr. Robinson zelf, heel sociaal en zowel geestelijk als lichamelijk heel sterk! Go Olivier!

Ehm, maar goed. Ik denk dat als Noord "in eigen vlees moet snijden" dat ze Loes er uit stemmen. Die staat toch al op het punt volledig door te draaien, als je het mij vraagt. Of misschien trekt iemand (Luc?) het lichamelijk helemaal niet meer. Zou wel jammer zijn, maar ja, dat hoort bij het spel....

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #316 Gepost op: 25-11-2002, 10:35:58 »
eerlijk waar door die opmerking van han gister, gaan de meest enge gedachtes door mn hoofd, en nu maakt CB het nog erger met nog engere ideeen, oooo mijn hemel het lijkt me echt een nacht merrie dat straks kwik en kwek gewoon met zn 2e in de finale zitte (pleasssss laat ze geen immuniteid winnen).
groeten van een nerveuse ER kijker

Offline de Huiskabouter

• Forumlid
« Reactie #317 Gepost op: 25-11-2002, 12:16:23 »
ik had nog helemaal niet aan tactisch stemmen gedacht, maar nu je het zegt...  ::)
en inderdaad vormen kwik en kwek voor niemand een bedreiging op welk gebied dan ook...
ze zijn alleen maar irritant, maar ik begin er aan te twijfelen of dat in dit stadium genoeg reden is om ze weg te willen stemmen.
over 6 dagen weten we het! ;)

't werd een beetje koud buiten...

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #318 Gepost op: 25-11-2002, 16:53:27 »
owwwwww nee he, jullie maken het alleen maar erger hier voor me.

* houd er dan niemand meer rekening met een arme ouwe vrouw, ik kan zo al niet meer slapen s'nachts ;)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #319 Gepost op: 25-11-2002, 17:43:49 »
Je hebt natuurlijk gelijk, Kenner. Natuurlijk kon Jakobien dat niet ruiken.

MAAR ZE KON HET WEL HOREN!!!!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation