Poll

Wie wint het?

Derek
0 (0%)
Kristina
1 (11.1%)
Olivier
8 (88.9%)
0
0 (0%)
0
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 13

Auteur Topic: Het Expeditie Robinson topic  (gelezen 75958 keer)

Offline Tweety

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
VERPLAATST: test
« Reactie #280 Gepost op: 20-11-2002, 08:31:09 »
Ik zeg ook niet dat hij mensen echt zegt op wie ze moeten stemmen, maar het begrip stemmingsmaking is hij wel heel erg goed in. Die leidende positie heeft hij nu eenmaal en hij zal ook als hij iemand niet aardig vindt dat ook heel duidelijk laten merken in de groep, door die leidende positie zullen veel mensen daar gewoon door beïnvloed worden... all I'm saying ;)

My point exactly!  ;)

Volgens mij mochten de laatste paar afvallers de laatste paar afvallers inderdaad bepalen wie uiteindelijk wint. Ik weet niet of Nolleke en Mark daarbij zullen zijn, volgens mij zijn ze 'te vroeg' afgevallen. Maar ja, we'll see.

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
LET OP: VERHUISD
« Reactie #281 Gepost op: 20-11-2002, 11:13:01 »
feit is wel dat er nog maar weing nederlanders over zijn.

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #282 Gepost op: 20-11-2002, 11:43:17 »
Hè ja, laten we weer eens een Nederland-België discussie beginnen. Gezellig  :(

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #283 Gepost op: 20-11-2002, 18:03:58 »
Nou.....'t is nu eenmaal zo dat er nog 5 Belgen over zijn en nog maar 3 Nederlanders. En als de rest van Zuid eruit gestemd gaat worden hebben we nog 4 Belgen en slechts 1 Nederlander.  :o

« Laatst bewerkt op: 20-11-2002, 18:04:14 door Han13 »

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #284 Gepost op: 20-11-2002, 19:05:27 »
Ja , maar die enige nederlander maakt volgens de meerderheid wel de grootste kans om te winnen....

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #285 Gepost op: 20-11-2002, 19:56:14 »
Ja , maar die enige nederlander maakt volgens de meerderheid wel de grootste kans om te winnen....

Olivier staat nu bovenaan in de poll met 4 stemmen.  8)  Dus niet meer Derek.

« Laatst bewerkt op: 20-11-2002, 22:09:22 door Han13 »

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #286 Gepost op: 22-11-2002, 11:39:49 »
ik heb derek gezien in een voorstukje van volgende weekwaarin hij praat over de twee meisjes. hij zegt zoiets van "ze doen helemaal niets, ze liggen alleen maar te zonnen"
gezellig dus

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #287 Gepost op: 22-11-2002, 15:31:14 »
het zit er dus dik in dat hij de groep gaat bewerken, om die eruit te krijgen.
op den duur werkt dat tegen hem, mensen zijn bang, en keren zich tegen hem. dat denk ik. daarom wint hij niet, al is het alleen maar door het feit dat al die afvallers uiteindelijk zullen uitmaken wie er wint, dan kiezen ze eerder luc of olivier of loes bv. die hebben zich meer op de vlakte gehouden.

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #288 Gepost op: 24-11-2002, 20:33:14 »
Olivier    5 (38%)
Derek    3 (23%)
Loes    3 (23%)
Luc    1 (7%)
Jakobien    1 (7%)

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #289 Gepost op: 24-11-2002, 21:13:19 »
owwww wat een vrezelijke opdracht zeg, zou ik denk ik echt niet durfen. beetje jezelf laten begraven brrrrr moet er niet aan denken

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #290 Gepost op: 24-11-2002, 21:14:22 »
Het begint nu denk ik wel een beetje saai te worden.

In deze en de volgende aflevering gaan Kwik en Kwek eruit; helemaal als die ene nu de dingesproef gaat winnen, want dan weten de anderen gelijk op wie ze (zonder afspraken) moeten stemmen. Als Olivier wint, maken ze nog een kans.
Denk ik.

Ik ga een kop koffie halen... :)

Gr. B.

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #291 Gepost op: 24-11-2002, 21:33:16 »
ooooooooooo volgende weer 3 eruit  :o, dat hebben ze nog niet eerder geflikt zeg
o o wie o wie zou er van noord wegmoeten
ik gok op loes of kristina, mja ik gok wel vaker verkeerd is gebleken, toch jacobien eruit, dat had ik toch echt niet verwacht. nou we zullen maar weer moeten afwachten vrees ik. sjit wat een gedoe zeg tjonge tjonge ben helemaal in de war ervan

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #292 Gepost op: 24-11-2002, 21:34:05 »
jemig zeg!
Jakobien (Jacobien?) eruit had ik al verwacht. Maar volgende week drie is wel ff nieuws! Deb en lydia natuurlijk...maar durf niemand als 3de te noemen  ???
Nu komt t wel los in het kamp. Deb en lydia weten toch wel dat ze weggaan dus die gaan lekker bonje maken en vette ruzie  :o
Ben benieuwd wat hier achter zit van de crew

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #293 Gepost op: 24-11-2002, 21:35:51 »
Niets is wat 't lijkt, dat blijkt wel weer. Niet Lydia of Deborah eruit, maar Jacobien! Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Ik dacht dat ze haar toch wel nog effe erin wilde laten en Lydia of Deborah wilde wegstemmen, omdat die toch al nauwelijks bij de groep betrokken zijn.

En ER blijft voor verassingen zorgen! Volgende week gaan er 3 eilandbewoners naar huis! Weer zoiets onverwachts. Ik zat eerlijk gezegd ook te tellen vanmiddag hoeveel afleveringen er nog zouden komen. Als er iedere week gewoon 1 werd uitgestemd, zou 't nog 5 afleveringen zijn. En dit vond ik al vrij veel, want we hebben er toch al minstens 7 gehad.

Dat hebben ze volgens mij nog niet eerder gedaan dat er meerdere tegelijk uit moeten. Ik zit me alleen af te vragen, of ze dan met meer bewoners gestart zijn dit jaar of wat er anders gelopen is, waardoor nu deze maatregel wordt genomen..... :-\

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #294 Gepost op: 24-11-2002, 21:38:19 »
nou, deze keer niet kwik en/of kwek, maar volgende keer wel kwik, kwek & kwak (maar wie is kwak dan? ;D)

Het eruit stemmen van Jakobien moet haast wel afgesproken zijn. Of haar geslijm lag er gewoon te dik bovenop, dat zou ook kunnen.

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #295 Gepost op: 24-11-2002, 21:42:18 »
Ik heb weer op Olivier gestemd als winnaar, want ook deze aflevering bleek wel weer hoe sterk hij er voor staat.  :)

Ik vraag me trouwens af of ze al van iedereen 'n dierbare ergens dicht in de buurt in 'n hotel klaar hadden staan, want ze konden natuurlijk van te voren niet weten wie er zouden winnen. En de dierbaren van Kristina, Loes, Luc, Derek, Lydia en Deborah zijn dan dus voor niks overgevlogen en kunnen gewoon weer terug huiswaarts met 't vliegtuig.

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #296 Gepost op: 24-11-2002, 21:42:54 »
Blijkt maar weer dat er ook in Expeditie Robinson gigantisch gemonteerd wordt. Het lijkt in die zin erg veel op WIDM...
Want (bijna) iedereen stemt op Jakobien terwijl we de hele aflevering anti-Kwik en Kwek verhalen hebben gehoord van alle eilandbewoners.
Er zullen dus ook wel veel (of meer) anti-Jakobien uitspraken gedaan zijn, maar die zijn niet opgenomen/uitgezonden om het voor ons kijkers heel verrassend te laten overkomen. (Wat ook gelukt is)

Ook heel slim om nu 3 kandidaten weg te sturen, want de volgende 2 zijn wel duidelijk maar wie wordt die 3e.

Lekker opportunistisch tv-maken! :)
Ik vind het niet erg...

Gr. B.

Edit: Snel spelfout eruit gehaald voordat e 'm ziet...

« Laatst bewerkt op: 24-11-2002, 21:45:51 door bertha531 »

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #297 Gepost op: 24-11-2002, 21:45:43 »
juist ja bertha das waar. Maar gelijk hebben ze anders zouden we zo ongeveer het hele verloop al weten en das nie leuk.
Die dierbaren had ik idd nog in uizending verwacht als extra ofzow. Maarja jammer voor de eilandbewoners...ow ze zouden nog moeten komen maar dat lijkt me niks

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #298 Gepost op: 24-11-2002, 21:52:09 »
Ik lees dus net dat 't al de tiende (!!!) aflevering van ER was. De expeditie duurt in totaal iets van 47 dagen en nu zaten we al op 37, dus dan hadden ze (en ook wij!) zich toch wel kunnen bedenken dat er nog erg veel uit moeten in 'n paar dagen. Dus wat dat betrefd had 't niet als 'n verassing hoeven te komen dat er nu ineens 3 mensen uit moeten.

Ook heel slim om nu 3 kandidaten weg te sturen, want de volgende 2 zijn wel duidelijk maar wie wordt die 3e.

Dat is idd wel 'n goede reden om er nu ineens 3 uit te sturen. Maar zoals ik hierboven al schreef, kan 't bijna niet anders dan dat dit al van te voren zo bedacht was. Ik kan me namelijk niks meer herinneren waarom er nu nog meer eilandbewoners over zijn dan eigenlijk gepland was. Ja, er zijn er twee zelf vertrokken en toen hoefde er niemand weggestemd te worden. Maar ik dacht dat dit vorige jaren ook al zo werd opgelost. Of moest er toen gewoon toch iemand uit?  :-\

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #299 Gepost op: 24-11-2002, 21:59:24 »
vorig jaar ging er daarna gewoon iemand uit, maar er kwam er later weer 2 mensen terug dus dat is t zelfde, vorig jaar begonnen ze ook met 16 kandies, maar gingen ze wel later samenvoegen, ik snap niet waar t mis is gegaan. alleen de eerste uitzending is er niemand uitgegaan.