Poll

Wie wint het?

Derek
0 (0%)
Kristina
1 (11.1%)
Olivier
8 (88.9%)
0
0 (0%)
0
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 13

Auteur Topic: Het Expeditie Robinson topic  (gelezen 75999 keer)

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
LET OP: VERHUISD
« Reactie #200 Gepost op: 11-11-2002, 17:40:31 »
kee thnxxx :) ik wist wel wie dr bij wie in t kamp zaten maar niet welk kamp hoe heette.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #201 Gepost op: 11-11-2002, 19:01:25 »
Ik kan me goed voorstellen dat als je alleen de laatste 2 afleveringen hebt gezien. 't lijkt alsof Nolleke 't slachtoffer is en Derek de kwade man. Maar zoals je dus zelf al hebt geconcludeerd Bertha, heb je toch wel erg veel gemist in de eerste (4? 5? 6?) afleveringen.

Al vanaf 't begin moest alles op Nollekes manier en wist zij te vertellen hoe de anderen zich moesten gedragen. Nadat de mannen en vrouwen bij elkaar gezet werden, begon ze ook nog te verkondigen dat die mannen niks waard waren terwijl zij juist alles deden in dat kamp. En hiermee wist ze ook nog de andere dames in mee te trekken. En ik kan nog wel 'n tijdje doorgaan met al de dingen die ze gedaan heeft, wat er voor gezorgd heeft dat wij allemaal zo'n hekel aan d'r hadden.

Derek bleek tot nu toe eigenlijk 'n erg leuke man, waar je minstens 3 keer per aflevering erg hard om kon lachen. Ik vond 'm in de aflevering van gisteren ook niet zo sympathiek, maar ik begreep eerlijk gezegd wel zijn standpunt. Dat neemt niet weg dat hij misschien ietsjes minder fel had kunnen reageren.

Maar ik zou zeggen: lees nog 'ns dit topic door als je tijd hebt, Bertha. 't is iig erg jammer voor je dat je de andere afleveringen niet had gezien, want dan had je denk ik wel anders tegen Nolleke en Derek aangekeken.  :)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #202 Gepost op: 11-11-2002, 19:24:46 »
Nolleke weg  :D :D :D

* Daisy doet vreugedans  ;D

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #203 Gepost op: 11-11-2002, 20:52:06 »
ik heb ook de eerste twee afleveringen ofzo gemist, maar heb nog net wat meegekregen van dat vreselijke gedrag van nolleke. ik had echt een hekel aan haar gekregen, maar ik moet zeggen dat toen ik gisteren die beelden zag en dacht aan de berichten van haar zoon op dat forum van expeditie robinson ik het toch ook wel een beetje sneu vond. toen ik d'r goed over nadacht vond ik het trouwens wel weer gewoon een enorme bitch, maar ik snap bertha iig helemaal. als je haar geschiedenis weg denkt is ze idd onterecht het zwarte schaap van de groep. maar ook gisteren kon je, als je goed keek, nog een hoop merken van de onhebbelijke kant van nolleke. iig, ik sluit me bij han aan: bertha, lees het begin van dit topic eens, dan zie je hoe achterlijk ze bezig was met de mannen kleineren en zeggen dat de vrouwen zo geweldig waren enzo.

sorry weer zo'n bericht dat eigenlijk nix aan de discussie toevoegt... door maakt ook maar een vreigdedansje dan :)

Offline de Huiskabouter

• Forumlid
« Reactie #204 Gepost op: 11-11-2002, 22:56:20 »
Toch jammer dat Nolleke weg is. Aan wie moet ik me nu gaan ergeren? Ik denk dat Derrek wel een kans gaat maken. Er moet weer even iemand asociaal gaan worden, goed voor de spanning...

't werd een beetje koud buiten...

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #205 Gepost op: 12-11-2002, 08:39:54 »
Nou ik heb het dus ook gezien. Wel stom dat ik altijd een dag langer moet wachten om het hier te komen lezen, nu is alles al gezegd geweest dat ik wou zeggen, maar goed.

Ik ben eens naar net5 site van ER geweest en daar screensaver gedowned. Er staan allerlei plaatjes op enzo... maar volgens mij valt er veel uit te halen. Er stond bijvoorbeeld een foto in van Loes helemaal alleen aan een grote feesttafel. Toen ze in die ene aflevering (2 weken geleden) zeiden dat de winnaar van die proef immuniteit en feestmaal zou winnen, was er dus ook geen reet meer aan, Loes zou winnen dacht ik en dat deed ze ook.
Verder is er ook een grote foto bij van Luc helemaal alleen op het strand. Zou hij een van de 2 laatste overblijvers zijn of zelfs de winnaar.

Vind dat ze het soms niet erg spannend houden. Zoals in die voorstukjes altijd. 'Annelies ontsnapt even aan de rest en gaat met Raymond naar een villa.' Goh spannend, wie zou die proef toch winnen zeg?

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
VERPLAATST: test
« Reactie #206 Gepost op: 12-11-2002, 09:16:28 »
Pffff, krijg nou wat, Derek krijgt Nolleke-trekjes.

Eindelijk Nolleke er uit. Zal er geen traan om laten, hoewel ik deze aflevering bijna sympathie voor haar kreeg (bijna hè!). Ze had gewoon in dat bed moeten gaan liggen. Ik gaf haar groot gelijk als ze dat gedaan had! Maar ja, ze dacht waarschijnlijk: laat maar, morgen lig ik toch weer in een echt bed!

Wat een eikel die Derek zeg. Eigenlijk was ik al nooit zo enthousiast over hem als jullie, maar nu weet ik al aan wie ik me nu kan gaan ergeren...
Pfff met z'n fake principes. Als een klein ventje aan jammeren dat z'n prijs te klein is. Stel je niet aan zeg! Dan ga je er toch met z'n 2-en in liggen?!

Kijk, de eerste dag dat principe, nou vooruit, maar als je dan ontdekt dat er een ontbijt bij zit, welk principe heb je het dan nog over? Dan ga je er de volgende dag toch lekker in liggen? Nee, onder het mom van "principe" doen we dat niet, maar eigenlijk zijn we daar gewoon te trots en te stijfkoppig voor. En ondertussen ziet de rest van de club ook het ontbijt aan z'n neus voorbij gaan.
En dan nog zo'n opmerking dat hij het "voor de hele groep deed". Lamenielache zeg!!
En die groep, wat een stelletje softies zeg. Tsja, ze zijn solidair met Derek. Waarom in hemelsnaam?

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #207 Gepost op: 12-11-2002, 09:19:33 »
tjee, nolleke was absoluut mijn minst favoriete expeditielid, maar toch jammer dat ze nu weg is. wordt derek nu de nieuwe irritatiefactor?? na dat kinderachtige gedoe met dat bed?
of gaan we ons nu richten op "snabbel & babbel" die wel heel vaak roepen dat ze niet zo naief zijn.
mark maak natuurlijk ook een goede kans met zijn dubbelspionage-act. maar ik denk niet dat we daar lang op kunnen fixeren, want die zal er volgende week ook wel uitvliegen.
waar irriteren jullie je aan?

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #208 Gepost op: 12-11-2002, 10:06:38 »
Ik vind dat Derek toch wel gelijk heeft. Zo'n staafjes opduiken is geen lachertje en als je dan al bijna geen energie hebt... dan wil je wel eens iets fatsoenlijks als prijs. En als ie dan de tweede dag wel in dat bed zou gaan liggen, zou de rest hem misschien weer een slappeling vinden. Zeker Kristina en Olivier.

Oh en nog iets, ik heb van iemand vernomen dat Jacobien de vrouw is van de presentator van Paparazzo, een Belgisch tv programma dat toevallig op dezelfde zender uitgezonden wordt als Exp Rob. Toeval dat nou net zij uitgekozen werd om mee te doen?

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #209 Gepost op: 12-11-2002, 12:09:57 »

'' vt4 benadrukt dat haar deelname nog dateert van voor haar vriend in het panel van het programma '' Paparazzo '' belandde.. Maar zoals je kan lezen is het niet helemaal eerlijk gegaan volgens dit bericht

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #210 Gepost op: 12-11-2002, 14:13:48 »
Tsja, ze zijn solidair met Derek. Waarom in hemelsnaam?
Precies! Dat had ik nou ook? Wat voor positie heeft die Derek in die groep dat ze allemaal zo makkelijk met hem meegaan.

En verder: die twee kippen in dat kippenhok: jawel, Lydia en Deborah. Vreselijk zeg, die twee mutsen. De een komt niet verder dan 2 of 3 woorden, waarna de ander dan haar zin afmaakt. En dan doen ze dat spelletje nog eens en dan andersom!
Iedere keer als dat biechthutje in beeld komt, ga ik voortaan zappen (op zoek naar de bavariareclame!)

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline de Huiskabouter

• Forumlid
« Reactie #211 Gepost op: 12-11-2002, 16:43:14 »
Ik snap dat met die bed-principes niet. Dat ontbijt hadden ze toch best over de hele groep kunnen verdelen? Met zijn tienen 3 ontbijtjes is toch beter dan helemaal niets?

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #212 Gepost op: 12-11-2002, 16:54:04 »
was voor de mensen die op het bed sliepen, en dat wisten ze van tevoren niet. Zou derek zijn geloofwaardigheid schaden als hij na die 1e nacht wél op het bed zou gaan liggen....

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline de Huiskabouter

• Forumlid
« Reactie #213 Gepost op: 12-11-2002, 16:59:18 »
misschien voor de producers wel, maar voor de eilandbevolking niet, als hij dat ontbijt netjes onder de mensen verdeeld had...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #214 Gepost op: 12-11-2002, 17:08:52 »
Tsja, ze zijn solidair met Derek. Waarom in hemelsnaam?
En verder: die twee kippen in dat kippenhok: jawel, Lydia en Deborah. Vreselijk zeg, die twee mutsen. De een komt niet verder dan 2 of 3 woorden, waarna de ander dan haar zin afmaakt. En dan doen ze dat spelletje nog eens en dan andersom!
ik vind dat juist grappig, ze hebben eigenlijk ook nooit iets heel zinnigs te melden ofzo maar dat maakt het voor mij juist wel lol :D

maar wie is alain grootaers ofzo?

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #215 Gepost op: 12-11-2002, 18:09:34 »
misschien voor de producers wel, maar voor de eilandbevolking niet, als hij dat ontbijt netjes onder de mensen verdeeld had...

Ja dat mocht dus waarschijnlijk niet. 't ontbijt was voor de mensen die in 't bed geslapen hadden en niet voor de rest van de eilandbewoners.

Ik ben 't er mee eens dat Derek 't niet kon maken tegenover Kristina en Olivier om de tweede nacht wel samen met Loes en Luc in 't bed te gaan liggen. Als ze dan 's morgens hun ontbijt kregen, zou dat extra rot zijn voor Kristina en Olivier omdat zij 't hadden moeten missen. Ik denk niet dat ze 'm dat in dank hadden afgenomen.  :-\

Offline de Huiskabouter

• Forumlid
« Reactie #216 Gepost op: 12-11-2002, 20:18:39 »
Tja, waarschijnlijk hebben jullie gelijk. Ben wel benieuw wat ze nu de volgende keer als prijs krijgen... ::)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #217 Gepost op: 12-11-2002, 20:21:40 »
misschien wel weer zo'n zgn. "minderwaardige" prijs: op die manier blijft het een beetje leuk om er naar te kijken denk ik. nou ja, ik weet niet of de makers van ER zo commercieel ingesteld zijn, maar ze zouden uit deze ervaring best hun profijt kunnen halen.

Offline de Huiskabouter

• Forumlid
« Reactie #218 Gepost op: 12-11-2002, 20:53:54 »
iets van een skippybal of zo, dan breekt er echt oorlog uit

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #219 Gepost op: 13-11-2002, 08:55:17 »
Kristina en Olivier moeten niet zeuren, want ze hebben zelf besloten solidair te zijn met Derek. Zoals ik al zei: "Waarom in hemelsnaam"? Als ze dan een ontbijtje missen hebben ze gewoon vette pech. Wel zuur ja, maar wel gewoon pech gehad. Life's a bitch!!

Hé Pino, ik vind die twee meiden juist hardstikke lache! Die gaan lekker zwemmen en genieten van elk moment, terwijl de rest sjacherijnig gaat zitten zijn vanwege te kleine prijzen en intriges. Die meiden hebben gewoon groot gelijk!!! De rest kan een voorbeeld aan ze nemen.
Ben alleen wel benieuwd of ze nog steeds op Mark blijven stemmen nu Nolleke er uit ligt. Of gaan ze nu eindelijk eens zelf een keuze maken?
Ben ook wel benieuwd hoe lang ze er nog inblijven, want er gaat zondag in ieder geval íemand van Zuid uit.....lijkt me.

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you