Pffff, krijg nou wat, Derek krijgt Nolleke-trekjes.
Eindelijk Nolleke er uit. Zal er geen traan om laten, hoewel ik deze aflevering bijna sympathie voor haar kreeg (bijna hè!). Ze had gewoon in dat bed moeten gaan liggen. Ik gaf haar groot gelijk als ze dat gedaan had! Maar ja, ze dacht waarschijnlijk: laat maar, morgen lig ik toch weer in een echt bed!
Wat een eikel die Derek zeg. Eigenlijk was ik al nooit zo enthousiast over hem als jullie, maar nu weet ik al aan wie ik me nu kan gaan ergeren...
Pfff met z'n fake principes. Als een klein ventje aan jammeren dat z'n prijs te klein is. Stel je niet aan zeg! Dan ga je er toch met z'n 2-en in liggen?!
Kijk, de eerste dag dat principe, nou vooruit, maar als je dan ontdekt dat er een ontbijt bij zit, welk principe heb je het dan nog over? Dan ga je er de volgende dag toch lekker in liggen? Nee, onder het mom van "principe" doen we dat niet, maar eigenlijk zijn we daar gewoon te trots en te stijfkoppig voor. En ondertussen ziet de rest van de club ook het ontbijt aan z'n neus voorbij gaan.
En dan nog zo'n opmerking dat hij het "voor de hele groep deed". Lamenielache zeg!!
En die groep, wat een stelletje softies zeg. Tsja, ze zijn solidair met Derek. Waarom in hemelsnaam?