De date van Annelies en Raymond was wel leuk geloof ik. 't was erg romantisch in 'n hotel (ik vond 't geen hotel, maar goed Raymond zei dat 't 'n hotel was dus dan zal dat ook wel zo zijn....) aan de zee. Raymond was er eerder dan Annelies en wachtte haar op bij de steiger met 'n cocktail. Ze zijn toen samen de 'hotelkamer' gaan bekijken. Er stond 'n romantisch 2-persoons hemelbed in en er was 'n badkamer met douche. Annelies ging zich dan ook direct douchen. Of Raymond zich gedoucht heeft weten we niet, want dat lieten ze niet zien. (ik verwacht eigenlijk van wel, want je moet toch wel gek zijn om niet van die gelegenheid gebruik te maken als je al 2 weken ligt te stinken op zo'n eiland!)
Daarna kregen ze 'n 4 gangendiner. Raymond mocht voor iedere gang Annelies 'n brandende vraag stellen. Ik geloof niet dat hij die zelf mocht verzinnen, want hij las ze af van 'n papiertje. Hij stelde vragen als 'wat zijn de sterke en wat zijn de zwakke punten van jullie team?' Annelies antwoorde overal erg eerlijk op moet ik zeggen.
Raymond vertelde achteraf dat hij 't heel romantisch had gevonden en dat hij zich 'n beetje verliefd voelde. Maar hij heeft al 'n vriendin en daar houdt hij heel erg veel van. (effe goed praten dat hij met 'n naakte Annelies in bed had gelegen....)
Verder was er dus nog 'n eliminatieproef waarbij ze 'n vies soort larven moesten eten. 1 vrouw hoefde niet mee te doen, omdat ze in de meerderheid waren. Nolleke hoefde niet mee te doen. Alle mannen en vrouwen aten vervolgens hun larve op, waardoor 't 'n gelijke stand werd. Beiden teams moesten nu iemand van 't andere team aanwijzen om nog 'ns 3 larven op te eten. De mannen kozen voor Deborah en de vrouwen voor Mark. Ze moesten ze zo snel mogelijk opeten, maar al snel spuugde Deborah haar larve uit en hadden de mannen gewonnen. (Mark stond ook op 't punt om z'n larve uit te spugen!)
Meintje werd er dus uitgestemd en ze was aan 't huilen op 't laatst van de uitzending als ze nog wat mogen zeggen vanuit de biechtstoel.
Zondag komt er om 20.00 uur 'n samenvatting van 'n half uurtje van aflevering 3, dus daar kun je ook nog naar kijken ovide. Wat Raymond bij de vrouwen komt doen is me ook nog 'n raadsel. Dat zullen we zondag wel weer zien.