Dat Mark z'n vertrek aan zichzelf te danken heeft ben ik het wel mee eens hoor. Met zo'n complot neem je wel risico natuurlijk. En om Derek van dat paaltje af te duwen was ook niet bijster slim.
Ik denk ook niet dat er echt een complot is geweest om Mark er uit te stemmen. Ik denk alleen wel dat Derek zich nogal bezig houdt met stemmingmakerij, terwijl hij donders goed in de gaten heeft dat hij zo'n beetje de 'leider' is. Daarmee bepaald hij dus al min of meer wie er uit vliegt.
Hij zat nu in "volgende week" ook al weer te sjacherijnen over dat iedereen van "Zuid" nog lag te slapen, terwijl de rest al aan het werk was. OK, dat mag dan misschien waar zijn, maar ga er dan met Zuid over praten, of zeg tegen die meiden zelf dat je het niet vindt kunnen, als je dan zo'n eerlijke en oprechte vent bent. Maar daarmee zou hij risico lopen om onaardig gevonden te worden, en ook Derek zit er echt alleen voor zichzelf. Wat ik dan niet kan hebben is dat hij net doet of hij alles "voor de groep" doet. Bullshit!!
Kweenie. Misschien is het gewoon een gevoel van me, maar ik moet 'm gewoon niet, ik vind het een schijnheil.