Poll

Wie wint het?

Derek
0 (0%)
Kristina
1 (11.1%)
Olivier
8 (88.9%)
0
0 (0%)
0
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 13

Auteur Topic: Het Expeditie Robinson topic  (gelezen 75963 keer)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
LET OP: VERHUISD
« Reactie #220 Gepost op: 13-11-2002, 09:12:54 »
ik heb vernomen dat er nogal wat meer achter de woede van derek zat dan alleen dat bed. ik kon me overigens ook niet voorstellen, zo'n aardige man om zo'n kleine dingetje van z'n stuk gebracht. we zien dan ook niet alles. wat ik wel vreemd vond is dat die man met het ontbijt de tweede dag niet terug kwam. of dat hebben we dan niet gezien in iedergeval.

in reactie op robertazerty: ja dat is waar van de vriend van jacobien, zij schijnt zelf ook bij vt4 te werken. op de belgische ER3-forum zijn hele mol-theorieen hierover. het is volgens mij ook geen toeval dat zij mee mocht. er verdwijnen op dat forum zelfs topics en posts die hierover gaan, of in enkele manier negatief over jacobien geschreven wordt. naar verluidt zit die alain daar zelf achter??? maar dat zijn speculaties.
wat wel een feit is dat er wel meerdere ex-robinsonners dubieuze achtergronden hadden: zo is sasha (ER1) de stiefdochter van ernst-paul hasselbach.

kijk op volgende link over jacobien:
http://www.gva.be/dossiers/-z/zillion/alain.asp

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #221 Gepost op: 13-11-2002, 09:27:18 »
 :o

Nee waar heb je dat van Sasha vandaan?

Wel leuk trouwens dat Eva van ER1 mee mocht werken in ER2 als afvalleropvangster. Of hoe noem je het...

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #222 Gepost op: 13-11-2002, 09:41:56 »
van koenraad(er2), en die heefthet van sasha zelf. schijnt NU algemeen bekent te zijn, toen wist niemand het. ik persoonlijk vind het raar.

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
VERPLAATST: test
« Reactie #223 Gepost op: 13-11-2002, 11:45:27 »
Hé Pino, ik vind die twee meiden juist hardstikke lache! Die gaan lekker zwemmen en genieten van elk moment, terwijl de rest sjacherijnig gaat zitten zijn vanwege te kleine prijzen en intriges. Die meiden hebben gewoon groot gelijk!!! De rest kan een voorbeeld aan ze nemen.

Ja, dat klopt, daar ben ik het helemaal mee eens, maar dat gemuts in dat kippenhok hoeven ze van mij niet uit te zenden hoor.

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #224 Gepost op: 13-11-2002, 12:04:07 »
Citaat
Hé Pino, ik vind die twee meiden juist hardstikke lache! Die gaan lekker zwemmen en genieten van elk moment, terwijl de rest sjacherijnig gaat zitten zijn vanwege te kleine prijzen en intriges. Die meiden hebben gewoon groot gelijk!!! De rest kan een voorbeeld aan ze nemen.
ben ik helemaal met je eens. als je alleen al naar hen kijkt wordt je al helemaal vrolijk omdat zij niet zo zitten te miepen enzo.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #225 Gepost op: 13-11-2002, 15:06:47 »
Sascha de stiefdochter van ?  :o :o :o Verklaart aan de ene kant wel waarom die bitch in de serie zat ja, heb me alleen maar geërgerd aan haar en muriël uit serie 1...

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #226 Gepost op: 13-11-2002, 16:23:06 »
ff nog over die 2 meiden, ik erger me wel degelijk aan die twee. steeds zeggen ze: zo zie je maar wij hebben veel meer energie dan de rest, en wij zijn sterker als die manne, bla bla bla
ZE DOEN HELEMAAL NIETS vind je het gek dat je dan meer energie heb dan de andere die wel hard werken voor het kamp.
sorry hoor moest er ff uit

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #227 Gepost op: 13-11-2002, 16:45:44 »
en weer ben k t eens :) dat is idd wel zo, ze doen geen ene flikker maar toch vind ik ze grappig :) en dat ze maar blijven zeggen dat ze niet zo naïef zijn... ze zijn iig de meest naïeven van t eiland, en ik denk dat ze sowieso n stuk naïever zijn dan de meeste mensen... maar toch k vind ze wel lol.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #228 Gepost op: 13-11-2002, 18:26:52 »
Ik vind die twee meiden eerlijk gezegd ook knap irritant worden. Ze zijn echt de hele tijd samen en verliezen elkaar geen moment meer uit 't oog. Ze doen zelfs geen biecht meer apart van elkaar. Echt vreselijk als ze weer met z'n tweetjes in die biechtstoel zitten elkaars zinnen aan 't afmaken zijn.

Ik ben erg benieuwd wat er gebeurd als een van de twee weggestemd wordt. Ik denk dat de ander dan helemaal in elkaar zal storten. Ik denk dat vooral Deborah dat niet aan zou kunnen. Maar ik verwacht eerlijk gezegd dat ze haar er eerder uit zullen stemmen als Lydia.......

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #229 Gepost op: 13-11-2002, 19:58:00 »
Mwah... ze zijn idd wel irritant ja, Beetje te naïef vind ik ze, in die toko maar zeuren da ze zo slim bezig zijn, maar nie echt doorhebben dat ze naar de slachtbank worden geleid door derek en co.....

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline de Huiskabouter

• Forumlid
« Reactie #230 Gepost op: 14-11-2002, 02:03:43 »
Hoe irritanter, hoe beter zeggen we dan maar :P
Als iedereen elkaar leuk vond, zou het daar een saaie boel worden. ;)

't werd een beetje koud buiten...

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #231 Gepost op: 14-11-2002, 09:27:35 »
ze denken waarschijnlijk: samen sterk.
maar zo werkt het natuurlijk niet, dat ge-eigenheim wekt alleen maar irritaties op bij anderen, en in deze fase kun je dat beter niet hebben.
1 voor 1, god voor allen, is een beter motto.

ik word er eerlijk gezegd  beetje moe van dat positieve gedoe van de twee dames. dit is een survivalprogramma, ik wil afzien zien, ruzies, complotten, uitgehongerde en totaal fysiek en psychisch afgestomte mensen!  ;)

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #232 Gepost op: 14-11-2002, 13:35:16 »
Tsja, daar hadden we nolleke voor he  ;D

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #233 Gepost op: 14-11-2002, 14:14:03 »
Ik vind ze nog niet irritant, maar ik heb dan ook niet alle afleveringen gezien. Voorlopig vind ik ze net Kwik Kwek en Kwak alleen dan dat ze vrouwelijk, met z'n 2en en geen eend zijn.  :) Zat toepasselijke muziek bij trouwens toen zij daarzo aan het zwemmen  waren. :)

Hoe irritanter, hoe beter zeggen we dan maar :P
Als iedereen elkaar leuk vond, zou het daar een saaie boel worden. ;)

Idd: er moeten wel wat irritante mensen bij zitten anders is er niets meer aan. Ik vind het jammer dat ik Nolleke, nooit irritant heb mogen vinden.
Voorlopig vind ik Derek irritant (ik weet het, jullie niet, maarja ik heb dan ook niet enz. enz.) :)

Gr. B.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #234 Gepost op: 14-11-2002, 16:13:42 »
Ik ben erg benieuwd wat er gebeurd als een van de twee weggestemd wordt. Ik denk dat de ander dan helemaal in elkaar zal storten. Ik denk dat vooral Deborah dat niet aan zou kunnen. Maar ik verwacht eerlijk gezegd dat ze haar er eerder uit zullen stemmen als Lydia.......
ik denk dat als een van hen eruit gestemd wordt, het iig eerst deborah is. ik weet niet psies waarom, maar ik denk dat lydia socialer is. lydia zou het zonder deborah wel redden, maar deborah zonder lydia niet. maar ja nu zeg k dus eigelijk hetzelfde als han dus k stop maar... heb wel zin in zondag zeg! ben benieuwd!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #235 Gepost op: 14-11-2002, 18:01:05 »
Eigenlijk zeg je wel 't zelfde als wat ik ook al schreef. (maar dat maakt niks!) Waarschijnlijk zal Deborah eerder weggestemd worden als Lydia en zal Lydia zich wel redelijk kunnen redden alleen. (maar ik denk eigenlijk dat zij dan toch de week erna er uit gestemd zal worden)

Die Deborah komt me trouwens al vanaf 't begin bekend voor, maar ik kan 't maar niet plaatsen waarvan ik haar dan zou kennen...  :-\

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #236 Gepost op: 15-11-2002, 15:36:06 »
geen id... mij komt ze ook wel ergens bekend voor maar volgens mij komt dat omdat dr hoofd dr uit ziet als n doodskop ofzo?

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #237 Gepost op: 15-11-2002, 20:22:13 »
geen id... mij komt ze ook wel ergens bekend voor maar volgens mij komt dat omdat dr hoofd dr uit ziet als n doodskop ofzo?

Nou dat wilde ik niet gelijk zeggen....

Maar toen ik haar zag dacht ik wel gelijk dat de naam Deborah bij haar zou passen. Toevallig heet ze ook nog zo.  :-\

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #238 Gepost op: 16-11-2002, 18:03:02 »
Misschien de dochter van Ernst paul hasselbach  ;D

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #239 Gepost op: 17-11-2002, 16:33:33 »
 ;) neehee, z'n nichtje!
ben wel benieuwd wie er vanavond uit moet!