Poll

Wie wint het?

Derek
0 (0%)
Kristina
1 (11.1%)
Olivier
8 (88.9%)
0
0 (0%)
0
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 13

Auteur Topic: Het Expeditie Robinson topic  (gelezen 75952 keer)

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
LET OP: VERHUISD
« Reactie #180 Gepost op: 10-11-2002, 21:08:40 »
Zo hey, da's ook nog eens een staaltje ondankbaarheid. Wat een verwende kwartel die Derek. En maar niet in dat bed willen...pfff. Ik gok dat de omstandigheden op het eiland veel te lux zijn.

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
VERPLAATST: test
« Reactie #181 Gepost op: 10-11-2002, 21:19:11 »
JAJAJAJA! EINDELIJK! De reclame van Bavaria met onze enige echte Paméla!

« Laatst bewerkt op: 10-11-2002, 21:20:14 door Compuart »
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #182 Gepost op: 10-11-2002, 21:22:11 »
JAJAJAJA! EINDELIJK! De reclame van Bavaria met onze enige echte Paméla!

Ik zag het ook net! Grappig!!!  :D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #183 Gepost op: 10-11-2002, 21:22:25 »
Ik vind Derek over 't algemeen erg sympathiek, maar dit vond ik niet zo leuk van 'm. Ik ben 't wel met 'm eens dat 't bed te klein was voor 3 man. Maar toch vind ik dat ze er 't beste van hadden moeten maken. Ze hadden kunnen proberen er met z'n drieen op te slapen en als 't niet ging, dan hadden ze alsnog kunnen beslissen gewoon op 't strand te gaan slapen.

Maar goed, als ze van te voren wisten dat er ook 'n ontbijtje bij kwam kijken, was 't misschien niet zo'n gedoe geworden en waren ze er gewoon in gaan slapen.

Al met al niet zo'n slimme actie van Derek, want ik denk dat 't hem misschien toch wat stemmen gaat opleveren.  Al hoop ik nog steeds dat iedereen op Nolleke stemt. :-\

« Laatst bewerkt op: 10-11-2002, 21:23:02 door Han13 »

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #184 Gepost op: 10-11-2002, 21:44:12 »
nou nou wat een gedoe met nolleke, die praat zichzelf zo tegen die vrouw. moet zeggen dat ik toch wel blij ben dat ze nu weg is.
ik moet zeggen dat ik t wel met derek eens was/ben,
ik vind het ook een flut prijs als je zon proef heb moeten doen, met die weinige energie die je nog over heb, en dan nog dat bed zelf neer zetten, moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of ik anders had gereageerd.
en tja dan ineens ontbijd erbij.....dat is lullig natuurlijk. maar wat moet je dan die 2e nacht doen? erin gaan slapen terwijl andere dat ontbijtje al zijn misgelopen? dacht t niet.

al met al een leuke afl.  ;D

wel naar dat ik nu net die reclame van "onze" pam niet heb gezien  :'(

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #185 Gepost op: 10-11-2002, 21:46:07 »
Nou das mooi, Nolleke toch weggestemd.  :)

Ik vraag me af hoe slim die Mark is. Hij zit net op 't laatst te verkondigen dat hij gaat vragen aan de dames van voormalig kamp Zuid om niet meer op hem te stemmen, maar ieder voor zich op iemand van voormalig kamp Noord. En dat zou dan voordeliger voor hen zelf uit moeten pakken? Als iedereen op iemand anders stemt, maken zij toch alleen maar meer kans om te moeten vertrekken als er 'n paar van kamp Noord op dezelfde van kamp Zuid stemmen?

Maar ik geloof dat we z'n tweede tactische zet net in 't filmpje van volgende week zagen. En die zet is al 'n stuk slimmer van 'm: namelijk met de 3 dames afspreken op wie van kamp Noord ze zullen stemmen. Dan hebben ze iig al 4 stemmen voor dezelfde. En dan maar hopen dat niet heel kamp Noord op dezelfde stemt.

En dat is goed mogelijk lijkt me. Ik denk namelijk niet dat ze stemafspraken gemaakt hadden nu met Nolleke. Iedereen vond haar vreselijk en daarom werd ze door iedereen eruit gestemd. Ik denk eigenlijk niet dat heel kamp Noord bij de volgende eilandraad op dezelfde gaat stemmen. En als kamp Zuid dat dan wel steeds doet, dan krijgen we straks 'n finale met alleen Zuid leden. En dat zie ik eerlijk gezegd niet zo zitten... :-[

« Laatst bewerkt op: 10-11-2002, 21:46:47 door Han13 »

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #186 Gepost op: 10-11-2002, 21:48:39 »
Ik denk eigenlijk niet dat heel kamp Noord bij de volgende eilandraad op dezelfde gaat stemmen. En als kamp Zuid dat dan wel steeds doet, dan krijgen we straks 'n finale met alleen Zuid leden. En dat zie ik eerlijk gezegd niet zo zitten... :-[

ik denk niet dat alleen kamp zuid over blijft hoor, als ze zien dat zuid gewoon doorgaan met een komplot dan doet noord dat ook denk ik, ze zijn wel gezellig en vriendelijk maar niet gek (hoop ik dan maar)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #187 Gepost op: 10-11-2002, 21:51:56 »
nou nou wat een gedoe met nolleke, die praat zichzelf zo tegen die vrouw. moet zeggen dat ik toch wel blij ben dat ze nu weg is.

Ik denk dat iedereen deze mening met je deelt.   ;)

Ik ben 't toch wel eens met je wat betrefd 't bed. 't was gewoon 'n enorme teleurstelling en daarom reageerde Derek zo. Ik vind 't eerlijk gezegd wel 'n beetje stom van de programmamakers, dat ze er niet bij verteld hadden dat er 'n ontbijtje aan vast zat. Had toch leuke beelden opgeleverd: Derek, Luc en Loes smullend op 't bed en voormalig kamp Zuid dat toekijkt terwijl ze knagen aan 't stuk kokosnoot.  ;D

Citaat
wel naar dat ik nu net die reclame van "onze" pam niet heb gezien  :'(

Ik heb 'm ook niet gezien. Ik was naar de computer gesneld in de reclame.  :)

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #188 Gepost op: 10-11-2002, 21:53:42 »
Jaja nou Nolleke eruit das mooi, kon ook nie anders dacht ik zo.
Dereks actie vond ik verder prima hoor. Hij mag doen wat ie wilt. Maar ik zou toch wel graag in da bed hebben geslapen denk ik. Al zou ik dan wel ff afspreken hoe de andere t vinden. Ruzie hoeft er nie door te komen  ;D Jammer voor ze...dat t ontbijtje letterlijk wegliep!
Al die complotten lijkt me maar niks. Voor mark ook niet, want daar wordt ie bij t 'andere team' noord nie populairder op. Hij moet zich gewoon mengen in de groep. Ze zeggen dan wel dat het nie lukt omdat er zo'n hecht groeppie is bij noord...maar ik denk dat t niet helemaal klopt. ze pakken het gewoon verkeerd aan  8)

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #189 Gepost op: 10-11-2002, 21:54:26 »

programmamakers, dat ze er niet bij verteld hadden dat er 'n ontbijtje aan vast zat. Had toch leuke beelden opgeleverd: Derek, Luc en Loes smullend op 't bed en voormalig kamp Zuid dat toekijkt terwijl ze knagen aan 't stuk kokosnoot.  ;DIk heb 'm ook niet gezien. Ik was naar de computer gesneld in de reclame.  :)

hahaha ja dat zag ik ook al helemaal zitte, hun lekker zitte smulle en de rest maar kijken (oooeeee gemeen maar waar  ::))
en ook ik was natuurlijk achter de pc gekropen tijdens de reclame om met fenna alles door te spreken wat er nu weer was gebeurd ;)

Offline Mahtob

• Forumlid
« Reactie #190 Gepost op: 10-11-2002, 21:55:55 »
Over het algemeen lijkt men geneigd te stemmen op diegene van wie men verwacht dat ie de meeste stemmen krijgt. Marc gaat dus ws toch gewoon naar huis.

Mooiste uitspraak: "ze is gewoon een sociale Titanic".

molzot

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #191 Gepost op: 10-11-2002, 21:58:34 »
Mooiste uitspraak: "ze is gewoon een sociale Titanic".
hahahah ja hoe kom je erop, heb er ook vrezelijk om zitte lachen  ;D ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #192 Gepost op: 10-11-2002, 21:59:06 »
ik denk niet dat alleen kamp zuid over blijft hoor, als ze zien dat zuid gewoon doorgaan met een komplot dan doet noord dat ook denk ik, ze zijn wel gezellig en vriendelijk maar niet gek (hoop ik dan maar)

Ja klopt wel, maar ik denk dat ze er pas achter komen bij de volgende eilandraad en dan is 't misschien al te laat. Als er namelijk iemand van kamp Noord moet vertekken doordat heel kamp Zuid erop heeft gestemd, zijn er vier kamp Zuiders en vier kamp Noorders over. En als ze dan allebei stemafspraken gaan maken, is er 'n gelijkstand en wordt er geloot wie er weg moet. Als dat dan toevallig iemand van kamp Noord is, is kamp Zuid in de meerderheid.

Ik zie 't zomaar gebeuren allemaal. Ik hoop 't natuurlijk niet, maar ik hou overal rekening mee.  :-\

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #193 Gepost op: 11-11-2002, 01:08:36 »
Ik heb het (alweer) gezien! Begin zo onderhand wel eens wat namen te onthouden. (Het is wel zo dat je eigenlijk aldoor maar een paar mensen in beeld ziet. Sommigen komen even in beeld en dan denk ik van heb ik die ooit eerder gezien?)

Maar bv. dus Nolleke, eigenlijk snap ik niet wat jullie zo tegen haar hebben. Ik heb natuurlijk heel wat afleveringen gemist; dus ik kijk er net wat anders tegen aan. Ik weet dus ook niet wat ze eerder gedaan heeft wat dan zo vervelend was allemaal, ik heb alleen de laatste 2 afleveringen gezien.

De vorige alevering vond ik haar vooral zielig; en oke ze ziet er niet uit, soms zelfs wel eng (vooral als ze recht in de camera kijkt zoals toen bij het stemmen: "de reden is bekend") Maarja sommige mensen zien er gewoon eng uit. Daar kunnen ze ook niets aan doen...

En deze aflevering vond ik moest ik haar bij alles wat ze zei gelijk geven. Wat mij betreft ging ze gewoon op het bed liggen en nog eens van een goed ontbijt genieten. Ze lag er toch al uit bij de groep en ze wist dat ze weggestemt ging worden.

Ik vind juist die Derek (die 9 stemmen had hier als winnaar), die het allemaal zo goed weet, vooral deze aflevering een beetje vervelend mannetje. (Voorzover ik m op tv zo gezien; eigenlijk kun je zulke waardeoordelen nooit geven op basis van tvbeelden maar oke...:))

Maarja zoals gezegd heb de eerste afleveringen gemist en heb dit topic ook niet echt goed doorgelezen verder, maar wat was er dan toch zo erg aan haar dat als ze bv. een splinter in haar teen krijgt men hier (in koor) meteen begint te jubelen:
Citaat
"Haaaaa! Die (S)nolleke heeft een splinter in haar teen! YESSS! Wiieeeehooooo yesyesyesyes!! Hahahaa lache zeg; hopelijk gaat ze janken! gniffel gniffel; wauw; vet tof man, net goed!" enz. enz.

Oke, ik overdrijf mischien weer, maar je snapt m'n punt hoop ik. ;)

Gr. B.

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #194 Gepost op: 11-11-2002, 09:33:28 »
ik snap wat je bedoelt hoor bert , maar zoals je zelf al zegt je heb een hoop gemist.
alles waar nolleke nu het "slachtoffer" van is, heeft ze al lang en breed eerst bij andere aangedaan. alleen nu zeurd ze erover omdat het nu haar overkomt.
ik vind haar niet aardig zoals ik haar heb leren kenne op de tv

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #195 Gepost op: 11-11-2002, 14:38:27 »
Nolleke heeft ray weggepest, daarvoor zal ze boeten  ;D :P

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #196 Gepost op: 11-11-2002, 15:05:12 »
ik snap wat je bedoelt hoor bert , maar zoals je zelf al zegt je heb een hoop gemist.
alles waar nolleke nu het "slachtoffer" van is, heeft ze al lang en breed eerst bij andere aangedaan. alleen nu zeurd ze erover omdat het nu haar overkomt.
ik vind haar niet aardig zoals ik haar heb leren kenne op de tv

Blijkbaar! :) Het is wel een tip om eens middenin zulke series gaan vallen, je ziet een hele andere serie! (En wie weet ontdek je een mol sneller bij de WIDM-serie)

Nolleke heeft ray weggepest, daarvoor zal ze boeten  ;D :P

Ray? En wat heeft ze gedaan met Ray? En boeten heeft ze al gedaan. :)

Gr. B.

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #197 Gepost op: 11-11-2002, 15:30:30 »
Moest samen met Jacobien op het oude kamp Zuid daar een beetje de bitch uit gaan hangen tegen alle 3 de mannen ( vanwie all1 mark er nog inzit ).. Was gewoon sneu, mannen kwamen van hun eiland waar alles zo goed geregeld was, komen ze door 1 of andere kampwisseling daar te zitten, waar die vrouwen alles opgevreten hadden en het kamp 1 grote puinzooi was, gaan de mannen alles nog beetje fatsoeneren daar en als dank worden ze constant afgezeken door snolleke, die maar bleef roepen dat ze het zonder de mannen ook wel gered hadden, kwam ook nog eens bij dat de vrouwtjes systematisch alle mannen aan het wegstemmen waren, waardoor raymond uiteindelijk zo depressief werd dattie van het eiland af ging vrijwillig... Nolleke weg ---> opgeruimd staat netjes  8)

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #198 Gepost op: 11-11-2002, 17:28:53 »
so dit was echt een super vette aflevering  ;D echt kick! al die reacties, opmerkingen etc. heb ik echt vreselijk om gelachen. en dan vooral derek met zn dikke vinger enzo, jakobien met dr sociale titanic uitspraak en lydia en deborah iedere keer in dat biecht ding ;D ik snap derek ook wel, maar was dr waarschijnlijk wel in gaan slapen. had dr zeker wel over gezeken, maar jah t is nu eenmaal niet anders en als je dan eindelijk in een bed kan slapen had ik daar dankbaar gebruik van gemaakt, principes of niet (njah dat ligt dr meer aan omdat ik zijn principes niet vond opwegen tegen zo'n gewéldige nachtrust :)). hoe dan ook, ik vond em echt toppie deze keer, en nolleke is dr uit, jeej!!! wel jammer hoor dat ze uiteindelijk niet in dat bed is gaan liggen. als ik in haar schoenen stond, en ik hoop dat dat nooit zal gebeuren maar ja daar ben ik zelf bij natuurlijk, was ik dr wel in gaan liggen. hallo, de rest mocht dr toch al niet, en als je dan ten koste van iemand anders principes die je niet eens deelt daar in dat bed gaat liggen, zie ik er geen probleem in. okee, als ik nou loes was geweest ofzo had ik het niet gedaan, maar ja...

derek vond ik trouwens gewoon niet syphatiek deze aflevering, vorige keer wel dus dat wijd (weid?) ik maar aan gebrek aan eten, nachtrust en fatsoenlijke prijzen.
enne... hoe nolleke zat te praten tegen eerst kristina, en later deborah en lydia en ik geloof ook jakobien, echt op zo'n waardeloos toontje! ik zou echt himmel los gegaan zijn op nolleke hoor, de manier waarop ze ze constant met "meisje" en "kind" geloof ik ook aansprak irriteerde me echt. zo praat je toch niet tegen volwassenen (of bijna volwassenen). en nou ja, het woord kan nog best als het zorgzaam bedoeld is, maar zij gebruikte het zo neerbuigend met dat toontje en zo. echt verschrikkelijk, dat de anderen zich daar nou niet aan ergerden of dat iig niet lieten blijken...

ow ja, en paméla in die reclame hebbik ook gezien. ik wilde net de kamer uit lopen toen mn broertje begon te gillen "paméla! paméla! paméla!" was wel lol maar vond het niet zo'n sterke reclame. njah boeie!

oh, als laatste: wie zijn nou ook weer oud kamp noord en wie zijn oud kamp zuid? ben t ff kwijt...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #199 Gepost op: 11-11-2002, 17:32:12 »
Zuid : Mark, Jacobien, Deborah, Lydiah

Noord : Derek, Luc, Loes, Olivier , Kristina