so dit was echt een super vette aflevering
echt kick! al die reacties, opmerkingen etc. heb ik echt vreselijk om gelachen. en dan vooral derek met zn dikke vinger enzo, jakobien met dr sociale titanic uitspraak en lydia en deborah iedere keer in dat biecht ding
ik snap derek ook wel, maar was dr waarschijnlijk wel in gaan slapen. had dr zeker wel over gezeken, maar jah t is nu eenmaal niet anders en als je dan eindelijk in een bed kan slapen had ik daar dankbaar gebruik van gemaakt, principes of niet (njah dat ligt dr meer aan omdat ik zijn principes niet vond opwegen tegen zo'n gewéldige nachtrust
). hoe dan ook, ik vond em echt toppie deze keer, en nolleke is dr uit, jeej!!! wel jammer hoor dat ze uiteindelijk niet in dat bed is gaan liggen. als ik in haar schoenen stond, en ik hoop dat dat nooit zal gebeuren maar ja daar ben ik zelf bij natuurlijk, was ik dr wel in gaan liggen. hallo, de rest mocht dr toch al niet, en als je dan ten koste van iemand anders principes die je niet eens deelt daar in dat bed gaat liggen, zie ik er geen probleem in. okee, als ik nou loes was geweest ofzo had ik het niet gedaan, maar ja...
derek vond ik trouwens gewoon niet syphatiek deze aflevering, vorige keer wel dus dat wijd (weid?) ik maar aan gebrek aan eten, nachtrust en fatsoenlijke prijzen.
enne... hoe nolleke zat te praten tegen eerst kristina, en later deborah en lydia en ik geloof ook jakobien, echt op zo'n waardeloos toontje! ik zou echt himmel los gegaan zijn op nolleke hoor, de manier waarop ze ze constant met "meisje" en "kind" geloof ik ook aansprak irriteerde me echt. zo praat je toch niet tegen volwassenen (of bijna volwassenen). en nou ja, het woord kan nog best als het zorgzaam bedoeld is, maar zij gebruikte het zo neerbuigend met dat toontje en zo. echt verschrikkelijk, dat de anderen zich daar nou niet aan ergerden of dat iig niet lieten blijken...
ow ja, en paméla in die reclame hebbik ook gezien. ik wilde net de kamer uit lopen toen mn broertje begon te gillen "paméla! paméla! paméla!" was wel lol maar vond het niet zo'n sterke reclame. njah boeie!
oh, als laatste: wie zijn nou ook weer oud kamp noord en wie zijn oud kamp zuid? ben t ff kwijt...