Gwann??
Dan was Martijn toch veel beter, sympathieker, vriendelijker, leuker om naar te kijken.
Ennieweej, ik heb er nou gisteren dus ook gezien. Moet mijn pa net een gesprek beginnen na het gesprek van nol met iedereen. Ik zei sshht effe want ze gaat huilen. Hij ertussen door "Nee ze gaat in haar dagboek schrijven. Dat is een kei harde die huilt niet en die..."
"KOP DICHT!!"
vader:
Het werd echt wel opgebouwd. Met die muziek erbij, zo echt alsof nu het moment kwam waar iedereen op gewacht heeft: NOL JANKT!!!
Aan de ene kant vind ik het wel zielig dat ze nu zo over heel nederland en vlaanderen verspreid wordt. Ze leeft zoals zij wil en zal tot dusver nooit echt klachten gehad hebben. Ze zal met soortgenoten overeen komen, maar nu wordt ze met de neus op de feiten gedrukt.
Maar van de andere kant irriteert ze mij ook mateloos, zodat ik telkens yes roep als er iets met haar is.
Haar torentje met Sean Paquito is niet op tijd af. YES
Het ene kamp vaart voorbij het eiland van het andere kampt zodat Nol nog eens extra op de feiten wordt gedrukt wat ze haar team heeft laten missen. YES
De emmer water valt op haar kop. YES
Ze jankt. YES
Ze krijgt de meeste stemmen. YESSSSSSSSSSS!!!!