Poll

Wie wint het?

Derek
0 (0%)
Kristina
1 (11.1%)
Olivier
8 (88.9%)
0
0 (0%)
0
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 13

Auteur Topic: Het Expeditie Robinson topic  (gelezen 75956 keer)

Offline de Huiskabouter

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
LET OP: VERHUISD
« Reactie #140 Gepost op: 3-11-2002, 21:33:51 »
SHIT!!! weer mislukt! ze zit er nog, maar niet dankzij zichzelf

't werd een beetje koud buiten...

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #141 Gepost op: 3-11-2002, 21:35:15 »
niet te geloven die vrouw, maarja we kunnen nog een week genieten van dr :D
vind het wel heel zielig voor keo, zo aardig die gozer en zo grappig, lullig dat hij er op zo'n manier uit moet.
nou we gaan t volgende week weer zien.

spannendddddddddd

*edit, ik heb trouwens op derek gestemd als winnaar

« Laatst bewerkt op: 3-11-2002, 21:50:37 door jokivin »
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline de Huiskabouter

• Forumlid
« Reactie #142 Gepost op: 3-11-2002, 21:38:11 »
inderdaad zielig voor keo, en voor mark. waarschijnlijk hebben al zijn oude kampleden tegen hem gestemd, om niets

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #143 Gepost op: 3-11-2002, 21:45:10 »
Jemig! Ze blijft er gewoon nog in!  >:(

Ik heb wel vreselijk gelachen om haar deze aflevering. Toen ze 't met de groep wilde gaan bespreken, terwijl iedereen blijft ontkennen over haar geroddeld te hebben. Echt geweldig! En die immitatie van Nolleke door Loes ('ik ga even in mijn dagboek schrijven'), echt hilarisch! Vooral omdat we later Nolleke afgezonderd in 't bos in haar dagboek zien schrijven.

Grote kans dat ze volgende week eruit zal vliegen. Als tenminste iedereen op haar blijft stemmen. Maar als ze volgende week zich nog steeds als Snolleke gedraagd, komt dat wel goed geloof ik.  :)

Erg jammer dat Keo 't moest opgeven. Ik had 'm echt wel als potentiele winnaar gezien. Hij bracht ook wat humor op 't eiland. Helaas, maar hij was er volgens mij ook wel echt slecht aan toe.

Leuk dat ze dat etentje kregen en dat Loes voor iedereen 'n cadeautje had uitgezocht. Wat ik me dan afvroeg terwijl ze zich aan 't volstoppen waren met al dat eten: konden ze niet wat bewaren en dat dan mee terug nemen naar 't eiland om de dag erna te eten? Maar dat zal misschien wel niet hebben gemogen.

Ik vind 't wel erg zielig voor ze dat ze geen eten kunnen vinden op dat nieuwe eiland. Eerlijk gezegd denk ik dat er toch wel voor eilanden gekozen wordt, waar toch wat eetbaars te vinden is. Dus misschien moeten ze nog maar 'n keertje goed gaan zoeken.  :)

Ik verheug me iig nu al op de volgende aflevering!  ;)

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #144 Gepost op: 3-11-2002, 21:55:16 »
Ik draag deze post op aan jokivin  :P:

Oléé! nolleke ligt er volgende keer uit....tenminste als er nie weer iemand ziek-zwak-overspannen wordt.
Verder is loes heel goed
Derek ook
Kristina mag er ook wezen
en de andere ook
Behalve ouwe nolleke team (mark nie meegetelt natuurlijk)
Enne Nolleke moet eens ff gaan beseffen hoe ze is...maar dat zal ze wel niet begrijpen. Dus dan kan ze beter maar ffkes naar huis. Toch? En ze moet ook wel met kristina praten (te laat zegt ze...beter laat dan nooit). Al denk ik niet dat kristina en nolleke hartsvriendinnen worden  ;D

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #145 Gepost op: 3-11-2002, 21:55:51 »
vind het trouwens wel grappig dat ze zichzelf nu zo tegen spreekt.
ze vind het lullig om er uit te worden gestemd als er complotte worden gesmeed bij kamp noord, (volgens mij als ik het goed heb begrepen heeft zij op kamp zuid toch bepaald wie er uit ging)
en ze heeft geen zin in toestanden met allemaal mensen.(ligt het nu aan mij of zorgt zijzelf voor de meeste toestanden tussen de mensen op die eilanden???????

Offline de Huiskabouter

• Forumlid
« Reactie #146 Gepost op: 3-11-2002, 22:52:27 »
wel lullig dat haar buren, collega's, kennissen, vrienden, familieleden en alle andere bekenden het ook allemaal op televisie kunnen volgen. Ze staat toch compleet voor schut als het wordt uitgezonden.

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #147 Gepost op: 4-11-2002, 01:16:35 »
*bertha heeft het gezien deze keer!

kweet nog niet wat ik er van moet denken... :)

Gr. B.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #148 Gepost op: 4-11-2002, 13:22:38 »
so dit was echt n leuke aflevering! alleen jammer dat dr niemand uitligt... snolleke moet iig naar huis volgende keer, k denk niet dat ze veel gaat bereiken met slijmen, als ze dat al zou gaan doen. echt heel zielig voor keo dat ie dr uit ligt, en dan vooral om zo'n reden!
btw, k denk dat loes gaat winnen, k gun t dr iig wel en t was wel ff super van dr dat ze dr immuniteit opgaf.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #149 Gepost op: 4-11-2002, 13:41:49 »
k weet niet of iemand dit al eens gepost heeft, maar dit vond ik in nolleke's bio op de ER site van net5 (ze heeft het allemaal over zichzelf gezegd):

Goede eigenschappen:
Opgewekt, spontaan, doorzetter, positief, kracht. Kan goed luisteren, ben een aanpakker & betrouwbaar.

Slechte eigenschappen:
Impulsief, eis te weinig voor mezelf op. Geef soms niet voldoende mijn eigen grens aan.

nou, veel mensenkennis heeft ze niet, laat staan dat ze zichzelf kent... eis te weinig voor mezelf op!? huuuh?!

Offline Mahtob

• Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 4-11-2002, 17:19:02 »
Dat ene doosje, ik ben even haar naam kwijt....gaat het goedmaken met Nolleke. Ze heeft nu natuurlijk ook door dat heel kamp Zuid naar huis wordt gestuurd. Trouwens, doet me allemaal wel een beetje denken aan "lord of the flies", deze kindertjes op een eiland.
 :P

molzot

Offline ovide

• Forumlid
VERPLAATST: test
« Reactie #151 Gepost op: 4-11-2002, 17:28:01 »
Ik vond het een beetje gek dat alle 'oude' zuid bewoners op Mark gestemd hadden. Ik had wel verwacht dat ze na een week te zijn uitengesloten door noord allemaal op iemand van noord zouden gaan stemmen...misschien wisten ze wel dat dit toch niet zou helpen  ???

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
VERPLAATST: test
« Reactie #152 Gepost op: 4-11-2002, 18:13:36 »
Ik vond het een beetje gek dat alle 'oude' zuid bewoners op Mark gestemd hadden. Ik had wel verwacht dat ze na een week te zijn uitengesloten door noord allemaal op iemand van noord zouden gaan stemmen...misschien wisten ze wel dat dit toch niet zou helpen  ???

Ik denk dat ze wilden zorgen dat Nolleke er niet uitgestemd zou worden. 't was namelijk wel te verwachten dat zij veel stemmen zou krijgen. Marc had al 'n extra stem van de vorige ronde. Door allemaal op hem te stemmen was er meer kans dat Nolleke 't zou overleven. Als Marc of iemand van Noord niet op Nolleke zou stemmen, zouden Marc en Nolleke beiden 5 stemmen krijgen. En dan zou er door loting bepaald worden wie eruit zou vliegen. Dan zou Nolleke dus nog 50% overlevingskans hebben.

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #153 Gepost op: 4-11-2002, 18:59:58 »
Mja leuke aflevering hoor, all1 toch jammer van Nolleke, had er wat mij betreft in aflevering 1 al uit gemogen.... Keo die eruit zapt, doodzonde, toch wel 1 van de meest sympathieke kandidaten ( '' ow wee als er iemand op Loes stemt, die gaat op de barbeque '' ) Potentiele winnaars lijken me voorlopig Derek of Luc, misschien dat Kristina nog een kansje maakt als ze het spel goed speelt, anywayzz, we'll see what happens next week...

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #154 Gepost op: 4-11-2002, 20:22:12 »
Toch...dat gesprek dat nolleke wilde aangaan met dr teamgenoten. Liep nie helemaal eerlijk voor haar. Iedereen zei dat ze niet (niet speciaal) over nolleke hadden geroddeld
Maar dat was wel waar....toch?!?!????Best veel
Dus dat moesten ze wel eerlijk zeggen vink.
Verder was dat enige wat ik kon vinden om iets positiefs te zeggen  ;D
Maar dat was wel enige kans die ze dr nog konden geven, eerlijk zeggen. Dan had nolleke misschien nog enig feedback gehad waar ze iets mee kon

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #155 Gepost op: 4-11-2002, 20:26:35 »
ach ja, die goede ouwe tijd, toen er nog echte held(inn)en in Expeditie robinson zaten :D

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #156 Gepost op: 4-11-2002, 20:53:48 »
enne, op speciaal verzoek van een 29-jarige purmerendse ....

« Laatst bewerkt op: 4-11-2002, 21:15:06 door Kenner »

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #157 Gepost op: 4-11-2002, 21:16:03 »
lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrr :D  :-*

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #158 Gepost op: 4-11-2002, 22:42:29 »
Hihi! Komen Gwann en Melanie ineens weer boven drijven! Die goede oude tijd........  ;)

Maar ik vind 't nu ook wel 'n leuke tijd hoor. De nieuwe bewoners hebben ook (bijna) allemaal wat. Oke, heel oud kamp zuid is wat minder, maar de oud-leden van kamp noord maken dat meer dan goed!  :)

Ik heb trouwens bij de nieuwe poll voor Derek als winnaar gekozen. 't zou echt geweldig zijn als hij de Robinson van 2002 wordt.  :D

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #159 Gepost op: 5-11-2002, 10:08:20 »
Gwann??

Dan was Martijn toch veel beter, sympathieker, vriendelijker, leuker om naar te kijken.

Ennieweej, ik heb er nou gisteren dus ook gezien. Moet mijn pa net een gesprek beginnen na het gesprek van nol met iedereen. Ik zei sshht effe want ze gaat huilen. Hij ertussen door "Nee ze gaat in haar dagboek schrijven. Dat is een kei harde die huilt niet en die..."
"KOP DICHT!!"
vader: :-X

Het werd echt wel opgebouwd. Met die muziek erbij, zo echt alsof nu het moment kwam waar iedereen op gewacht heeft: NOL JANKT!!!
Aan de ene kant vind ik het wel zielig dat ze nu zo over heel nederland en vlaanderen verspreid wordt. Ze leeft zoals zij wil en zal tot dusver nooit echt klachten gehad hebben. Ze zal met soortgenoten overeen komen, maar nu wordt ze met de neus op de feiten gedrukt.
Maar van de andere kant irriteert ze mij ook mateloos, zodat ik telkens yes roep als er iets met haar is.
Haar torentje met Sean Paquito is niet op tijd af. YES
Het ene kamp vaart voorbij het eiland van het andere kampt zodat Nol nog eens extra op de feiten wordt gedrukt wat ze haar team heeft laten missen. YES
De emmer water valt op haar kop. YES
Ze jankt. YES
Ze krijgt de meeste stemmen. YESSSSSSSSSSS!!!!