Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Een donkergetinte jonge mevrouw die met 70 van rijbaan verschuift (invoegen) waardoor je bijna gelijk achterop zit... Ik kon het niet nalaten om ff op de toeter te gaan hangen! En gelijk schuift ze door naar de middelste rijbaan, wat ze daar te zoeken had is me helemaal een raadsel!
waarom kagen mensen toch altijd?
ik klaag nooit
proficiat
m'n telefoon gaat kapot
Wel alle donders Vorige week vrijdag m'n vakantiefoto's weggebracht, had ze op een CD'tje gebrand, in een zak gedaan, ingevuld en in de la gestopt. Ze zouden er gister al zijn, maar toen was er niks. Aangezien ik de hele dag de hort op was vandaag ging m'n moeder vanmiddag even kijken of ze er waren.Idd mijn zak was er ... er zat een briefje in ... "Weet u wel zeker dat u zoveel foto's wilt afdrukken?" JA TUURLIJK ANDERS BRAND IK ZE TOCH NIET OP CD ROM!!! en kunnen ze anders niet bellen ofzo, m'n nr staat op die zak. Nou moet ik weer 5/6 dagen wachten en ik zou ze morgen ergens mee naar toe nemen
Die winkel heet Kruidvat? Ik kan je maar 1 advies geven.. ga naar een echte fotospeciaalzaak, je betaald iets meer, maar je hebt ze met 1 uur
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
597 gasten en 7 vaste bezoekers