Auteur Topic: De Klaagmuur  (gelezen 154813 keer)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: De Klaagmuur
« Reactie #400 Gepost op: 20-01-2005, 10:32:54 »
Mn vriendje zn wekker ging vanochtend en ik schrok ervan want dat ding lag aan mijn kant ipv aan die van hem dus ik ging heel snel rechtop zitten van schrik tegelijkertijd wilde hij met zn arm over mij heen, zn telefoon/wekker pakken, om uit te zetten. Ergens daarbij kwam zijn elleboog en mijn voorhoofd elkaar tegen en dat deed echt g********sete****t**u*c**l*** pijn en nu doet mn hoofd echt van binnen zeer. Mn hersens zijn echt door elkaar geschud in de pan.
Ik ben echt zielug. 

:\'(

::rofl::

Offline Dorine

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #401 Gepost op: 20-01-2005, 10:34:13 »
::rofl::

nou zo leuk was het niet hoor >:( was om 8.15 en doet nóg pijn. :(
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Eirc

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
« Reactie #402 Gepost op: 20-01-2005, 14:21:32 »
 ??? waarom denken verkopers altijd dat Hardware installeren KEI-MAKKELIJK is
Bij mij gaat het nooit goed  :(
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #403 Gepost op: 20-01-2005, 14:23:09 »
Wrm ga ik nog naar school! rampen instelling!

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #404 Gepost op: 20-01-2005, 20:49:14 »
Ik haat het als er zoveel herhalingen op tv worden uitgezonden!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #405 Gepost op: 23-01-2005, 10:36:04 »
Ik haat het als er niks te klagen valt!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #406 Gepost op: 23-01-2005, 15:17:23 »
het sneeuwt hier nog steeds niet...ik hoop wel dat dat gauw gaat gebeuren want ik heb de jongens een sneeuwballengevecht beloofd en straks is het al laat en moeten ze weer naar bed...maar de lucht betrekt al aardig gelukkig
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #407 Gepost op: 23-01-2005, 15:22:44 »
het sneeuwt hier nog steeds niet...ik hoop wel dat dat gauw gaat gebeuren want ik heb de jongens een sneeuwballengevecht beloofd en straks is het al laat en moeten ze weer naar bed...maar de lucht betrekt al aardig gelukkig

hier neeuwt het ook niet :P

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #408 Gepost op: 23-01-2005, 15:28:12 »
Waarom is het nou toch niet mogelijk gewoon een wedstrijd is alles te geven? nu krijg je dus met 2-0 op je broek van 020!!  >:( >:(

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #409 Gepost op: 25-01-2005, 11:48:52 »
Waarom is het nou toch niet mogelijk gewoon een wedstrijd is alles te geven? nu krijg je dus met 2-0 op je broek van 020!! >:( >:(

waarom noem je ze zo?

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #410 Gepost op: 25-01-2005, 12:54:36 »
waarom noem je ze zo?

Omdat ik dat andere woord mijn mond niet uitkrijg! dus 020 is dan makkelijker

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #411 Gepost op: 25-01-2005, 16:06:31 »
Ik klaag over het HF(A&*Y(*&^)A(^FA(*^F(*F*& tentamen van vandaag  >:(
No Milk today???

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #412 Gepost op: 26-01-2005, 21:57:02 »
IK haat het als je baas een rotsmoes verzint, zodat je contract niet verlengt wordt

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #413 Gepost op: 27-01-2005, 21:22:24 »
Dit ook weer...
Ik heb (nog steeds) vakantie maar de laatste dagen zijn in zicht dus ik plan helemaal niks om lekker te chillen in mn laatste vakantie dagen. Beetje TV hangen, filmpjes kijken, forummen enz enz was de planning. Flikkert gewoon mn hele kabelverbinding eruit vandaag! :o En zonder internet, ja het kan wel... leuk is het niet maar het kán wel mits de TV het dan wel doet maar die deed ook niet meer.
Dus na een half uur kabeltjes in en uit doen, roken, ijsberen en stressen tóch maar even Casema bellen. "Ik zal een monteur sturen, mevrouw. Bent u maandag thuis?" *loopt verward naar agenda waarbij onderweg er ineens een kwartje valt* "MAANDAG?? ?? Ben je niet goed of zo?! >:( Tis donderdag vandaag!!!" *gooit alle vrouwelijke verbale charmes in de strijd en krijgt het voor elkaar om morgen een monteur te krijgen* ::trots::
Ik bel mn vriendje even om het te vertellen dat Ajax Heerenveen er niet in zit vanavond >:D Hij flippen en ook de casema bellen en de buren dat ie daar voetbal komt kijken, welke hem vervolgens mededelen dat ook hún TV het niet doet ;D ::rofl:: Jammer joh, gaan we samen op de bang zitten met afkickverschijnselen >:D
Maar hij heeft alle buren opgetrommeld om de casema te gaan stalken en spammen met klachten.
*ging om 16.00 de deur uit en zag 2 mannetjes met kílo's kabels uit een busje stappen*
En om 17.00 kon de hele buurt weer ademen en hoefden de boeken niet naar de winkels voor het volk.
« Laatst bewerkt op: 27-01-2005, 21:24:11 door Dorine »
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #414 Gepost op: 28-01-2005, 17:38:37 »
Dit ook weer...
Ik heb (nog steeds) vakantie maar de laatste dagen zijn in zicht dus ik plan helemaal niks om lekker te chillen in mn laatste vakantie dagen. Beetje TV hangen, filmpjes kijken, forummen enz enz was de planning. Flikkert gewoon mn hele kabelverbinding eruit vandaag! :o En zonder internet, ja het kan wel... leuk is het niet maar het kán wel mits de TV het dan wel doet maar die deed ook niet meer.
Dus na een half uur kabeltjes in en uit doen, roken, ijsberen en stressen tóch maar even Casema bellen. "Ik zal een monteur sturen, mevrouw. Bent u maandag thuis?" *loopt verward naar agenda waarbij onderweg er ineens een kwartje valt* "MAANDAG?? ?? Ben je niet goed of zo?! >:( Tis donderdag vandaag!!!" *gooit alle vrouwelijke verbale charmes in de strijd en krijgt het voor elkaar om morgen een monteur te krijgen* ::trots::
Ik bel mn vriendje even om het te vertellen dat Ajax Heerenveen er niet in zit vanavond >:D Hij flippen en ook de casema bellen en de buren dat ie daar voetbal komt kijken, welke hem vervolgens mededelen dat ook hún TV het niet doet ;D ::rofl:: Jammer joh, gaan we samen op de bang zitten met afkickverschijnselen >:D
Maar hij heeft alle buren opgetrommeld om de casema te gaan stalken en spammen met klachten.
*ging om 16.00 de deur uit en zag 2 mannetjes met kílo's kabels uit een busje stappen*
En om 17.00 kon de hele buurt weer ademen en hoefden de boeken niet naar de winkels voor het volk.

gelukkig hoefde dat boek er niet te komen!

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #415 Gepost op: 28-01-2005, 17:46:50 »
gelukkig hoefde dat boek er niet te komen!
hehe idd, ik was wel echt bijna dood ::)
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #416 Gepost op: 7-02-2005, 14:23:38 »
Ik haat het als je broertje de hele tijd irritant zit te doen!

Offline Eirc

• Forumlid
  • de lokroep roept
« Reactie #417 Gepost op: 14-02-2005, 23:04:44 »
 >:( Waar zijn de bushokjes als het gaat gieten en hagelen EN je staat op de bus te wachten

Offline Eirc

• Forumlid
  • de lokroep roept
« Reactie #418 Gepost op: 14-02-2005, 23:06:54 »
Sorry, ben ik weer

Zoek je plaatje wordt te moeilijk voor mij  :(

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #419 Gepost op: 14-02-2005, 23:12:32 »
Off-topic: ik heb m makkelijker voor je gemaakt ::jaja::

on-topic:

Morgen eindelijk die rot presentatie >:(, leraar reageert maar niet, ben nog steeds niet bij stem en morgen is vreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeselijk lang. Was het maar woensdag :(