Dit ook weer...
Ik heb (nog steeds) vakantie maar de laatste dagen zijn in zicht dus ik plan helemaal niks om lekker te chillen in mn laatste vakantie dagen. Beetje TV hangen, filmpjes kijken, forummen enz enz was de planning. Flikkert gewoon mn hele kabelverbinding eruit vandaag!
En zonder internet, ja het kan wel... leuk is het niet maar het kán wel mits de TV het dan wel doet maar die deed ook niet meer.
Dus na een half uur kabeltjes in en uit doen, roken, ijsberen en stressen tóch maar even Casema bellen. "Ik zal een monteur sturen, mevrouw. Bent u maandag thuis?" *loopt verward naar agenda waarbij onderweg er ineens een kwartje valt* "MAANDAG?? ?? Ben je niet goed of zo?!
Tis donderdag vandaag!!!" *gooit alle vrouwelijke verbale charmes in de strijd en krijgt het voor elkaar om morgen een monteur te krijgen*
Ik bel mn vriendje even om het te vertellen dat Ajax Heerenveen er niet in zit vanavond
Hij flippen en ook de casema bellen en de buren dat ie daar voetbal komt kijken, welke hem vervolgens mededelen dat ook hún TV het niet doet
Jammer joh, gaan we samen op de bang zitten met afkickverschijnselen
Maar hij heeft alle buren opgetrommeld om de casema te gaan stalken en spammen met klachten.
*ging om 16.00 de deur uit en zag 2 mannetjes met kílo's kabels uit een busje stappen*
En om 17.00 kon de hele buurt weer ademen en hoefden de boeken niet naar de winkels voor het volk.