Auteur Topic: Kandidaten zijn bekend!!  (gelezen 14941 keer)

Offline KD.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Kandidaten zijn bekend!!
« Reactie #20 Gepost op: 27-08-2008, 22:06:24 »
Okee!  ::ok::

In de profielen van de kandidaten: ::vergroot::

Sarah: Wat ik nooit meer wil meemaken is: Expeditie Robinson ;-) Het was een super ervaring maar moesten ze het mij nog eens vragen denk ik dat ik toch ga passen.

Geert: Wat ik zeker nog zou willen meemaken is: een tweede maal deelnemen aan expeditie robinson.

;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline xj900s

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #21 Gepost op: 28-08-2008, 07:12:18 »
Ik zie er maar 11 op de site van RTL5......Ligt dat aan mij of aan mijn pc?

Nog 3 nachtjes................!!!

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 28-08-2008, 07:21:04 »
Ik ben voor hiukwan (of however je dat schrijft...)
Zij heeft namelijk, precies dezelfde eigenschappen als ik ;D
Impulsief, praatgraag en chaotisch.

En als er iemand Impulsief, praatgraag en chaotisch is, ben ik het wel ;D

Toch lijkt ze me op de foto's totaal niet aardig, eerder enorm bitcherig.

Ze komt op mij over als een typje Ilona (of hoe heette die vriendin van die rapper ook alweer?)...
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Phraser

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 28-08-2008, 07:37:53 »
Ik zie er maar 11 op de site van RTL5......Ligt dat aan mij of aan mijn pc?

Nog 3 nachtjes................!!!

ff scrollen naar beneden, maar dan kom je nog maar op 15 kandidaten uit. Ik mis namelijk nog een vrouwelijke kandidaat. We hebben toch nu al iemand die zich bij het begin van de expeditie heeft teruggetrokken?

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 28-08-2008, 11:27:53 »
Er staan er nu wel zestien:

Yin
Claudia
Sarah
Dirk
Geert
Geert
Hannie
Hans
Hicham
Hiukwam
Mano
Marleen
Prince
Sharon
Wim
Kyra
Nog even niks.

Offline Celeone

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 28-08-2008, 11:30:36 »
Vreemd dat Kyra als enige niet alfabetisch neer is gezet. Als dit Wie is de Mol was danneh... ::hypocriet::

Leuk dat Prince meedoet! Dat wordt dan vast één van mijn favorieten, ik vond hem ook al leuk in WidM. Wel verwarrend dat er twee Geerten zijn. Als ze bij elkaar in het team zitten dan wordt dat nog wat met de eilandraden. 'Welke Geert bedoel je?'

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 28-08-2008, 20:37:38 »
Yin
Claudia
Sarah
Dirk

Is ook niet bepaald alfabetisch. ;)
Nog even niks.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #27 Gepost op: 28-08-2008, 21:31:55 »
Yin
Claudia
Sarah
Dirk

Is ook niet bepaald alfabetisch. ;)
swahilisch alfabeth........ ::rofl::

Offline darry

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 29-08-2008, 00:31:32 »
Ik hoop dat jullie met zijn allen een goede expeditie hebben gehad ....Kijk ernaar uit om de reeks te volgen!!

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
« Reactie #29 Gepost op: 29-08-2008, 22:22:14 »
Hoi iedereen! Ik ben niet echt heel nieuw op dit forum.. had me destijds aangemeld tijdens de aanmeldingen.. Weet niet of mensen me nog herkennen?

Iig.. ik zat erbij..  ::trots:: En ik kan zeggen.. ik ben zo benieuwd naar zondag.. De eerste aflevering beloofd wel spectaculair te worden..

Enne.. ik ga zelf ook naar dat Robinson Event.. Op uitnodiging van RTL.. Gaan er mensen ook van dit forum?

Offline Mollemaarten

• Forumlid
  • Weg van teruggeweest!
« Reactie #30 Gepost op: 29-08-2008, 22:48:21 »
Hoi iedereen! Ik ben niet echt heel nieuw op dit forum.. had me destijds aangemeld tijdens de aanmeldingen.. Weet niet of mensen me nog herkennen?

Iig.. ik zat erbij..  ::trots:: En ik kan zeggen.. ik ben zo benieuwd naar zondag.. De eerste aflevering beloofd wel spectaculair te worden..

Enne.. ik ga zelf ook naar dat Robinson Event.. Op uitnodiging van RTL.. Gaan er mensen ook van dit forum?

Hej peanut. Supergeleuk ;D :o ... Ik kijk ook uit naar de eerste aflevering... Ik herkende je wel van de inschrijvingen, maar ik dacht dat je zegmaar uitgeloot was :o

Groetjenz
mm
Je kunt ze uitroken, wegjagen, soms vang je er zelfs een, maar je weet wat ze zeggen...

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
« Reactie #31 Gepost op: 29-08-2008, 22:53:03 »
haha.. ja sorry, mocht niet kenbaar maken dat ik door was zeg maar..

maar goed, ik ga zeker wel alle afleveringen nu nauwkeurig volgen haha.. mijn profielfoto is echt.. vreselijk maar goed..

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 31-08-2008, 01:52:44 »
Ik hoorde van iemand  ::megafoon::dat bij Peking Express ongeveer de helft van de kandidaten door de organisatie is uitgenodigd. Zij hebben zich dus niet zelf ingeschreven, maar zijn gevraagd ::oink::. Weet iemand of dit waar is en of het misschien ook geldt voor ER  ???? Ik kan me bijvoorbeeld zo voorstellen dat Prince ook gevraagd is.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 31-08-2008, 02:05:02 »
Dat er gecheckt moest worden of het inderdaad Prrince was. Dat was toch wel duidelijk. Er zijn geen twee mensen die en op elkaar lijken en de zelfde naam dragen.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #34 Gepost op: 31-08-2008, 10:26:17 »
Dat er gecheckt moest worden of het inderdaad Prrince was. Dat was toch wel duidelijk. Er zijn geen twee mensen die en op elkaar lijken en de zelfde naam dragen.
dat gaat in elk geval op bij een voornaam........

overigens is ie volgens mij allang aan het nieuwe schooljaar begonnen. Met allemaal aan elkaar geketende leerlingen ::rofl:: ::rofl::  Die weten na vanavond pas waarom ze geketend zijn.

Offline Peking-Robinson

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 31-08-2008, 12:47:51 »
Sharon! You go girlfriend!!!