;-) :-) ha ha weer iets geleerd, inderdaad Fabian had het nog niet opgemerkt, top.
:-) :-) bij het begin v/d expeditie heb ik de vrouwen als favoriet naar voor geschoven voor mogelijke eindwinst, voorspellingen zijn dus blijkbaar ook niet mijn ding, er haalt er zelfs geen de halve finale!!
Jorik en Thomas steken er duidelijk bovenuit de laatste weken. Spijtig dat Jorik altijd net dat ietsje tekort komt om Thomas te verslaan op winnaars eiland. Het voordeel dat winnaarseiland biedt komt duidelijk naar voren, geen zware proeven, voldoende eten, een hut+ bed. =dit nog Expeditie Robinson?? Ik stel mij die vraag want de persoon die er verblijft heeft volgens mij een onmiskenbaar voordeel tgo. de rest van de expeditieleden.
Aan de finale die meestal loodzwaar is mag Thomas zowaar met een enorm voordeel beginnen. Ik gun hem winst maar vraag me af of dit nog een eerlijke finale word??
Je zal het maar meemaken, je gaat de laatste week in en je zit al op je tandvlees met heel veel gedachten richting thuis en dan komt die regen het nog verpesten. Heel veel respect voor de overblijvers.