Auteur Topic: Hunted  (gelezen 257273 keer)

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1760 Gepost op: 18-11-2024, 22:20:43 »
En nu de hunters AI kunnen gebruiken om stemmen na te bootsen, moet je als voortvluchtige dus eigenlijk een codewoord voor spraakberichten afspreken die echt van nep kan onderscheiden.

Ik was heel verbaasd dat ze dat niet gedaan hebben. In een eerder seizoen is dat wel geweest, en dat lijkt me heel verstandig.

De dames hadden wel geluk dat hun eerste contact direct de juiste was.
Keep calm and eat chocolates!

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #1761 Gepost op: 18-11-2024, 22:50:45 »
Wel zeer bijzonder dat gedreigd dat ze de auto en telefoon in beslag nemen. Ik snap dat dit in het echt zo is, maar voor een televisieprogramma vind ik dat nogal overdreven. Geen enkele helper levert toch zijn auto in voor een programma?

Ik verwacht trouwens dat Walter en Leonie snel uit het spel liggen. We hebben de hele aflevering niets van ze gezien, dat is nooit zo'n goed teken.

Offline :Selmar:

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
« Reactie #1762 Gepost op: 18-11-2024, 23:17:11 »
Wel zeer bijzonder dat gedreigd dat ze de auto en telefoon in beslag nemen. Ik snap dat dit in het echt zo is, maar voor een televisieprogramma vind ik dat nogal overdreven. Geen enkele helper levert toch zijn auto in voor een programma?

Ik verwacht trouwens dat Walter en Leonie snel uit het spel liggen. We hebben de hele aflevering niets van ze gezien, dat is nooit zo'n goed teken.
Het blijft dan ook met dreigen, tenzij ze vrijwillig mee gaan 🤣

Offline Amethyst

• Forumlid
« Reactie #1763 Gepost op: 18-11-2024, 23:21:41 »
Even een complimentje uitdelen aan hunters Thijs en Renaldo. Die waren - alweer - heel goed bezig, vond ik. Het ziet er allemaal vlekkeloos uit.

Hopelijk blijven die nog veel langer aan het programma verbonden.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #1764 Gepost op: Gisteren om 20:17:31 »
Het blijft dan ook met dreigen, tenzij ze vrijwillig mee gaan 🤣

Ja, maar dit werkt nu wel in jullie nadeel. Iedereen die het programma kent, weet nu dat je de hunters die gaan bluffen keihard in hun gezicht kunt uitlachen.
Als ze ooit hier komen en dat soort dreigende taal uitslaan, zeg ik gewoon 'Koekje, Thijs?'   
 ::rofl::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!