Ook Starlight schreef iets over hints, ik neem aan dat Lucy haar wat op weg heeft geholpen. En dus haalde alle blauwen het
Op dit citaat van Swifty wil ik graag even reageren, want nee, ik heb de individuele escaperoom toch echt zonder hints gehaald (en daar was ik trots op, dus dat wil ik toch maar even gezegd hebben
). Even gekeken over welke hints ik het dan wel had, maar dat ging om de andere 1-ster escaperoom die we gelukkig niet hoefden te doen
(en nee, ik heb ook van niemand het 3e woord gehad, maar met gevangenis en gezelschapsspel kan het haast niet missen)
Teamindeling verraste me niet. Ook wel een signaal dat de overige 3 close zijn.
Grappig, ik wist van te voren juist echt niet wie ik moest kiezen bij The Big Music Quiz en had Lan buiten de opdrachten om nog nooit gesproken
Ik had alleen met Swifty en Hans een soortement bondje lopen, maar ik was ook erg bang dat ik de opdracht zou verliezen en wilde dan niet met beide bondgenoten in een team zitten. Helaas had ik de hints niet gesnapt dat het een muziekquiz ging worden, dus toen maar gegaan voor Swifty en Lan omdat die samenwerking goed werkte bij The Big Escape. Als ik had geweten dat het een muziekopdracht was geweest had ik uiteraard Nieky gekozen
Verder heb ik niet gebiecht, maar ook niet zoveel gekonkeld, dus dan valt er weinig te biechten
Leuk om alle biechten te lezen! Er speelde zoveel aan bondjes en complotjes waar ik helemaal geen weet van had. Het is bijna een wonder dat ik zover ben gekomen
(en tof om te lezen dat zoveel mensen me een sterke speler vinden
)