Huh? Ik neem aan dat deze theorie juist bedacht was terwijl ze nog dachten dat de volgorde ad random was.
Ze pinnen toch geen specifiek persoon op die plek 1 vast. De verwarring in de uitspraken van bvb
Marjolein zit hem in t feit dat deze uit een Biecht komen en dus na de opdracht, met kennis van de volgorde
Als ik kandidaat was en wist dat de volgorde 1 2 etc was, zou ik duos maken en deze bij 1 tm 3 zetten. Vervolgens 1 naar 4 etc. voordeel hier van is dat er niemand Alleen staat(check check dubbel check ). Tempo voorop is Dan ook niet zo hoog. 12 enveloppen in 10 minuten is gemiddeld 1 enveloppe per 50 seconden in t tempo van de sprinter.
Als ik niks op voorhand wist, was ik wel accoord met de tactiek die nu gebruikt werd. Nadeel hiervan is dat je inderdaad nummers en locatie doorgeeft aan elkaar in de hoop dat de ander er op tijd is. Tweede nadeel is 1 persoon bij enveloppe.
Alternatieve tactieken voor enveloppen niet op volgorde zijn er zat te bedenken. Gaat hier allemaal om communicatie tijdens de opdracht van daar ook de walkie talkie