Mijn volgorde:
2003 - Toch het jaar met de meest aansprekende kandidaten: Robin, Giovanni, Fatima, Björn, Ryan, Ilona etc. Daarbij gebeurde er ook heel veel dat seizoen (ruzies van Björn, bananenincident etc.) en was over het algemeen gewoon een mooi seizoen. Enig minpuntje was toch wel dat Jutta won, een van de minst spraakmakende deelnemers dat seizoen. Verder had ik van dit jaar toch zeker graag Robin en Fatima bij de titaten gezien maja t zij zo...
2001 - Het jaar met het sterkste deelnemersveld: Richard, Pieter, Jennifer, Gerrit, Melanie, Pascale, Gwann, allemaal topkandidaten. Het enige jammere van deze serie was dat het al vrij snel niet meer spannend was wie de winnaar werd. Van dit jaar vind ik echter wel dat de terechte mensen zijn uitgekozen...
2000 - Het jaar dat het allemaal nieuw was en ik werd gegrepen door het Robinson-virus. Helaas heb ik toen meer dan de helft gemist en daardoor komt dit jaar pas op de 3e plek. Mijn favoriet dat jaar was Sacha, vind het dat ook jammer dat zij er dit jaar niet bij, ipv Veronique. Melvin en Karin wel terechte titanen.
2004 - Een gewoon leuk seizoen Robinson, maar eigenlijk was de bijzonderheid er voor mij toen wel vanaf, ondanks dat er voldoende gebeurde. Had ook niet echt een favoriet dat jaar (was wel tegen Mathias), maar ben wel blij dat Frank erbij is...
2002 - simpelweg het jaar met de minst aansprekende kandidaten. Blijkt ook wel uit het feit dat alleen Jakobien en Lydia uit dat jaar zijn gekozen, ook niet bepaald de spraakmakers van de titanenstrijd.
2005 - Het minste Robinsonjaar, omdat er naar mijn mening teveel werd bijgehaald om het aantrekkelijk te maken, wat averechts werkte voor mij. Ook het enige jaar dat ik niet echt heb gevolgd, maar dat kwam ook omdat het op een maandag werd uitgezonden...