Auteur Topic: Aflevering 18 (29 december)  (gelezen 519 keer)

Offline Miek1999

• Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 18 (29 december)
« Gepost op: 29-12-2024, 10:22:59 »
Bespreek hier alles over de finale!
I will follow my inner gold

Offline Joey94

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 18 (29 december)
« Reactie #1 Gepost op: 29-12-2024, 21:41:28 »
De terechte winnaar wat mij betreft!

Heel fijn dat er geen studio-uitzending was, dat scheelt weer heel veel persoonlijk geërger. Sinds er geen finale-eilandraad meer is, voegt dat niets meer toe vind ik.

Al met al was het een oké seizoen, er zijn slechtere geweest, maar zoals bij alle seizoenen sinds 2014, zal er geen enkel seizoen écht bijblijven bij mij. Dat geldt ook voor dit jaar, en waarschijnlijk ook voor de jaren die volgen. Het is gewoon al héél lang geleden een vrij plat spel geworden, waar de interessante lagen uitgehaald zijn. Eigenlijk vraag ik me elk jaar meer af waarom ik nog kijk :P.

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 29-12-2024, 22:33:32 »
Wat een mooie aflevering! Fijn om geen live finale te hebben maar gewoon de proeven. Mooi om de deelnemers zo respectvol over elkaar te horen praten, al met al waren het drie verdiende finalisten, met natuurlijk een fantastische winnaar
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
!

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 30-12-2024, 07:54:53 »
Zeer verdiende winnaar. De laatste finalist was wel zeker na het zien van de laatste halve finaleproef, toch mooi dat de andere 2 het nog echt geprobeerd hebben. De finaleproef vond ik heel erg gaaf, al miste ik wel een puzzel. Sowieso vond ik de proeven deze editie echt heel erg goed. Voor de rest was het geen bijzondere editie. Mooi dat de winnaar zowel de beste in proeven was, als het tactisch goed gespeeld heeft en ook nog een poos met maar 1 ander een eiland heeft gedeeld.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Spiegelbeeld

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 30-12-2024, 13:31:12 »
Leuk seizoen met terecht winnaar!

Wat gaf die Nouscka een heerlijke steek onder water richting die Ouassima met haar opmerking over "houden aan afspraken en winnen proeven".

Even werd haarfijn aangestipt dat die Ouassima helemaal NIETS in de halve finale te zoeken heeft. Dit soort Judas figuren horen op verliezers/schaam je kapot eiland.