Wat vinden jullie tot nu toe van dit seizoen? Hoe is het qua spel, opdrachten en groep? Erg goed of minder ivm vorige seizoenen?
Ik was er zelf de eerste weken niet aan toe gekomen om het te kijken, en kijk het denk ik dalijk in 1x door als ik het wat rustiger heb, als het seizoen de moeite waard is in ieder geval.
Je maakt het nu eigenlijk lastig voor me om te antwoorden. Want je moet stoppen met lezen in dit topic, om niet gespoilerd te worden.
Ik ga in mijn volgende post iets over deze aflevering zeggen. Stop dus met lezen na deze post, als je dit leest
Ik vind de proeven dit seizoen heel erg goed. Heel divers, heel goeie opstellingen steeds, kansen voor iedereen.
Er zijn dit seizoen veel twists mbt munten etc en daar moet je van houden.
Er is weinig gekonkel, de kandidaten zijn lief voor elkaar, er worden steeds heel respectvolle woorden gesproken op de Eilandraad tegen de vertrekker en door de vertrekker.
Hierdoor zijn niet alle afleveringen even spannend, en lijken de halve finalisten voorspelbaar. Toch was het toevallig vandaag, een week voor de halve finale, de op-1-na-laatste Eilandraad wel heel erg spannend.