Auteur Topic: Aflevering 12 (17 november)  (gelezen 267 keer)

Offline PieterBasje

• Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Aflevering 12 (17 november)
« Gepost op: 17-11-2024, 13:00:17 »
Bespreek hier alles over de twaalfde aflevering van dit seizoen Expeditie Robinson!  ::vergroot::
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline Whatthefrank

• Forumlid
  • Verliezend finalist WIDMO22 & winnaar RSC 26 + Z4P
Re: Aflevering 12 (17 november)
« Reactie #1 Gepost op: 17-11-2024, 17:21:13 »
Ik ben benieuwd wie er vanavond opgeeft  ;D
Er is geen Mol meer...

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: 17-11-2024, 22:11:45 »
Wat een leuke aflevering! Niemand die opgaf, of nou ja, wel iemand die een proef een beetje opgaf natuurlijk. Maar het spel wordt gespeeld en goed ook!
Keep calm and eat chocolates!

Offline MartinJ

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: Gisteren om 11:16:23 »
Zag ik dat nu goed dat Joy bij zijn exit zijn overgebleven extra stem(men) mocht doorgeven aan een andere kandidaat? Sinds wanneer is dat, want ik kan me niet herinneren dat ik dit ooit heb gezien en ik kijk al vanaf het eerste seizoen.

Ik was overigens erg blij dat het plannetje van Kiran heeft gewerkt. De enige manier om die Timor nog uit de finale te houden is om eerst zijn vriendjes eruit te stemmen en daarna bij de eerste mogelijkheid Timor zelf. Hoop dat dit lukt maar ik heb er een zwaar hoofd in. Ik trek die gast zooo slecht.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: Gisteren om 12:48:00 »
Timor is wel vrij zeker van de halve finale met zijn munten en gespaarde stemmen. En met zijn proevenskills haalt hij dan ook wel de finale. Helaas :P ik trek hem ook slecht.

Dat overdragen van de stem is nieuw, volgens mij zei Art dat er ook bij. Goede keuze om het aan Ramon te geven en niet aan Timor, die al extra stemmen heeft ivm gemiste eilandraden.
Keep calm and eat chocolates!

Offline yfpyfke

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: Gisteren om 13:07:20 »
Ik heb niet gehoord dat de reguliere stemmen gespaard mogen worden.
Ik neem aan dat Joy ergens een extra stem gewonnen/gevonden heeft.

Ik vind het wel jammer dat Joy weg is, want ik vond hem een sympathiek persoon.
Maar het is wel goed dat het grote bondje egebroken is.
Was wel verbaasd dat Nouschka in een bondje met Kiran zat. En ook dat haar oude team haar wilde wegstemmen.

Hoe zat het trouwens met het stemmen?
Kiran Marijn en nouschka op Joy
Vincent op Jamie
Wie op ouasima
Joy Ramon Jamie en Hamza op nouschka

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: Gisteren om 14:12:57 »
Ik geloof niet dat het stemmen doorgeven ergens specifiek is benoemd, maar dit seizoen mogen ook alle munten doorgegeven worden, dus ik vermoed dat

Ik keek met vertraging terug, heerlijk dat Ziggo on Demand even de uitslag van de proef spoilert >:(

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: Gisteren om 14:33:02 »
Ik vind het wel wat hebben dat de tactische wapens overdraagbaar zijn. Dat maakt het wel net wat onvoorspelbaarder. Ik vroeg me alleen wel af of er geen enkele afvaller is geweest die stemmen mee naar huis heeft genomen. Ik kan me herinneren dat een heel team tactische wapens had gepakt (het team van Kiran); zijn al die tactische wapens al ingezet of nog steeds in het spel? Het kwam op mij redelijk als een last-minute beslissing van het programma over, wat dan wel weer jammer is.

Offline tumtum22

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: Gisteren om 18:17:59 »
Ik keek met vertraging terug, heerlijk dat Ziggo on Demand even de uitslag van de proef spoilert >:(

Zelfde op Videoland van RTL zelf :-(