Auteur Topic: Aflevering 11 (10 november)  (gelezen 397 keer)

Offline Miek1999

• Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 11 (10 november)
« Gepost op: 10-11-2024, 16:32:24 »
Bespreek hier alles over aflevering 11!
I will follow my inner gold

Offline Supermol1994

• Forumlid
Re: Aflevering 11 (10 november)
« Reactie #1 Gepost op: 10-11-2024, 20:16:04 »
Hoewel ik Ellemieke echt wel snap is dit wel jammer voor het spel. Hopelijk gaat er toch iemand naar huis bij de eilandraad vandaag.

Edit: thanks Art voor het snelle antwoord.  ::tandpastasmiley::

Edit 2: en denken jullie dat ze qua planning wat proberen in te lopen doordat de regen een keer een dag vertraging heeft opgeleverd?
« Laatst bewerkt op: 10-11-2024, 20:44:32 door Supermol1994 »

Offline yfpyfke

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 10-11-2024, 21:42:18 »
Ik snap niet waarom iedereen op Billy stemde.

Hij was zeker niet de fysiek sterksten.
En Kiran, Hamza en Marijn hebben hun eigen positie flink verzwakt.
Als Kiran volgende week geen immuniteit heeft dan kan hij vertrekken.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 10-11-2024, 21:47:00 »
Ze brengen Timor in een gouden zetel naar de halve finale. Met zijn 2 munten.

Hij was heel sterk deze proef, hing echt heel stabiel. Maar echt, moest hij dan perse nog even zo zich optrekken aan de balk toen iedereen eraf lag?
Keep calm and eat chocolates!

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 10-11-2024, 22:48:57 »

Hij was heel sterk deze proef, hing echt heel stabiel. Maar echt, moest hij dan perse nog even zo zich optrekken aan de balk toen iedereen eraf lag?

Helemaal met deze reactie eens. Totaal onnodig dit! Ik vind sowieso Timor steeds onaardiger overkomen, hij lijkt ook niet zo lekker binnen de groep te liggen.

Wat is er trouwens aan de hand deze expeditie? Deelnemers geven bij bosjes op. Tegelijkertijd zijn de deelnemers constant bezig, met elke dag een proef en eilandraad. Het komt allemaal zo gehaast over, alsof er veel minder tijd is dan normaal.

Offline Joey94

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #5 Gepost op: 11-11-2024, 00:01:20 »
Ik snap ook echt helemaal niks van wat er allemaal aan het gebeuren is. Hoe er gestemd wordt is me een compleet raadsel. Vorige week al met Billy, Ellemieke, Joy en Jamie waarop gestemd werd, die ik alle vier onlogisch vind in dit stadium. Deze week dan weer (onbegrijpelijk) Billy, maar dat niet alleen: ook nog eens unaniem op Vincent na.

Dat gehaaste is me ook opgevallen. Vandaag zij Marijn letterlijk dat ze steeds maar geen tijd heeft om met Timor te overleggen, terwijl je normaal alle tijd van de wereld hebt op het eiland.

Gelukkig vandaag wel een weggestemde naar huis. Het is misschien verstandig als de makers op voorhand al rekening houden met enkele opgevers qua aantal deelnemers, om zo de spanning erin te houden. Mochten er weinig/geen opgevers zijn, zou je altijd nog tegen het einde 2 mensen per aflevering eruit kunnen laten gaan (bijvoorbeeld door ook de laatste van de proef de expeditie te laten verlaten).

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #6 Gepost op: 11-11-2024, 10:59:40 »
En wat is er mis met een paar afleveringen minder, als er allemaal opgevers zijn, ik haak elk seizoen af omdat het zo ontzettend lang duurt en veel afleveringen zijn....
You'll never walk alone

Offline MartinJ

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 11-11-2024, 11:09:21 »

Inderdaad, ik trek (pun intended) die gast echt niet. Wat een arrogant alfa mannetje. Ik snap niet dat ze hem er al voor de samensmelting uit hebben gestemd. Om hem er nog uit te krijgen moeten we hopen dat hij een immuniteitsmunt gaat gebruiken om een vriendje van hem in het spel te houden. Dan moeten ze dus een zogenaamd complot tegen dat vriendje smeden zodanig dat Timor hier lucht van krijgt en die munt inzet. En dan stiekem op Timor zelf stemmen.

Moderne versie van het Mens Erger Je Niet spel dit seizoen van ER.

Offline Maarten20

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: Gisteren om 10:43:16 »
Er wordt totaal onlogisch gestemd door de meeste. Billy, Ramon en Jamie waar op werd gestemd slaat nergens op, zij zijn alle 3 totaal geen gevaar.  Dat Kiran en Hamza dit zouden doen had ik zeker niet verwacht.

Timor heeft voldoende mensen achter zich nu en speelt zichzelf makkelijk naar de halve finale. Kiran, Hamza, Vincent en Marijn staan er nu veel minder sterk voor in de groep.
When life knocks you down, fight back!

Offline yfpyfke

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: Gisteren om 21:18:10 »
Marijn heeft wel de peluanmint. En niemand weet dit. Dus zij is nog een beetje zeker. Ze kan die inzetten en als ze de herkansing wint dan heeft ze daarna nog de immuniteitsmunt.

Als volgende week Jamie niet vrijwillig naar huis gaat (wat ik wel verwacht) dan stemmen ze Vincent eruit. Als die immuniteit heeft dan wordt het Kiran. Daarna alsnog Vincent of anders Hamza.
Maar dat hebben ze dan aan zichzelf te danken.

Ik vind Timor trouwens best ok. Heb dit jaar nog niet echt met iemand problemen. Ramon trek ik iets minder en Nouschka vind ik saai in het programma.

Ik mis dit jaar het ordinaire gekonkel.