Auteur Topic: Aflevering 8 (20 oktober)  (gelezen 261 keer)

Offline PieterBasje

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Aflevering 8 (20 oktober)
« Gepost op: 20-10-2024, 11:16:36 »
Bespreek hier alles over de achtste aflevering van Expeditie Robinson! ;D
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Aflevering 8 (20 oktober)
« Reactie #1 Gepost op: 20-10-2024, 20:36:21 »
Volgens mij was dat een van de kortste immuniteitsproeven ooit.  ::rofl::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 (20 oktober)
« Reactie #2 Gepost op: 20-10-2024, 20:41:09 »
Wat een heerlijke overwinning dit. Ik vond het stiekem wel een beetje karma voor hoe Timor zich gedroeg. En dan gaat hij nu ook nog zeggen dat het geluk was. Zuid heeft deze proef gewoon heel goed gedaan.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 (20 oktober)
« Reactie #3 Gepost op: 20-10-2024, 21:33:31 »
Ooh wat erger ik me aan Timor. De vreselijke happycoach en teambuilder die hij uithangt, dat klappen voor die blauwe stenen, bah bah. Ik had zo gehoopt dat Ymre zou rooten voor het wegstemmen van Timor, maar blijkbaar wordt hij op handen gedragen in het kamp.
Verder was het bepaald geen spannende aflevering. Geen duel, een korte proef, geen spanning bij de Eilandraad. Gelukkig samensmelting volgende week.
Keep calm and eat chocolates!

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 (20 oktober)
« Reactie #4 Gepost op: 20-10-2024, 23:07:09 »
Timor laat zich van zijn slechtste kant zien. Dat hij fanatiek is, is prima, maar dit komt gewoon onsportief over.

Ligt het aan mij of is de samensmelting vervroegd? Er zijn pas drie proeven geweest na de mix, ook wraakeiland is erg leeg. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat dit het oorspronkelijke plan was van de makers.

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 (20 oktober)
« Reactie #5 Gepost op: 21-10-2024, 07:43:22 »
Laatste jaren zijn er na de mix 3 immuniteitsproeven inderdaad, in totaal vaak 7 immuniteitsproeven in teamfase (eerder was dat altijd 6), dus ik denk dat dit wel degelijk het plan was.

De makers hebben pech gehad met veel opgevers op wraakeiland. Aangezien ze het hadden over een wraakteam, denk ik dat ze wel van iets van 3-4 duels waren uitgegaan. Dan had je 3-4 personen gehad die dan (gok ik) als geheel wraakteam tegen de anderen zouden strijden, om bij winst 1 of meer mensen van wraakeiland terug te laten keren. Nu lijkt het enkel om Hamza en Ymre te gaan die terug kunnen komen en is het concept van het wraakteam waarschijnlijk in het water gevallen.