Ik vond dit een interessante en leuke aflevering.
De benadering van Kiran en Thomas was inderdaad heel anders.
Het had bij de proef ook niet veel gescheeld of de fysieke kracht had het team van Thomas genekt.
Het was dat de puzzel zo lang duurde en ze daardoor een beetje in paniek raakte en niet goed meer nadachten over de muur. Want team Thomas was daar veel sneller, alleen de laatste 2 had anders gemoeten.
Maar ben wel blij dat team Kiran gewonnen heeft.
Ik vond het niet zo slim van Thomas dat hij zei dat hij niet zo goed in puzzelen was, de puzzel op zich snapte hij. Hij kreeg het alleen niet voor elkaar om de anderen goed te laten doen wat de bedoeling was.
Het husselen van de teams heeft niet echt tot een goede hussel geleid. Ze kozen toch voornamelijk uit hun eigen team.
Het was wel interessant geweest als Thomas niet als eerste voor Timor gekozen had. Ze lieten nl wel zien wie er als eerste en wie er als laatste gekozen werd. Ik denk dat Timor niet amused geweest was. Grappig dat ze er niet bij vertelden dat Sergio en Farjan weggegeven waren, die dachten dat ze redelijk snel gekozen waren.
Persoonlijk vind ik het ook niet leuk als ze afspreken niet op elkaar te stemmen (hele groep), maar als 1 het oppert dan moet je wel mee want anders stemmen ze jou weg. Het leuke eraan is wel dat je weet dat de afspraak altijd verbroken wordt.
Volgende week duel tussen Hamza en Rikkie om te kijken wie er definitief weg moet. Leuk dat zij beide benoemen dat ze niet van de wraak zijn maar wel van de kansen. Sergio daarentegen is wel op wraak uit. Maar ik gun het als eerste Hamza en dan Rikkie, Sergio pas als laatste.
Het was volgens mij Sergio die opperde om niet op elkaar te stemmen. Dat klopt toch? Daaruit is ook wel op te maken dat hij niet zo zeker was van zijn positie.
De zandloper kun je echt maar 1 keer inzetten, want anders gaat bij team Kiran nooit iemand afvallen en in het andere kamp continue 1. Dan blijft daar maximaal 1 man over na de samensmelting.