Auteur Topic: Aflevering 5 (29 september)  (gelezen 1057 keer)

Offline Miek1999

• Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 5 (29 september)
« Gepost op: 29-09-2024, 14:55:58 »
Bespreek hier alles over aflevering 5!
I will follow my inner gold

Offline DRenziboy

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Aflevering 5 (29 september)
« Reactie #1 Gepost op: 29-09-2024, 21:17:02 »
Lijkt me logisch wat de zandloper gaat doen toch?

Denk ook oprecht dat die zandloper de betere keuze is. Nieuwe/aparte voorwerpen zijn altijd (net iets) te sterk.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline slin

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 29-09-2024, 21:40:32 »
Mooi om die emotie te zien bij Hamza. Dat zie ik echt veel liever dan dat chagrijn van Farja.

Offline DRenziboy

• Forumlid
  • Je weet wel, die rare gast ;)
« Reactie #3 Gepost op: 29-09-2024, 21:43:26 »
Farja doet wat Devrim destijds probeerde te doen. Iets wat Farja tot nu toe een stuk beter afgaat.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 29-09-2024, 23:11:41 »
Ik vind dit de beste aflevering tot nu toe. Fijn dat er eindelijk iets gebeurt! De immuniteitsproef was super, ook de titanenproef was leuk. De stemming was verrassend, Marijn heeft dus geen keuze willen maken. Hamza was oprecht verdrietig, raar dat we deze passie niet eerder hebben gezien.

Justine is wel erg aanwezig op titaneneiland, ik snap nu iets beter waarom ze is weggestemd. Kiran en Thomas komen volgende keer dus weer in de teams terug, ben benieuwd of er nieuwe teams worden samengesteld.

Offline yfpyfke

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 30-09-2024, 12:11:44 »
Het is Hamza zo gegund dat hij door kan gaan. Hij was helemaal verdrietig dat hij afgevallen was.
Ik snap de keuze wel een beetje. De vrouwen hadden wat minder met hem en zouden nooit op elkaar stemmen.
Vincent kun je op dit moment nog niet missen en Billy eigenlijk ook niet.
Het ging dus tussen Hamza (die de stick waarschijnlijk kwijt gemaakt heeft) en Farja die heel gezellig is maar proeftechnisc niets toevoegt.

Als maar 1 van de 3 terug mag dan Hamza. Justine wil ook heel graag maar is veel te druk. Rikkie wil ook heel graag maar wil niet echt moeite doen om in de groep te horen. Lukt haar alleen met 2 mannen op een eiland. En wordt dus meteen weer weggestemd.

Ben benieuwd of Kiran en Thomas gewoon terug gaan naar hun groep of nieuw groepen mogen maken.
Ze zijn wel meteen een target, want fysiek sterk en hebben niet echt een band kunnen smeden met de anderen.
Ben ook wel benieuwd of Timor een nieuwe leider zou accepteteren.

Maar nieuwe groepen maken is misschien beter.
Of dat degene die bij het grootste kamp hoort iemand naar de andere groep mag sturen om zo weer gelijke groepen te krijgen.

Offline Nicky991

• Forumlid
  • Reality/SoapVerslaafd
« Reactie #6 Gepost op: 30-09-2024, 18:24:18 »
Het is Hamza zo gegund dat hij door kan gaan. Hij was helemaal verdrietig dat hij afgevallen was.
Ik snap de keuze wel een beetje. De vrouwen hadden wat minder met hem en zouden nooit op elkaar stemmen.
Vincent kun je op dit moment nog niet missen en Billy eigenlijk ook niet.
Het ging dus tussen Hamza (die de stick waarschijnlijk kwijt gemaakt heeft) en Farja die heel gezellig is maar proeftechnisc niets toevoegt.

Als maar 1 van de 3 terug mag dan Hamza. Justine wil ook heel graag maar is veel te druk. Rikkie wil ook heel graag maar wil niet echt moeite doen om in de groep te horen. Lukt haar alleen met 2 mannen op een eiland. En wordt dus meteen weer weggestemd.

Ben benieuwd of Kiran en Thomas gewoon terug gaan naar hun groep of nieuw groepen mogen maken.
Ze zijn wel meteen een target, want fysiek sterk en hebben niet echt een band kunnen smeden met de anderen.
Ben ook wel benieuwd of Timor een nieuwe leider zou accepteteren.

Maar nieuwe groepen maken is misschien beter.
Of dat degene die bij het grootste kamp hoort iemand naar de andere groep mag sturen om zo weer gelijke groepen te krijgen.

komt er wel meer leven in de brouwerij binnen Kamp Noord, potentie voor nogal wat drama Timor vs Thomas (en Thomas moet het wel slim spelen dan want Timor heeft die immuniteitsmunt  ;) dus gewoon ergens laten denken dat hij voorlopig nog wel veilig is of zo, eerst de zwakkere eruit stemmen zoiets geloofwaardigs)
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim