Auteur Topic: Expeditie Robinson 2024  (gelezen 3555 keer)

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Expeditie Robinson 2024
« Reactie #20 Gepost op: 10-08-2024, 15:36:45 »
Ze was wel bekend hoor. Ze heeft voor de publieke omroep gewerkt in de jaren 90.

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Expeditie Robinson 2024
« Reactie #21 Gepost op: 10-08-2024, 19:19:07 »
Ellemieke heeft lang geleden aan sterren dansen op het ijs meegedaan, met die hunk Nick Keagan als schaatspartner

Die is best competitief, kan een gevaarlijke outsider zijn om ver te komen
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Expeditie Robinson 2024
« Reactie #22 Gepost op: 10-08-2024, 19:33:45 »
Farja of Justine eerste exit, een vroege voorspelling van mij
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Expeditie Robinson 2024
« Reactie #23 Gepost op: 11-08-2024, 20:51:27 »
Of ze was een alternate, maar vgm werkt ER daar niet mee.

Britt van een paar seizoenen geleden was een alternate. Het kan best dat de namen gebaseerd zijn op een papier die die persoon in handen heeft gekregen en dat Maud daar op stond. Echter, kon Maud last minute of een paar dagen van te voren niet meer meedoen om welke reden dan ook. In dat scenario bellen ze de alternate om te vragen alsof die mee wilt doen.

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Expeditie Robinson 2024
« Reactie #24 Gepost op: 16-08-2024, 15:34:58 »
Britt van een paar seizoenen geleden was een alternate. Het kan best dat de namen gebaseerd zijn op een papier die die persoon in handen heeft gekregen en dat Maud daar op stond. Echter, kon Maud last minute of een paar dagen van te voren niet meer meedoen om welke reden dan ook. In dat scenario bellen ze de alternate om te vragen alsof die mee wilt doen.

Ja precies, dat zou wel kunnen. Ik dacht meer aan alternates die ook meereizen naar de locatie, dat doet Survivor bijvoorbeeld, die nemen een extra man en vrouw mee, mocht iemand toch niet kunnen starten. Maar in die zin werkt ER daar volgens mij niet mee. Britt was inderdaad slechts een week van tevoren gevraagd.

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Expeditie Robinson 2024
« Reactie #25 Gepost op: 29-08-2024, 20:25:08 »
Ja precies, dat zou wel kunnen. Ik dacht meer aan alternates die ook meereizen naar de locatie, dat doet Survivor bijvoorbeeld, die nemen een extra man en vrouw mee, mocht iemand toch niet kunnen starten. Maar in die zin werkt ER daar volgens mij niet mee. Britt was inderdaad slechts een week van tevoren gevraagd.

Ik zou eerder Joy een alternate of last minute noemen, vind ik persoonlijk ook niet bepaald een bn'er qua bekendheid alleen van b&b vol liefde, misschien iemand anders die zich had bedacht of zo, we hebben dit keer niet echt iemand uit de muziekwereld qua artiest
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim