Auteur Topic: Aflevering 16 (15 december)  (gelezen 545 keer)

Offline Miek1999

• Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 16 (15 december)
« Gepost op: 15-12-2024, 17:22:35 »
Bespreek hier alles over aflevering 16!
I will follow my inner gold

Offline Supermol1994

• Forumlid
Re: Aflevering 16 (15 december)
« Reactie #1 Gepost op: 15-12-2024, 21:20:28 »
Ahhh, ik heb het wel met Hamza te doen hoor. Zo positief in het spel en dan overkomt dit hem. :(

Offline yfpyfke

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 15-12-2024, 21:30:03 »
Gunde het Hamza toch al het meest

Hoopte nog dat Kiran zijn Pelouan aan Hamza zou geven. Dan zou er een duel met Marijn geweest zijn

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 15-12-2024, 22:36:00 »
Het klonk 50/50 met een duel maar het was eerder 70/30 voor Hamza, Ouassima is niet zo goed in proeven.
Het was sneu voor Hamza, en ik had hem de halve finale gegund, maar aan de andere kant: hij heeft zelf Vincent voorgelogen en eruit gespeeld. Dan moet hij het ook kunnen incasseren. Ik vond het wel groots hoe hij afscheid nam uiteindelijk.

Ik vond de proef niet helemaal eerlijk deze keer. Kiran was in het voordeel vanwege zijn lengte.
Keep calm and eat chocolates!

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 15-12-2024, 22:49:54 »
Sneu voor Hamza, maar aan de andere kant was zijn expeditie eerder al afgelopen (hij was een afvaller die terug mocht komen). Ouassima doet het niet goed in proeven dus is geen bedreiging voor Marijn in de halve finale. Eigenlijk best top dat ze haar munt in heeft gezeten voor Ouassima, eindelijk gebeurt er iets met die tactische wapens.

Ik vond de proef mooi. Kiran was misschien iets in het voordeel, maar dat gold net zo goed voor Timor die er vrij snel afviel. Fijn dat Timor opnieuw heeft verloren. Het lijkt alsof zijn krachten op zijn, ben benieuwd naar hoe hij de halve finale gaat spelen.

Al met al ben ik best tevreden met de halve finalisten. Kiran, Noushka, Marijn en Timor zijn heel sterk, alleen Ouassima is minder sterk.

Offline Maarten20

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #5 Gepost op: 15-12-2024, 22:53:37 »
Eindelijk! Bij de laatste eilandraad een keer vuurwerk. Het hele seizoen gemist.

Ik snap heel goed dat Hamza zich genaaid voelt maar het is ook hypocriet want hij heeft o.a. Billy en Vincent eerder ook genaaid.
Daarnaast is het vanuit Ouassima's oogpunt ook te begrijpen om het aanbod van Marijn aan te nemen. Je speelt immers een spel en wil zelf graag de halve finale bereiken. Maar ik had na de beelden van haar en Hamza onderling nooit verwacht dat zij hem zou bedriegen.
When life knocks you down, fight back!

Offline Marieke2013

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 16-12-2024, 11:46:19 »
Ik weet niet goed wat ik ervan moet vinden. Aan de ene kant vind ik het een heel erg lage actie. Aan de andere kant vond ik het stiekem ook wel leuk bedacht, eindelijk een keer vuurwerk.

Wat een leuke gozer is Hamza trouwens.