Auteur Topic: [Kandidaat] Sergio Hasselbaink  (gelezen 2405 keer)

Offline Miek1999

• Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • Geslacht: Vrouw
[Kandidaat] Sergio Hasselbaink
« Gepost op: 11-08-2024, 15:21:49 »

Bespreek hier alles over Sergio!
I will follow my inner gold

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sergio Hasselbaink
« Reactie #1 Gepost op: 8-09-2024, 22:43:34 »
Voor hem was de proefwinst echt enorm belangrijk, met zijn tweede inzinking tijdens een proef.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
« Reactie #2 Gepost op: 8-09-2024, 22:47:51 »
Herpakte zich goed. Dacht tijdens de afl dat ie zomaar ver zou kunnen komen, maar de promo verraad irritatie.
You'll never walk alone

Offline Ralph21

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 7-10-2024, 01:18:45 »
Tot nu toe 1 van de meest interessante/kleurrijke personen van dit seizoen. Maar wel een begrijpelijke en terechte exit.

Offline Nicky991

• Forumlid
  • Reality/SoapVerslaafd
« Reactie #4 Gepost op: 7-10-2024, 14:58:34 »
Tot nu toe 1 van de meest interessante/kleurrijke personen van dit seizoen. Maar wel een begrijpelijke en terechte exit.

een zeur noem ik nou niet echt een interessant/kleurrijke persoon  ::rofl::
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Maarten20

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 7-10-2024, 15:01:37 »
Ik zou echt gek worden van zo'n onzeker en wispelturig type als ik daarmee op een eiland zit. Terecht exit wat mij betreft. Ben wel benieuwd wat hij op wraakeiland nog kan laten zien want een beetje opvallende types maken het programma wel levendiger. Maar ik snap de groep heel goed bij de stemming en zijn verbazing verbaast mij dan weer.
When life knocks you down, fight back!

Offline Ralph21

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 7-10-2024, 20:20:12 »
een zeur noem ik nou niet echt een interessant/kleurrijke persoon  ::rofl::

Door dit soort kandidaten gebeurt er in ieder geval nog wat.
Een team met alleen maar Nouschka's gaat ook snel vervelen.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #7 Gepost op: 8-10-2024, 09:06:22 »
Logische eliminatie. Heel druk met zichzelf bezig, wat z'n verbazing over zijn exit verklaart: hij had blijkbaar niet door hoezeer de anderen moe werden van zijn pieken en dalen.

Ik ben benieuwd hoe hij het op wraakeiland doet: ik vrees dat hij als het even tegenzit ook wel eens kan opgeven en de expeditie kan verlaten.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Nicky991

• Forumlid
  • Reality/SoapVerslaafd
« Reactie #8 Gepost op: 8-10-2024, 09:24:22 »
Logische eliminatie. Heel druk met zichzelf bezig, wat z'n verbazing over zijn exit verklaart: hij had blijkbaar niet door hoezeer de anderen moe werden van zijn pieken en dalen.

Ik ben benieuwd hoe hij het op wraakeiland doet: ik vrees dat hij als het even tegenzit ook wel eens kan opgeven en de expeditie kan verlaten.

ja ik bedoel je maakt eerst een afspraak door niet op elkaar te stemmen, maar er moeten geen verrassingen komen zei Ramon nadrukkelijk, en wat doet hij, als enige voor tactisch wapen gaan terwijl dat niet was afgesproken (alleen maar als ze een ruime voorsprong zouden hebben, wat ze niet hadden) dus ja logisch dat je hem dan onvoorspelbaar vind en totaal geen teamplayer (terwijl Julie, Ymre de ''nieuwkomers'' binnen kamp noord zich netjes aan die afspraak hielden)

ik denk dat Nouchka nu ook goed moet uitkijken, aangezien zij met Sergio mee heeft gestemd en niet met de rest van het team
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline MartinJ

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 8-10-2024, 19:28:34 »
Als ik ergens een hekel aan heb dan is het aan de afspraak om niet op leden van je oude team te stemmen nadat er nieuwe teams zijn gemaakt.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #10 Gepost op: 14-10-2024, 13:52:57 »

Profetische woorden.  ::hypocriet::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Maarten20

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 15-10-2024, 14:40:09 »
Sergio lijkt mij geen verkeerde gozer maar ik werd echt doodmoe van hem. Alles op zichzelf betrekken, bij een klein beetje tegenspoed meteen bij de pakken neer zitten. Ik vind het niet erg dat hij uit het programma is.
« Laatst bewerkt op: 15-10-2024, 16:18:55 door Maarten20 »
When life knocks you down, fight back!