Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Of ze was een alternate, maar vgm werkt ER daar niet mee.
Britt van een paar seizoenen geleden was een alternate. Het kan best dat de namen gebaseerd zijn op een papier die die persoon in handen heeft gekregen en dat Maud daar op stond. Echter, kon Maud last minute of een paar dagen van te voren niet meer meedoen om welke reden dan ook. In dat scenario bellen ze de alternate om te vragen alsof die mee wilt doen.
Ja precies, dat zou wel kunnen. Ik dacht meer aan alternates die ook meereizen naar de locatie, dat doet Survivor bijvoorbeeld, die nemen een extra man en vrouw mee, mocht iemand toch niet kunnen starten. Maar in die zin werkt ER daar volgens mij niet mee. Britt was inderdaad slechts een week van tevoren gevraagd.
Waarom zou het per se een mannelijke presentator moeten zijn...?(Ja ik weet ook dat dit gezegd is door Bridgit als een soort van open sollicitatie, al zie ik het haar niet doen.)
Al sinds het begin van het programma is het een combinatie van een mannelijke en een vrouwelijke presentator. Ik zie weinig aanleiding om daar ineens van af te stappen.
Er zijn geruchten dat het Edson da Graça zou worden, maar ik zou zelf Nasrdin Dchar of Marieke Elsinga wel geschikt vinden.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
405 gasten en 12 vaste bezoekers