Auteur Topic: Aflevering 9 (27 oktober)  (gelezen 636 keer)

Online Miek1999

• Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 9 (27 oktober)
« Gepost op: 27-10-2024, 10:56:26 »
Bespreek hier alles over aflevering 9!
I will follow my inner gold

Offline Nicky991

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Aflevering 9 (27 oktober)
« Reactie #1 Gepost op: 27-10-2024, 18:10:11 »
mijn voorspelling

de twee afvallers in de samensmeltingsproef denk ik: Farja, Ellemieke (zijn ook de zwakste van diegene nog over)

en ik denk dat Hamza, Ymre eerst een duel mogen spelen, winnaar gaat meteen naar de samensmelting, en dan overige afvallers ook nog strijden voor een plekje

ik kan het compleet mis hebben natuurlijk maar dit denk ik
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Feodora

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 27-10-2024, 20:43:48 »
Ugh wint Timor ook nog die proef. Sorry ik vind hem gewoon een van de minst leuke. Heeft hij nu twee van die munten of is de eerste kwijtgescholden?  Timor is nu al zowat safe en dat vind ik wel erg saai.

Offline Tristan

• Forumlid
  • Niet mokken... of toch wel?
« Reactie #3 Gepost op: 27-10-2024, 20:50:16 »
Wellicht dat Timur nog kan veranderen. Een paar jaar geleden was Jay-Jay Boske ook heel irritant gedurende de eerste helft van de expeditie, maar dat veranderde na de Samensmelting.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Feodora

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 27-10-2024, 20:58:01 »
Ja dat kan zomaar. Maar heeft ook met mij persoonlijk te maken. Ik vind types als Kiran en Marijn  bijvoorbeeld leuker dan Timor.

En los daarvan vind ik het wel jammer dat er twee munten bij een persoon terecht kunnen komen. Dan zullen ze hem al moeten laten denken dat ze op iemand anders stemmen en toch op hem stemmen. Of ze moeten twee munten flushen. Maar dat lijkt mij wel moeilijk.

Maar wie weet komen er nog een heleboel wendingen.

Offline Sanmol

• Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
« Reactie #5 Gepost op: 27-10-2024, 21:13:28 »
Zagen jullie het ook er hingen 7 bakken in totaal ::vergroot::. Ik vermoed dat het "originele" idee was om geen duels te doen met het wraakteam en ze allemaal mee te laten doen met deze proef maarrrr toen verliet zowat iedereen vrijwillig het spel dus moest er een plan B komen ::rofl::. Jammer dat ook niet Rikkie mee kon doen met deze proef. Nu is zij soort van een fallen angel.

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 27-10-2024, 22:18:01 »
Mooie aflevering! Ik snapte niet veel van de strategie met de proef, was dit puur gebaseerd op geluk? Wel heel bijzonder dat uitgerekend Thomas de samensmelting niet heeft gehaald, als Titaan.

Wel extra zuur voor Rikkie dat zij geen kans heeft gehad. Ze had prima mee kunnen doen aan de proef als ik eerlijk ben.

Offline Maarten20

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 29-10-2024, 12:42:10 »
Ik hou van kleurrijke en opvallende personen in een programma als dit dus ik vind het erg jammer dat Farja er uit ligt. Ik hoop daarom dat Ellemieke, Billy, Timor en Ouassima er nog een tijdje in blijven aangezien zij het programma ook meer kleur geven. Nouchka en Joy bijvoorbeeld vind ik echt hele saaie kandidaten. Ze lijken mij best wel aardig en relaxt maar qua kijkplezier vind ik ze weinig toe voegen.
When life knocks you down, fight back!