Poll

Wat heeft de voorkeur voor volgend jaar?

Een board met kandidatentopics en afleveringstopics
3 (17.6%)
Een board met alleen afleveringstopics
10 (58.8%)
1 topic waar alles in besproken kan worden
4 (23.5%)

Totaal aantal stemmen: 16

Auteur Topic: Expeditie Robinson 2024  (gelezen 8193 keer)

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Expeditie Robinson 2024
« Reactie #40 Gepost op: Gisteren om 12:41:17 »
In mijn omgeving zijn veel vaste kijkers afgehaakt tussen 2021 (draak van een seizoen in kroatië) en nu. Hopelijk komen er snel nieuwe regisseurs en een nieuwe casting director, daarmee zal de activiteit hier ook weer toenemen  ::jaja::
Jup, 2021 in Kroatië was ook mijn breekpunt. Het sowieso over de jaren heen al steeds iets minder geworden. Eerst de wissel naar bekende mensen, toen de wissel naar een finaleproef in plaats van finale eilandraad, Dennis Weening als presentator :-X en vervolgens gewoon ronduit saaie casts & slechte twists. Het laatste echt vermakelijke seizoen was 2017 omdat Soundos meedeed ;D. 2021 was zo'n draak van een seizoen dat ik toen echt definitief ben gestopt met kijken.

Zou wel heel wat moeten gebeuren om weer te gaan kijken. Mochten ze bijvoorbeeld weer een finale eilandraad terughalen, onbekende Nederlanders, gewoon een hele rebranding, dan zou ik het wsl wel weer een kans geven.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human