Ben ook wel blij dat er eindelijk van alles gebeurde.
Ik snap dat Iris erg teleurgesteld was, zeker omdat ze het niet zag aankomen.
Dat haar droom aan duigen ligt, tja het was ook de droom van Frits, Irene, Roos, Eva en Krista n wellicht nog anderen om tot de finale te komen of in ieder geval tot na de samensmelting en die heeft zij ook allemaal weggestemd
Dat ze op dat moment het misschien niet helder zag, ok. Maar ik hoorde haar in de uitzending bij Renzo die daarna was en voor haar een paar maanden later en daar gaf ze aan dat ze er nog steeds niets van snapte. Is dan gewoon dom of zo verwend dat ze geen tegenslag gewend is.
Het verbaasde me ook wel dat ze voor haar gingen en niet voor Floris.
En ik denk dat Mark van geluk mag spreken dat hij immuniteit had, ik vermoed dat hij de munt niet ingezet zou hebben.
Ik heb Radmilo ook niet tegen haar horen zeggen dat hij spijt heeft van zijn actie. Want door zijn actie van vorige week gebeurde dit. En is zijn door Jochen gewonnen stem op Iris ingezet.
Ik hoop wel dat ze volgende jaren van die zwakkelingen zoals hij, Maxime en Jaimy niet meer meenemen. Die verpesten met het opgeven het kijken.
Daarnaast had Krista natuurlijk gewoon gelijk door aan het begin te zeggen 'laten we proberen vrouwen tot aan de finale te krijgen'. Want het is ieder jaar hetzelfde in de beginfase worden bijna alleen maar vrouwen weggestemd (want die zijn minder sterk bij de fysieke proeven) en daarna spannen de mannen ook vaak samen.