Auteur Topic: Aflevering 4 (17 september)  (gelezen 878 keer)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 4 (17 september)
« Gepost op: 17-09-2023, 14:40:18 »
Bespreek hier alles over aflevering 4!
I will follow my inner gold

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4 (17 september)
« Reactie #1 Gepost op: 17-09-2023, 21:40:04 »
Mark begint wel steeds meer mijn lievelingskandidaat te worden. Wat een sympathieke, relaxte gast is dat. Irene is ook een topper, ik gun het hun beiden wel om terug te komen.

Verder wel een vrij voorspelbaar seizoen tot nu toe qua wie er weg gestemd wordt. Ik kon bij deze aflevering zelfs de 7-1 voor Frits wel raden. Het wordt hopelijk verder in het spel wat spannender als ook de Alfa mannen en vrouwen elkaar weg moeten stemmen. Het is nu vooral erg voorspelbaar, makkelijk en tam.
When life knocks you down, fight back!

Offline Whatthefrank

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: Aflevering 4 (17 september)
« Reactie #2 Gepost op: 17-09-2023, 21:57:10 »
Mark is inderdaad een topper en ik heb me vooraf best in hem vergist, mooi hoe hij meteen Irene opvangt  ::ok::

Ik vond de proef vermakelijk, al werd het verschil vooral gemaakt door het feit dat het ene kamp geen ring kon gooien en het andere kamp wel. Ik heb zeker wel wat types die ik leuk begin te vinden en dat ligt niet eens per se in lijn met wat ik vooraf had verwacht!

Wie wel steeds meer in mijn irritatiezone begonnen te komen waren Iris van Lunenburg (go Irene!  ;D) en Roosmarijn. Ik had een leuke eerste indruk van haar maar jeetje, wat kan zij zich druk maken om niks. Ik had stiekem wel een eilandraad met meer spanning verwacht. Volgende week zal Frits wel Mark uitdagen omdat hij met Irene op het eiland wilt blijven. Ook ben ik benieuwd naar de development van Eva!!
Er is geen Mol meer...

Offline slin

  • Forumlid
Re: Aflevering 4 (17 september)
« Reactie #3 Gepost op: 17-09-2023, 22:17:46 »
Ik heb wel echt genoten van de sloomste proef ooit ;D

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4 (17 september)
« Reactie #4 Gepost op: 17-09-2023, 22:42:35 »
Ik snap Irene wel. Waarom zou ze supersnel gaan doen als ze ziet dat Iris totaal niets kan? Dan verliest ze veel energie wat helemaal niet nodig is. Qua tv is het niet super boeiend inderdaad.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4 (17 september)
« Reactie #5 Gepost op: 17-09-2023, 23:18:23 »
Ik snap het van Irene ook wel, ze hoefde niet meer energie te verspillen dan nodig. Bijzonder dat Iris niet zag dat Irene gewoon om de paal heen liep.
Art keek vol verbazing naar het gebrek aan tempo ;D

De teamproef vond ik maar matig. In de vorige 2 afleveringen was het een stuk spectaculairder.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4 (17 september)
« Reactie #6 Gepost op: 18-09-2023, 07:32:31 »
Ik vind het ook nog een beetje mak, maar dat zal gaandeweg vanzelf wel veranderen. Mark ga ik met de week leuker vinden. Inderdaad een positieve gast. Eva heb ik wel een beetje gemengde gevoelens over. Ik vind het naar voor haar dat ze geen aansluiting voelt, maar dat veroorzaakt ze deels ook zelf. Lief van Willem dat hij even met haar ging praten. Ik hoop dat Willem ver komt, maar ik denk wel dat hij verderop in het spel een groot target is voor velen.

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Aflevering 4 (17 september)
« Reactie #7 Gepost op: 18-09-2023, 18:17:36 »
domme keuze om voor Frits te kiezen, nu zijn Armand, Radmilo sitting ducks voor de eerstvolgende eilandraad

maar ja Roosmarijn moet erin blijven van productie aangezien het nog interessant wordt met die peluwan-kans munt tegen de samensmelting waarschijnlijk zo voorspelbaar


Krista gaat dit seizoen met gemak winnen vermoed ik ook
« Laatst bewerkt op: 19-09-2023, 10:35:28 door Nicky991 »
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4 (17 september)
« Reactie #8 Gepost op: 18-09-2023, 18:31:28 »
Ik vind het gek om Roosmarijn 'die Koreaanse ' te noemen. Daarmee laat je haar niet in haar waarde. Ik snap de keuze voor Frits wel. Hij was fysiek de zwakste en was niet altijd even fijn in discussies.

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Aflevering 4 (17 september)
« Reactie #9 Gepost op: 18-09-2023, 19:01:33 »
Ik vind het gek om Roosmarijn 'die Koreaanse ' te noemen. Daarmee laat je haar niet in haar waarde. Ik snap de keuze voor Frits wel. Hij was fysiek de zwakste en was niet altijd even fijn in discussies.
Ja oké, maar goed ze is geboren in Korea dus haar roots liggen daar

Is wel een pittige speler dus past goed in Robinson

En ja Frits is lange na geen Dennis of Harrie
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4 (17 september)
« Reactie #10 Gepost op: 18-09-2023, 21:33:43 »
Ik had niet het idee dat Irene langzaam deed omdat ze voor lag op Iris. Ik denk dat ze niet sneller kon.
Verder denk ik dat als Frits volgende week mag kiezen tegen wie hij strijdt hij dan voor Irene kiest, omdat ik denk dat hij denkt dat Mark fysiek sterker is en zeker veel gedrevener is.

Verder denk ik niet dat de productie bepaald op wie ze stemmen, maar dat de kandidaten dat zelf bepalen.

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Aflevering 4 (17 september)
« Reactie #11 Gepost op: 19-09-2023, 10:43:59 »
tis een leuk vermakelijk seizoen

Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim