Auteur Topic: Aflevering 2 (3 september)  (gelezen 996 keer)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 2 (3 september)
« Gepost op: 3-09-2023, 10:48:18 »
Bespreek hier alles over aflevering 2!
I will follow my inner gold

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Aflevering 2 (3 september)
« Reactie #1 Gepost op: 3-09-2023, 21:09:20 »
Wat ik mij afvraag: de immuniteitsmunten zijn overdraagbaar. Zou dat kunnen betekenen dat ze ook steelbaar zijn? >:D
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2 (3 september)
« Reactie #2 Gepost op: 3-09-2023, 21:35:37 »
Prima aflevering. Toch wel onverwacht dat Mark werd weg gestemd. Misschien ook door zijn emoties voorafgaand aan het stemmen dat ze dachten hij is niet echt met het spel bezig. Zou leuk zijn als hij zich via afvallerseiland nog terug weet te knokken.

Benieuwd ook naar de ruzie tussen Iris en Eva volgende week. Zag er wel venijnig uit over en weer in het voorstukje.
When life knocks you down, fight back!

Offline Supermol1994

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 (3 september)
« Reactie #3 Gepost op: 3-09-2023, 22:06:48 »
Benieuwd ook naar de ruzie tussen Iris en Eva volgende week. Zag er wel venijnig uit over en weer in het voorstukje.

Inderdaad. Dat ging wel heel snel van "Ik had hier met niemand anders liever willen zitten." en "Ik houd van vrouwen met sterke karakters." naar "Het had geen minuut langer moeten duren."  ::rofl::

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 (3 september)
« Reactie #4 Gepost op: 3-09-2023, 23:15:26 »
Ik zit me nu al enorm te ergeren aan lde dames op het afvallers eiland. Met name Eva is zeer aanwezig, op een manier die ik niet aangenaam vind om naar te kijken.

Verder ben ik aangenaam verrast door de deelnemers. Ze gaan er echt voor, leuk om te zien.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 (3 september)
« Reactie #5 Gepost op: 5-09-2023, 16:55:01 »
Tsja Mark was een beetje naief, maar daar is inmiddels zelf ook achter gekomen.
Ben idd benieuwd naar het conflict op afvallers eiland.

Gezien er nu troeven in het spel zijn, zal er binnenkort wel een hussel komen (dat 2 vd 3 zakjes leeg waren weten ze op Kamp Zuid natuurlijk niet).

Ben benieuwd wat voor munt Roosmarijn nu heeft, aangezien ze imo voorlopig geen gevaar loopt, denk ik niet dat we hier voorlopig achter gaan komen (en ik ga er eigenlijk al vanuit dat 't tegen valt :-X)

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 (3 september)
« Reactie #6 Gepost op: 5-09-2023, 19:14:33 »
Ik vind het weel heel apart dat er 9 zakjes waren, waarvan er 3 leeg waren en dat ze er 3 pakken en dan 2 lege hebben.

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Aflevering 2 (3 september)
« Reactie #7 Gepost op: 6-09-2023, 10:02:40 »
nee Roosmarijn loopt nog geen gevaar denk ik

als Noord verliest, dan grootste risico voor Irene of Frits, of Chelsey


voorlopig moet je nog niet tactisch stemmen, als je sterke spelers nu nog hard nodig hebt in teamproeven dus Radmilo zit nog wel effe safe tenminste als ze slim zijn voor een zo sterk mogelijk team
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline slin

  • Forumlid
Re: Aflevering 2 (3 september)
« Reactie #8 Gepost op: 6-09-2023, 11:40:31 »
Best een lekkere start zo wat mij betreft! Goede, uitgebalanceerde teams en ook twee goede proeven. Leuk ook om een twist met die zakjes toe te voegen. Wel jammer dat het er nu al op lijkt dat er volgende week al iemand weg moet van afvallerseiland, al belooft dat wel spektakel te worden ;D

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2 (3 september)
« Reactie #9 Gepost op: 6-09-2023, 21:48:03 »
Mooie eilandraad, onverwachte stemming voor ons als kijkers. Eindelijk eens niet zo voorspelbare eerste afvaller (waar het wel op leek met de hints richting Jamie). Ik vond het een mooie reactie van Mark, knap dat hij zich zo opstelde. Interessant ook waar hij tussen lijkt te komen op afvallerseiland. Zal het duel tussen de dames gaan of doet Mark ook mee? Stel je toch voor dat hij vertrekt en de dames het toch nog langer samen moeten uitzoeken :P
Ik neem aan dat de ruzie gaat over het feit dat Eva haar vondst geheim hield.

Ik snap niet zo goed waarom Zuid niet voor de zakjes ging. Er was iemand over bij de proef, ze hadden ook om beurten kunnen zwemmen. Maar goed, ze hebben niet echt een anderstand qua items, met die 2 lege zakjes bij Noord.
Keep calm and eat chocolates!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Aflevering 2 (3 september)
« Reactie #10 Gepost op: 7-09-2023, 11:50:33 »
Prima aflevering, prima proef. Uitvallen van Slaby was wel echt jammer :( Misschien ooit een tweede kans editie? De uitkomst van de stemming had ik niet zien aankomen. Ben vooral benieuwd wat die nieuwe Maleisische munt voor kracht heeft tijdens de eilandraad. Iris en Eva zijn toch niet zo goed met elkaar als lijkt in de vooruitblik.

Tot nu toe overall gezien: 2 goede groepen (misschien ook omdat ze door productie zijn samengesteld?), prima proeven en ja weinig gekkigheid.

Offline Whatthefrank

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: Aflevering 2 (3 september)
« Reactie #11 Gepost op: 8-09-2023, 22:15:33 »
Oh ik denk juist dat de ruzie zal gaan tussen Mark en 1 van de dames. Maar het zou best kunnen dat dat gewoon een driehoeksdingetje is want het zijn volgensmij alledrie vrij aanwezige mensen in een groep dus er komt ergens wel een punt dat dat botst, vanuit wie het ook is  ;D
Er is geen Mol meer...