Auteur Topic: Aflevering 1 (2 september)  (gelezen 1063 keer)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 1 (2 september)
« Gepost op: 22-08-2023, 11:45:12 »
Bespreek hier alles over aflevering 1!
I will follow my inner gold

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Aflevering 1 (2 september)
« Reactie #1 Gepost op: 2-09-2023, 19:34:21 »
Vanavond begint het

Ik ga terugkijken want PSV speelt vanavond en makkelijk genoeg terug te kijken op videoland
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Aflevering 1 (2 september)
« Reactie #2 Gepost op: 2-09-2023, 21:33:53 »
Hopelijk komt Iris nog terug!  ??? Waar was Eva in dat voorstukje of is ze er mee opgehouden?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Aflevering 1 (2 september)
« Reactie #3 Gepost op: 3-09-2023, 11:43:55 »
Prima openingsaflevering, zat lekker tempo in.  ::ok:: en een beetje wrijving met die openingstwist  >:D ik had alleen altijd Slaby weggestuurd vanwege zijn elleboog. Heel lullig misschien, maar het beste voor het team.
« Laatst bewerkt op: 3-09-2023, 11:46:44 door MollenvangR »

Offline Whatthefrank

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: Aflevering 1 (2 september)
« Reactie #4 Gepost op: 3-09-2023, 12:42:14 »
Prima openingsaflevering, zat lekker tempo in.  ::ok:: en een beetje wrijving met die openingstwist  >:D ik had alleen altijd Slaby weggestuurd vanwege zijn elleboog. Heel lullig misschien, maar het beste voor het team.

Ja idem, dat is tactisch gezien gewoon het handigste. Overigens ben ik benieuwd wat 't voor gevolgen heeft als je voor deze positie koos. Natuurlijk kon je het niet weten maar ik kan me niet voorstellen dat ieder kamplid je het in dank afneemt
Er is geen Mol meer...

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Aflevering 1 (2 september)
« Reactie #5 Gepost op: 3-09-2023, 17:36:54 »
Wel een leuke start. Cast ziet er leuk uit en volgens Eva (interview) komt er veel drama. Dat is altijd wel leuk. Eva heeft al een soort van gespoiled wat er met haar en Iris gaat gebeuren op haar insta:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 (2 september)
« Reactie #6 Gepost op: 3-09-2023, 18:11:03 »
Ik vond het ook een leuke eerste aflevering. Tot nu toe vind ik het een leuke groep. Maar dat zal wel anders worden als het drama losbarst. Hopelijk valt het mee met de elleboog van Slaby, maar ik ben er bang voor. Ik vind hem wel leuk namelijk. Was tactisch inderdaad beter om hem weg te sturen, maar ik ben stiekem wel blij dat hij nog even blijft.

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 (2 september)
« Reactie #7 Gepost op: 3-09-2023, 18:27:10 »
Het lijken me leuke kandidaten.
Maar ik vind het ook wel weer raar dat als je de proef wint er toch iemand wegmoet.
En dan is het niet eens dat er gestemd wordt, maar dat 2 willekeurige kandidaten dat mogen beslissen.
Dat is dan wel weer jammer.
Zeker als je ziet wat dat met mensen doet.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 (2 september)
« Reactie #8 Gepost op: 3-09-2023, 18:50:19 »
Ik vond de eerste aflevering maar saai :-X

Ben benieuwd of we er nog achter komen hoe de originele teamverdeling is ontstaan? Hebben de programma makers geloot?

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Aflevering 1 (2 september)
« Reactie #9 Gepost op: 3-09-2023, 20:48:18 »
Ik vond de eerste aflevering maar saai :-X

Ben benieuwd of we er nog achter komen hoe de originele teamverdeling is ontstaan? Hebben de programma makers geloot?
Ze konden toch kiezen uit blauwe of rode steen

Dus gelukje voor Radmilo dan dat ie niet hetzelfde team als Roberta zit
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 (2 september)
« Reactie #10 Gepost op: 3-09-2023, 22:59:11 »
Ze konden toch kiezen uit blauwe of rode steen

Dus gelukje voor Radmilo dan dat ie niet hetzelfde team als Roberta zit
Volgens mij konden ze niet kiezen. De tassen waren al verdeeld en je moest bij het groepje blijven waarvan de tassen bij elkaar stonden.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 (2 september)
« Reactie #11 Gepost op: 5-09-2023, 16:51:38 »
Ja dat bedoelde ik, zowel de dames als heren waren al in 2x5 gesplitst en ik ben benieuwd waarop die splitsing is gebaseerd.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 (2 september)
« Reactie #12 Gepost op: 6-09-2023, 12:30:20 »
Ik vroeg me af of ze de koker met de gekleurde steen mochten kiezen of dat er een koker was gekoppeld aan een stapel tassen. Ik vind het op zich wel prettig dat de eerste teams voorraad zijn ingedeeld. Dat geeft van wat meer evenwicht.

Ik vond het een prima eerste aflevering. Mooie proef waarin van alles aan bod kwam. De puzzel is wel altijd de gelijkmaker in dergelijke proeven maar soit.

Ik hoop dat Eva nog lang erin blijft via afvallerseiland. Heerlijk kleurrijk figuur.

Natuurlijk hadden ze Slaby moeten wegsturen, maar dit is wel spraakmakender, als er nog een kans is op terugkeer (wat ik wel verwacht).
 
Radmilo zit veilig tot vlak voor de samensmelting. Ze willen hem vast niet meenemen naar het individuele deel. Wat dat betreft zit Roberta veiliger.

Ik vind Mark eigenlijk wel positief en een sfeermaker, k ik dacht dat hij irritant zou zijn :P
Keep calm and eat chocolates!