Auteur Topic: [Kandidaat] Krista Arriëns  (gelezen 1173 keer)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
[Kandidaat] Krista Arriëns
« Gepost op: 22-08-2023, 11:32:55 »


Bespreek hier alles over Krista!
I will follow my inner gold

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Krista Arriëns
« Reactie #1 Gepost op: 3-09-2023, 23:57:32 »
Ik vond haar eerst wel leuk, totdat ze in aflevering 2 heel duidelijk ijvert voor een vrouwenteam, terwijl ze in aflevering 1 nog het voorbehoud maakt dat het geen strijd tussen mannen en vrouwen moest worden.

Offline slin

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Krista Arriëns
« Reactie #2 Gepost op: 6-09-2023, 11:58:56 »
Ik irriteer mij nu al enorm aan haar. Samen met Roosmarijn mijn minst favoriete deelnemers tot nu toe.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] Krista Arriëns
« Reactie #3 Gepost op: 7-09-2023, 11:53:07 »
Ik vond haar eerst wel leuk, totdat ze in aflevering 2 heel duidelijk ijvert voor een vrouwenteam, terwijl ze in aflevering 1 nog het voorbehoud maakt dat het geen strijd tussen mannen en vrouwen moest worden.
Dit ja, vrouwenteam, vrouw moet dit jaar winnen (alsof een vrouw nog nooit expeditie gewonnen heeft...), dat geneuzel steeds maar weer. Sorry, maar dan mag je er van mij heel snel uit.  ::ohno::

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Krista Arriëns
« Reactie #4 Gepost op: 7-09-2023, 18:01:05 »
Dit ja, vrouwenteam, vrouw moet dit jaar winnen (alsof een vrouw nog nooit expeditie gewonnen heeft...), dat geneuzel steeds maar weer. Sorry, maar dan mag je er van mij heel snel uit.  ::ohno::
Ik snap wat je bedoelt. Maar het is wel een gegeven dat de proeven altijd zo zijn dat er kracht voor nodig is en vrouwen daarom eerder weggestemd worden dan mannen.
Dat kun je de kandidaten niet kwalijk nemen, maar wel de bedenkers van de proeven.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Krista Arriëns
« Reactie #5 Gepost op: 31-10-2023, 09:36:16 »
Eerst neemt Eva je tegen je zin in in vertrouwen, dus blijkbaar was je de enige waarbij Eva zich veilig voelde. En daarna geeft Eva je zo'n trap na. Wat is er toch gebeurd?

Hoe had Krista dit anders moeten spelen? Als ze naar de groep was gegaan en had verteld over de munt, dan was Eva ook boos geweest.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Krista Arriëns
« Reactie #6 Gepost op: 7-11-2023, 20:46:05 »
Toen het Eva overkwam steunde Krista haar ook niet echt. Ze krijgt een beetje een Britte edit. Speelt het spel fanatiek, maar de groep vind dat niet leuk en het publiek thuis ook niet.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Kandidaat] Krista Arriëns
« Reactie #7 Gepost op: 7-11-2023, 22:05:20 »
Ik zie er het wel van komen dat ze het tot de halve finale schopt... Ze zal volgende week wel winnen, en die munt van Mark zorgt ervoor dat ze moet dueleren, etc. etc.  :-X
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Krista Arriëns
« Reactie #8 Gepost op: 8-11-2023, 09:07:44 »
Ik vind iedereen erg negatief over Krista, ik vind haar echt een leuk persoon. Ben het met haar eens dat de groep haar erg hard aanpakt voor het issue met de immuniteitsmunt van Eva. Zij had niet om die informatie gevraagd en wordt ook nog eens geframed door Eva door een roddel de wereld in te brengen die niet waar is. Uiteindelijk heeft Kirsta geen gebruik gemaakt van de informatie dat Eva een immuniteitsmunt had, want tijdens die desbetreffende eilandraad heeft zij ook gewoon op Eva gestemd en dus de bal bij Eva gelaten om te bepalen wie zij er uit wilde stemmen.
En Mark die nu ineens heel schijnheilig gaat doen door te zeggen dat Krista op zijn dodenlijst staat naar aanleiding van dat issue, maar nu deze zelfde move bij Iris doet door ook aan haar te vertellen dat hij een immuniteitsmunt heeft. Heb het gevoel dat mensen gewoon een reden zoeken om iemand er uit te stemmen en dat Krista nu gewoon pech heeft dat zij in het vizier is gekomen door deze situatie.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Kandidaat] Krista Arriëns
« Reactie #9 Gepost op: 8-11-2023, 15:17:33 »
Vind de rest van de groep super onsympathiek naar haar toe, begrijp me niet verkeerd. Maar ik vind haar ook niet echt een manier zoeken om haar eigen hachie te redden... Misschien komt dat nog, maar als je beste tactiek het winnen van een proef wordt. En verder op het eiland maar een beetje... "Tja, ik kan vrij weinig doen" gaat zitten wezen. Dan vecht je mijns inziens niet echt voor je plekje.

Zeker gezien het feit dat ik oprecht het idee heb dat Eva en Mark dit allang bestookt hadden om Rad en Max aan hun kant te krijgen. Langzaam is dit tij ook aan het keren in het voordeel voor Krista.

(Daarnaast, puur kijkend naar de verhaallijn, is het des te leuker als Krista en Mark in de finale zouden komen.)
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Krista Arriëns
« Reactie #10 Gepost op: 8-11-2023, 21:33:22 »
Ik vond het dapper van Krista dat ze de groep bij elkaar haalde en haar verhaal deed. En ik vond de mannen in de groep erg stom reageren. Ze krijgt geen eerlijke kans van ze.
Keep calm and eat chocolates!

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Krista Arriëns
« Reactie #11 Gepost op: 8-11-2023, 21:37:06 »
Ik snap de aversie tegen Krista ook niet.
Ik vind haar niet superleuk maar echt niet verkeerd.
Hopelijk wint ze de proef, dan moeten er andere keuzes gemaakt worden. Benieuwd wat dat doet.