Auteur Topic: Aflevering 7 (8 oktober)  (gelezen 584 keer)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 7 (8 oktober)
« Gepost op: 8-10-2023, 16:17:36 »
Bespreek hier alles over aflevering 7!
I will follow my inner gold

Offline slin

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 (8 oktober)
« Reactie #1 Gepost op: 8-10-2023, 20:26:22 »
Ik kan echt genieten van die ongemakkelijke situatie bij het rode team. Lekker bezig Eva ;D

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 (8 oktober)
« Reactie #2 Gepost op: 8-10-2023, 21:10:11 »
Eva speelt het spel en dat doet ze goed, maar wat maakt ze het zichzelf moeilijk! Waarom probeert ze niet wat meer aansluiting te vinden in de groep, waarom doet ze niet wat duidelijker haar best tijdens de proeven etc? Dat ze zo buiten de groep ligt en daardoor een doelwit is, heeft ze aan zichzelf te danken.

Ik snap trouwens niet dat Chelsey voor Mark kiest om te duelleren. Je wilt toch zo lang mogelijk in het spel blijven, dan kies je de zwakste speler (dus Irene)? Het is niet dat Mark extreem slecht gezelschap is. Hij is gezellig en werkt hard in het kamp.

Offline slin

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 (8 oktober)
« Reactie #3 Gepost op: 8-10-2023, 21:22:55 »
Zullen ze echt niet door hebben dat de samensmelting in beeld begint te komen en dit een mooie kans is om uit het niets een sterke speler weg te spelen? Lijkt helaas qua stemmen in ieder geval weer heel voorspelbaar te worden, alleen een eventuele munt van Eva kan nog iets veranderen.

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 (8 oktober)
« Reactie #4 Gepost op: 8-10-2023, 22:18:57 »
Leuke aflevering.

Zonde dat Eva wederom is weggestemd, maar toch ook wel begrijpelijk. Als kijker hou je haar er graag in, maar als eilandbewoner is ze natuurlijk wel vermoeiend.
Jammer dat ze niet aan Maxim vroeg op wie hij vond dat ze had moeten stemmen. Dan had ze kunnen proberen bij diegene aansluiting te vinden om iemand anders eruit te stemmen.
Ik snap in die zin Jaimie dan ook niet zo goed. Mochten ze nog een keer moeten stemmen dan ligt zij eruit. Kan ook dat ze denkt dat ze de samensmelting wel haalt.

Die tweede munt ligt dus nog steeds op het eiland.

Ik snap ook niet zo goed waar de sympathie voor Irene vandaan komt. Ja ze is natuurlijk aardig sociaal e.d. maar iedereen gunt het haar dus en gaat dan voor degene waar de kans het grootst is dat je van verliest. Ik denk dat Chelsey makkelijk van Irene had kunnen winnen.
Ben benieuwd wie Eva volgende week kiest.