Aparte aflevering.
Ik snap nog steeds niet wat Krista gedaan heeft om het zo persoonlijk te maken.
vwb Mark:
die heeft zij samen met de rest van het team weggestemd.
Dus op zich dat hij haar eruit wil hebben. Ok.
Wie zaten er verder nog in dat team? Die weten dat ze bij Mark als volgende aan de beurt zijn.
vwb Radmilo, Max en Floris:
Geen idee. BEhalve dat zij wist dat Eva een munt had.
Had ze dat verteld had zij eruit gelegen.
En Max reageerde al belachelijk overdreven.
Maar Radmilo nu:
zonder die opmerking erbij dat het voor team Noord, Max en Chelsey was.
Geen idee waarom iemand dat denkt. Eva stemde op Chelsey, team Noord verloor iedere proef (en Krista zat niet eens de hele tijd in dat team, hij wel), Max wilde naar huis gestemd worden.
De actie op zich vind ik prima. Je wilt haar naar huis hebben, bent bang dat zij al haar stemmen inzet om erin te blijven, dus speel je het op deze manier. Prima.
Maar het persoonlijk maken en vervolgens zeggen 'het is niet persoonlijk bedoeld'. Uh het was net heel erg persoonlijk. Maar het kan ook dat die man gewoon niet zo slim is en niet snapt wat persoonlijk betekent.
Verder denk ik dat hij echt naar huis wil. Dus hij zal de volgende dag wel zeggen 'breng me naar huis, ik heb zo'n heimwee'. Lekker laten zitten, denk ik dan. Hij heeft al zijn stemmen opgemaakt dus kan op ieder moment naar huis gestemd worden, dus hij zal niet de eerste target zijn. Bang zijn dat hij een proef wint en het dan niet meer lukt hoeven ze volgens mij niet te zijn. Hij heeft nog niets gewonnen en zal ook niets winnen (denk ik). Zelfs niet van vrouwen (zielige reactie van een typische machoman)
Verheug me op volgende week, vindt het wel goed dat Ilse (zo lijkt het) het voor Krista opneemt.
Gelukkig wel iemand die dat doet.
Wegstemmen is ok, maar dit was wegpesten.
En pesten is nooit ok.
Wel goed dat er nu iets lijkt te gaan gebeuren, voor de rest was het steeds vrij saai en voorspelbaar.
Er bestaan dus nu verschillende groepjes.
Floris en Radmilo.
Mark en Iris.
Dus 2 groepjes hebben zijn deze week bij elkaar aangesloten, maar we weten niet of dat blijvend is.
Dan is er Willem, Ilse en Jochem. Alhoewel het wel raar is dat Jochem deze 2 steeds niet meeneemt naar winnaarseiland.
Guido bungelt daar tussenin.
Ik denk dat Ilse het volgende beoogde slachtoffer van Radmilo wordt. WAnt een vrouw die hem durft tegen te spreken. Dat groepje van 3 zal dus moeten nadenken wat ze doen.
Ze weten niet van Mark zijn munt, maar ze zullen het wel goed moeten aanpakken zodat hij die munt niet inzet.
Dus net doen of je meedoet met het naar huis stemmen van RAdmilo, want die wil zo graag naar huis. Maar ondertussen extra stemmen inzetten om 1 van de andere eruit te krijgen.
Ben benieuwd.