Recente berichten

Pagina's: [1] 2 3 4 ... 10
1
Expeditie Robinson 2023 RTL 4 / Re: Aflevering 17 (17 december)
« Laatste bericht door MartinJ Gepost op 19-12-2023, 13:11:32 »
Ik had eigenlijk meer problemen met het begin van die finaleopdracht. Als het je niet lukt om een goed gootje te bouwen (Ilse en in mindere mate ook Willem) dan lig je al zo ver achter dat het spel al gespeeld lijkt.
De laatste schietopdracht bracht uiteindelijk de spanning er nog in, hoewel die wel een beetje gespoilerd werd (is Guido nog in te halen).
Edit
De oplettende kijker kon ook al zien dat Art en Nicolette naar rechts keken, de kant van Willem toen de winnaar werd uitgeroepen.
2
Expeditie Robinson 2023 RTL 4 / Re: Aflevering 17 (17 december)
« Laatste bericht door MollenvangR Gepost op 19-12-2023, 12:25:58 »
Willem terechte winnaar overall  ::bravo::  ::bravo:: Al had ik het Guido of Ilse ook prima gegund.

Dan over de aflevering: deze aflevering was echt matig. De andere deelnemers kwamen nauwelijks aan het woord, beetje publieksvulling. Sowieso beetje trage montage.

De finaleproef vond ik totaal niet finalewaardig en eindigen met een geluksfactor heeft niks met Robinson te maken. Targets raken om te winnen. En zeker dat target dat Guido raakte en niet om ging, heeft hem echt genekt. Daarom vind ik gelukselement van raak schieten op een target echt niet finalewaardig. Dat moet er echt uit volgend jaar.

Overall gezien wel echt een prima en vermakelijk seizoen.
3
Expeditie Robinson 2023 RTL 4 / Re: Aflevering 17 (17 december)
« Laatste bericht door JP1999 Gepost op 18-12-2023, 21:49:20 »
"Raak maar niet om"

Beetje hetzelfde als vorig jaar en daarom verdient dit programma nooit echt een hoofdprijs voor mij. Er gebeuren toch te vaak dingetjes die niet helemaal op de juiste manier horen te gebeuren

Je moet met genoeg kracht schieten, dat is inherent aan de proef en ligt niet aan het systeem. Ik vind dat wel logisch, je moet met een krachtig schot de overwinning pakken  :P

Ja saaie finale, maar daar wordt al jaren over geklaagd (echt al sinds 2012) maar het is altijd hetzelfde. Leuke winnaar
4
Expeditie Robinson 2023 RTL 4 / Re: Aflevering 17 (17 december)
« Laatste bericht door ViWiRu Gepost op 18-12-2023, 21:01:50 »
"Raak maar niet om"

Beetje hetzelfde als vorig jaar en daarom verdient dit programma nooit echt een hoofdprijs voor mij. Er gebeuren toch te vaak dingetjes die niet helemaal op de juiste manier horen te gebeuren
5
Expeditie Robinson 2023 RTL 4 / Re: [Kandidaat] Willem Voogd
« Laatste bericht door Swifty Gepost op 18-12-2023, 20:04:04 »
Afgaande op dit topic (maar 10 reacties) nogal een onopvallende winnaar dit jaar.
Sympathieke intelligente man, maar niet erg opzienbarend. Winst is hem wel gegund, hij heeft het gewoon heel goed gedaan. En dat is wel vaker zo geweest, een terechte winnaar die niet erg opviel tijdens het seizoen.
6
Expeditie Robinson 2023 RTL 4 / Re: Aflevering 17 (17 december)
« Laatste bericht door Swifty Gepost op 18-12-2023, 20:01:05 »
Ik vind de finale altijd het meest saaie gedeelte van Expeditie Robinson. Het is heel veel praten en weinig zien van de proef zelf.


Er werd minder gepraat dan eerder volgens mij. Terwijl ik bang was voor meer geklets, want geen Eilandpraat dit jaar.
Het was een mooie stellage, ik vond het wel een mooie proef. Maar of het nou een echte finaleproef was, mwah.
7
Expeditie Robinson 2023 RTL 4 / Re: [Kandidaat] Guido Spek
« Laatste bericht door Swifty Gepost op 18-12-2023, 19:59:40 »
Hoe dan Guido? Hoe kun je zo'n voorsprong nog uit handen geven? Ongelooflijk... Het enige wat ik kan bedenken is dat hij te vermoeid raakte, het is waarschijnlijk zwaar om zo vaak die katapult aan te trekken.
8
Expeditie Robinson 2023 RTL 4 / Re: Aflevering 17 (17 december)
« Laatste bericht door Whatthefrank Gepost op 18-12-2023, 19:48:54 »
Ik had het er tijdens de proef met sommige mensen over, die zeiden halverwege al dat het een gelopen race was en toen riep ik al dat het bij het schieten nog wel een spannend zou kunnen worden, maar toen werd ik half voor gek verklaard. Mooi om te zien dat het toch nog spannend geworden is! Wekenlang ben ik voor Willem en Mark geweest met Guido net erbuiten dus ik ben zeer tevreden met deze winnaar!  ::bravo::
9
Expeditie Robinson 2023 RTL 4 / Re: [Kandidaat] Guido Spek
« Laatste bericht door Whatthefrank Gepost op 18-12-2023, 19:46:03 »
Had ik het toch bijna goed  ;D
10
Expeditie Robinson 2023 RTL 4 / Re: Aflevering 17 (17 december)
« Laatste bericht door Sanmol Gepost op 18-12-2023, 13:04:47 »
Ik vind de finale altijd het meest saaie gedeelte van Expeditie Robinson. Het is heel veel praten en weinig zien van de proef zelf.
Pagina's: [1] 2 3 4 ... 10