Toffe aflevering waarin inderdaad lekker veel gebeurde. De proef op afvallerseiland vond ik een leuke, originele. Een keer niet het magisch vierkant met de 5 in het midden.
Mike besefte ook pas na zijn winst dat de expeditie voor hem echt afgerond was. Fijne kandidaat met een gezonde zelfreflectie.
Jammer dat ie het diner net heeft gemist, anders had ie misschien nog wel verder kunnen komen.
Thijs begint zich wel heel sterk en comfortabel te voelen, als 'leider' van zijn bondje, ik mag hem niet zo. Ik snap Niek hoor, volgens mij wilde hij echt niet zijn eigen hachje nog even redden en al zeker niet Vincent onnodig een rotgevoel bezorgen. Niets kwade of egoïstische bedoelingen. Thijs moet effe kalm aan doen. Wat zit Dennis ook weer op de eilandraad fel te doen tegen Niek, doe eens rustig joh.
Ik denk dat Niels, Ferry, Dzifa en April wel goeie posities hebben momenteel in de groep. Bij niemand gehaat, bij niemand niet geliefd, doen ze goed. Ferry als de swingvote, zo had ik 'm in het begin van de expeditie totaal niet ingeschat. In de biechten praat hij zo eentonig en verveeld, maar stiekem speelt hij een belangrijke rol. Misschien dat Devrim hem mede daarom wel mocht, zoals hij hier op het forum aangaf.