Ik was ook heel blij dat Mike erin bleef, maar wel jammer dat er nog zo weinig vrouwen over zijn. Heel jammer van Juultje, maar gezondheid gaat voor. Devrim speelt een gevaarlijk spel, maar zorgt daarmee wel voor wat spanning in het spel. Het is ook niet leuk als iedereen maar heel braafjes blijft.
Ja jammer he van Juultje? Zag 'm echt niet aankomen ook daar. Want ze had er al langer last van, maar had de proef daarvoor nog doorgezet. Uiteindelijk ging het toch niet lekker waardoor ze helaas moest stoppen.
En ik heb daar inderdaad een gevaarlijk spel gespeeld, maar daar kwam ik ook wel voor. Ik hoopte dat iemand anders het zou doen, maar mijn eerste 11 dagen in team Oranje waren zo'n schoolkamp gevoel dat ik na de hussel dacht 'oké als niemand anders het gaat doen, ga ik maar eens kijken wat ik kan doen'.
En nog terugkomend op de reactie van de andere teams over mijn vis. Ik wist dat Rose en Chatilla het natuurlijk aan hun teamgenoten gingen vertellen, maar wilde kijken wat dat teweeg zou brengen. Nou dit had ik niet verwacht moet ik zeggen.
Mijn team reageerde dan nog relatief rustig.