Wat jammer Devrim. Misschien toch iets teveel in je kaarten laten kijken en teveel gedeeld met je medekandidaten.
Maar goed dat is vanuit mijn kijkersperspectief en dat is 1,5 uur beelden op 2 dagen.
Wel mijn complimenten voor je keuze om het spel anders te durven spelen. De meeste mensen zullen dit misschien een laffe of egoïstische tactiek vinden. Maar het is wel een risicovolle tactiek, die zoals je zelf ook zei, nodig was aangezien je niet de sterkste, snelste of meest geliefde speler was.
Of het een goede zet van Niels geweest is weet ik niet. Maar ook hij durft zijn nek uit te steken en zijn eigen koers te varen. Zoals je zei, verslagen op je eigen manier.
Bedankt voor je deelname en je reacties hier op het forum
En ik blijf maar weer tegen beter weten in hopen op een exit van Dennis en Chatilla
Dank Jorge! Egoïstisch was het op momenten zeker, maar waarom zou je een Expeditie voor andere mensen spelen? Met de vis had ik gewoon geen honger en ben sowieso niet echt een visliefhebber, tsja dan zou ik het alleen voor de rest doen. Ook niet zo handig.
Voor hoe hard ik het spel wilde spelen ben ik veel te open geweest over waarom ik wat deed. Dat was ook niet bepaald handig nee. Als ik stilletjes voor onrust had gezorgd, had er nog veel bombarie kunnen zorgen. Maar man wat heb ik genoten van de onrust daar.
Hier in Nederland ben ik helemaal geen onruststoker of conflictzoeker, maar daar mócht het. Nooit met de bedoeling om iemand te kwetsen, maar gewoon een beetje paniek creëren.
Niet de meest geliefde viel wel mee. In Oranje stond ik ijzersterk met een bondje met Liza, Laura en April en had ik zelf nog een afspraak met Ferry. Ik kon het met iedereen goed vinden, alleen had ik niet zo veel aan iedereen. Dennis bijvoorbeeld. Ik kwam puur voor het spel, hij kwam in het begin écht voor het overleven en de proeven. Later in Nederland hebben we elkaar al een paar keer gezien en dat was hartstikke gezellig. Hij komt binnenkort naar Amsterdam met z'n zoon en dan gaan we wat drinken.
Of het een goede zet van Niels was betwijfel ik eveneens. Stel dat er nog een eilandraad komt voor de samensmelting, dan is zijn positie kritiek, omdat Iliass natuurlijk een munt heeft en Ferry & April never nooit op elkaar gaan stemmen. Als ik er in had gezeten was hij veilig en zouden we vervolgens April er uit stemmen. Maar ik ben benieuwd hoe het gaat lopen.
Graag gedaan, ik blijf de komende weken nog wel reageren!