Dit seizoen lijkt iedereen met uitzondering van Devrim, Niels, Harry en Chatilla het heel erg kumbaya te spelen. Dat kan wel verklaren dat het wat saaier gaat worden vanaf nu.
Dat was ook beetje mijn pech. Ik wist niet dat eigenlijk iedereen behalve Chatilla het kumbaya speelde in de andere kampen. Ja van Dennis & Mike wel, maar van London, Dzifa, Niek, Thijs, Vincent en Harry had ik geen idee. Als ik dat duidelijker had geweten was ik wel pas vanaf de samensmelting begonnen met herrieschoppen.
Maar van wat ik er van merkte van ik het sowieso een rustige groep. Ik had veel liever met de Ferry D, Mariana, Soundos, Fajah, Fatimas van de Expeditie in een seizoen gezeten. Begrijp me niet verkeerd, het zijn echt schatten van mensen dit seizoen alleen voor de manier waarop ik het wilde spelen niet helemaal mijn groep.
Tsja, alle wapens zitten behalve Vincent wel aan één kant van het bondje. Dus ben benieuwd of het nog voor spektakel heeft kunnen zorgen. Maar ik vrees dat het inderdaad relatief rustig gaat blijven vanaf nu.