Jullie hebben gelijk lieve mensen. Ik had alleen écht niet door dat niemand mij door had. Ik kwam Mike toevallig gisteren tegen en die vertelde dat hij maandag met open mond had zitten kijken, omdat hij ook nooit door heeft gehad in het eerste team Oranje dat ik het allemaal bewust deed.
Ik dacht dat mijn tactiek door iedereen werd gezien, maar blijkbaar had ik onbewust zo'n personage neergezet daar, dat ze allemaal dachten dat ik het gewoon écht niet in de gaten had dat ik zo weinig deed.
Blijkbaar ging het eigenlijk dus veel beter dan ik zelf doorhad en met een immuniteitsmunt op zak en het feit dat ik fysiek tot de zwakkere broeders hoorde, lag er als ik mijn mond had gehouden misschien nog wel een behoorlijk lange Expeditie voor mijn boeg. Ach ja lesje geleerd zullen we dan maar zeggen.
Tof om te horen dat jullie vonden dat ik wat schwung in het seizoen bracht. Dat was ook mijn hoofddoel. Dat ik op dit moment in mijn leven geen Robinson ben, wist ik vanaf het begin al. Wilde kijken hoe mijn vrij roekeloze tactiek mij zou brengen en précies op het verkeerde moment afgevallen. Tsja.