Leuke aflevering weer! Het begint een leuk seizoen te worden. Voor mijn gevoel is het één van de allereerste keren dat een 60+-er niet gelijk eruit wordt gegooid als er een proef is verloren
Harry bewijst dat leeftijd niet altijd iets hoeft te zeggen over de potentie die je kampleden in je zien.
Ze zitten van de start met 21 deelnemers en na 10 (!) dagen zijn er pas 3 uit. Stel dat er nog mensen terugkomen door de vrijbrief na weggestemd te zijn, kan het zo maar zijn dat er op een gegeven moment iedere dag iemand uit moet om uit te komen op drie of vier finalisten? Ik ben benieuwd wat dat zou doen met hoe het spel gespeeld wordt. Intens, denk ik
EDIT, PS ik vind dit seizoen een enorme glow-up vergeleken vorig seizoen, zeker qua overzichtelijkheid. Ik hoop alleen nog dat niet iedereen toegang heeft tot 'alle' stemmen vanaf de samensmelting tot aan de halve finale. Dat maakt het spannend en onvoorspelbaar, maar wat mij betreft té onvoorspelbaar, het is bijna niet te spelen als iedereen 8+ stemmen heeft.