Annemiek: Heeft een beeld van mensen die ze niet gauw kan bijstellen of wilt bijstellen.
Britte: Roddeltante van jewelste, zit in 23 bondjes tegelijk en kan glashard liegen.
Jasmine: Bromtoeter van het seizoen, kan na haar eerste 'exit' niks meer verdragen qua d'r verraders.
René: Bijproduct van bondjesgeklier, Kan er zelf niks en doen, maar doet slim mee.
Robbert: Bijproduct van bondjesgeklier, Kan er zelf niks en doen, maar doet slim mee, alleen heeft hij niemand meer om achter te schuilen.
Sandra: Hypocriet, gaat over haar beste vriendin heen om zelf een betere positie in het spel te krijgen.
Sterrin: Bijproduct van bondjesgeklier, kan er zelf niks aan doen, maar doet naïef mee.
Yuki: Bijproduct van bondjesgeklier, kan er zelf niks aan doen, maar heeft wel de comeback rol gekregen.
Rob: is gewoon Rob.
Anouk: Hypocriet, houdt discussies over wie het beste door kan, want sterk team, en stemt moeiteloos de sterkste weg.
Jayjay: Hypocriet, houdt discussies over wie het beste door kan, want sterk team, en stemt moeiteloos de sterkste weg.
Do: Hypocriet, houdt discussies over wie het beste door kan, want sterk team, en stemt moeiteloos de sterkste weg.
Op basis van mijn analyse ben ik toch lichtelijk geniegd te zeggen Rob, René en Sterrin, maar dat is analytisch gezien.
Gekeken naar wie ik gewoon leuk vindt dan zeg ik nu: Yuki, Sandra, Sterrin of Jayjay.