Mij lijkt een apart All Stars seizoen ook veel leuker! Brace en Fajah Lourens zouden dan nog wel kunnen, Kees denk ik niet gezien zijn Instagram. De reden waarom ik denk dat de bovenstaande 8 oudkandidaten meedoen met de nieuwe kandidaten en er dus geen apart seizoen is, is door de followings op Instagram.
JayJay = Volgt Sieneke, Jerome Demeyere (een van de werknemers van Expeditie), Sterrin, Do, Jan, Yuki, Annemiek recent.
Loek = Volgt Yuki, JayJay en Wietze recent.
Rob = Volgt JayJay en Anouk recent.
Anouk = Volgt Robbert recent.
Do = Volgt Dyantha, Britte, JayJay, Sterrin en Robbert recent.
Saar = Volgt Anouk, Sieneke, Loek, Wietze en Loiza recent.
Arnaude volgt ook in dezelfde periode Loiza (tegelijk met Jasmine en Annemiek) en Wietze, Do, Anouk en JayJay.
Doordat de oudkandidaten ook weer nieuwe kandidaten volgen denk ik dat zij samen in het spel hebben gezeten, anders zouden zij denk ik niet weten dat die nieuwe kandidaten mee zullen doen. Ik gok op 3 teams van 8 kandidaten: 2 teams met nieuwe en 1 met oude en dat er tijdens de landingsproef dan twee nieuwe kandidaten afvallen en naar een ander eiland worden gestuurd. MAAR ik blijf hopen op een apart All Stars seizoen. Dan zouden Brace en Fajah Lourens ook terugkeren.